🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب کاشی سرامیک پودری با قیمت عمده

خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی و سرامیک مدل پودری را می‌توانید با قیمت عمده از نمایندگی های رسمی در شهرهای بزرگ از جمله تهران و اصفهان به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام دهید. البته چسب خمیری هم در این مرکز تولید و عرضه می شود.

یک ماده شیمیایی پرطرفدار که برای نصب انواع کاشی و سرامیک بر سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد چسب کاشی نامیده می شود که به دلیل کاربردهای گسترده در ایران به تولید انبوه رسیده است.

امروزه در ساخت و سازهای مدرن  چسب کاشی در دو مدل پودری و خمیری توانسته جایگزین سیمان و ماسه که در گذشته برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می شد قرار بگیرد برای شناخت کامل محصول با ما همراه باشید.

خرید چسب کاشی عمده

خرید چسب کاشی عمده را معمولاً صاحبان فروشگاه ها در کشور و همچنین معماران پروژه های ساختمانی بزرگ انجام خواهند داد تا با پرداخت نازلترین قیمت ها از بیشترین حاشیه سود بهره مند شوند.

از مهمترین قابلیت‌هایی که چسب کاشی با کیفیت باید برخوردار باشد می‌توانند به قدرت چسبندگی مناسب، مقاومت مکانیکی و شیمیایی عالی، قدرت اتصالات و همچنین دوام طولانی اشاره نمود.

اگر مایل به خرید عمده این محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده و به صورت مستقیم از درب کارخانه هستید کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در یکی از فرم های فروش ارائه شده تکمیل و ارسال فرمایید تا در اولین فرصت همکاران ما با شما ارتباط برقرار نمایند.

مزیت چسب کاشی عمده

  • قیمت مناسبی دارد
  • بهتر از مواد سنتی عمل می کند
  • از نظر وزن به صرفه است
  • از سیمان در ساختارش استفاده شده است
  • کیفیت این ماده بسیار بالا و دارای استاندارد است

قیمت چسب کاشی خارجی پودری ارزان

قیمت چسب کاشی خارجی پودری ارزان

در بازار های فروش مصالح ساختمانی چسب کاشی در انواع متنوع داخلی و خارجی مورد معامله قرار گرفته که طبیعتاً برند های خارجی به دلیل هزینه های واردات از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به دلیل کیفیت درجه یک همواره پرفروش و پرطرفدار بوده اند.

چسب کاشی پودری در کارخانجات مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک و بر پایه پودر های معدنی، مواد غلظت دهنده، سیمان و همچنین سایر افزودنی های پلیمری به صورت تک جزئی به تولید رسیده  و برای استفاده تنها کافیست با میزان مناسب به آن آب افزوده شود.

قیمت چسب کاشی خارجی پودری ارزان را از مجموعه ‌هایی جویا شوید که به صورت کاملا حرفه‌ای در این حوزه در حال فعالیت می باشند و با حذف واسطه ها بهترین شرایط خرید را در اختیار مشتری قرار داده اند.

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری

نحوه استفاده از چسب کاشی به این صورت است که باید حدود ۶۰ درصد از پشت کاشی را به چسب خمیری آغشته نمایید و ضخامت حدودا  ۳ تا ۸ میل از چسب را استفاده نمایید. این ماده قدرت چسبندگی زیادی دارد.

باید دقت نمایید که با کمی فشار کاشی را در جای خود فیکس کنید و حلال این ماده آب است که در صورت آلوده شدن چشم خود با آن می توانید از آب برای تمیز کردن استفاده نمایید و کشکلی زخ نمیدهد. قیمت چسب کاشی خمیری مناسب و در بسته های ۱۲ کیلویی وارد بازار می شود.

بهترین چسب کاشی از کجا بخریم؟

بهترین چسب کاشی از کجا بخریم؟

برخی از محبوب ترین تولید کنندگان چسب کاشی در بازار ایران که محصولات شان مورد استقبال زیادی قرار گرفتند شامل موارد زیر می شوند:

  1. برند لیموفیکس
  2. برند پومکس
  3. برند ساروج
  4. برند هنکل
  5. برند شیمی ساختمان

بهترین چسب کاشی از کجا بخریم؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید باید عرض نماییم که شرکت تولیدی و بازرگانی دکاردن با سال ها فعالیت در زمینه تولید و توزیع چسب های ساختمانی تجربه های درخشان کسب نمود و مفتخر است که با توجه به نیاز بازار بهترین کیفیت انواع چسب کاشی را تولید و به صورت مستقیم در دسترس متقاضیان قرار دهد.

برخی از مهمترین مزایای استفاده از چسب پودری شامل مقاومت عالی در برابر رطوبت، افزایش مقاومت چسبندگی و فشاری با گذشت زمان، سهولت و سرعت بالای اجرا، استحکام فوق‌العاده بعد از خشک شدن، قیمت به صرفه نسبت به سایر چسب های کاشی، مقاوم در برابر لغزش و ضربه های احتمالی و … می شوند.

انواع چسب کاشی و سرامیک پودری

انواع چسب کاشی و سرامیک پودری

در این مقاله سعی نمودیم شما را با چسب کاشی پودری آشنا نماییم لذا جهت کسب اطلاع بیشتر از نحوه مصرف و همچنین چگونگی ارسال بار می توانید از مشاوره فروش راهنمایی دریافت کنید.

انواع چسب کاشی و سرامیک پودری در برند معتبر پومکس شامل چسب کاشی کف و دیوار نرمال، چسب کاشی پرسلان، چسب کاشی صنعتی، چسب کاشی صنعتی دو جزئی می شوند.

قیمت چسب کاشی کوچک ارزان

قیمت چسب کاشی کوچک را می توانید از دکاردن دریافت نمایید. انواع چسب خمیری و چسب پودری در این مرکز ارائه می شود. قیمت چسب خمیری کمی گرانتر از قیمت چسب پودری است زیرا آماده به مصرف تولید می گردد.

شما می توانید از انواع چسب کاشی برای نصب هر نوع مصالح بهره ببرید. چسب خمیری را می توانید برای کاشی های کوچک و بزرگ استفاده نمایید. چسب دکاردن این محصولات را در اختیار شما قرار می دهد. بسته بندی این محصول ۱۲ کیلویی است و به رنگ سفید می باشد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.