🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب استخری | انواع چسب کاشی استخری ایرانی

قیمت چسب استخری

قیمت چسب استخری را می توان از مجراهای گوناگون استعلام گرفت لذا برای خرید مستقیم انواع چسب کاشی استخری ایرانی با بهترین تعرفه می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

به طور کل چسب استخری که از چسب های پلیمری محسوب می شود که در فرآیند تولید آن از پلیمرهای تقویت شده استفاده شده تا از نفوذ رطوبت به طور صددرصد جلوگیری نماید.

چسب استخر علاوه بر آب بند نمودن استخر ها برای سایر محیط‌های مرطوب نظیر سونا، جکوزی، سرویس های بهداشتی، حمام و غیره نیز به کار برده خواهد شد و به دلیل قابلیت‌های بالایی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

قیمت چسب استخری ضد آب

قیمت چسب استخری ضد آب در برندهای متنوع متفاوت می باشد لذا توصیه می گردد قبل از سفارش دهی به صورت عمده برای استعلام قیمت روز انواع برندهای داخلی و خارجی اقدام نمایید.

چسب استخری معمولا به صورت پودر بوده و در بسته بندی های پاکتی یا پلاستیکی در حجم های ۲۰ کیلوگرمی و ۲۵ کیلوگرمی به بازارهای فروش عرضه شده است.

با بهره مندی از چسب استخری می توان با تضمین ۱۰۰% جلوگیری از نفوذ آب استخر های آبی و کشاورزی را ساخت برای دریافت مشاوره تخصصی و شناخت بهتر این محصول  می توانید از طریق درگاه های ارتباطی به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

انواع چسب کاشی استخری درجه ۱

انواع چسب کاشی استخری درجه 1

چسب کاشی استخری مرغوب از قابلیت هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب و قدرت چسبندگی زیاد برخوردار است زیرا از مواد اولیه ای نظیر سیمان، مواد معدنی اصلاح شده سینتیک و برخی افزودنی های خاص به تولید رسیده است.

انواع چسب کاشی استخری درجه ۱ را میتوانید با قیمت و کیفیت ضمانتی از نمایندگی پایتخت به صورت حضوری یا اینترنتی تهیه نمایید و بیشترین حاشیه سود را از آن خود کنید.

چسب های کاشی استخری نیز مانند سایر محصولات با توجه به کارکرد، سایز، برند و بسیاری ملاک های دیگر در مدل های مختلف قرار خواهند گرفت که مهمترین آن ها شامل دو مورد زیر می شوند:

  1. چسب کاشی استخری پودری که بر پایه سیمان به تولید رسیده است
  2. چسب کاشی استخری پودری که از پلیمرهای پایه سیمانی تقویت شده به دست آمده است

پخش بهترین چسب کاشی استخری

پخش بهترین چسب کاشی استخری

از مهمترین مزیت های چسب کاشی استخری که مورد استقبال شاغلان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته می توان به کاهش میزان لغزش، قدرت چسبندگی بالا، سازگاری با محیط زیست، مقاومت عالی در برابر رطوبت، مناسب برای سیستم های سرمایش و گرمایش از کف، زمان کار پذیری بالا و… اشاره داشت.

پخش بهترین چسب کاشی استخری را گروه صنعتی دکاردن با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت بازار از درب کارخانه انجام خواهد داد تا رضایتمندی خریداران را حاصل نماید.

مقدار استفاده از چسب کاشی استخری به نوع سطح زیر کار و هموار بودن آن بستگی خواهد داشت لذا با بررسی‌های انجام شده تقریباً برای پوشش یک متر مربع به ۴ الی ۵ کیلوگرم از این چسب پودری احتیاج است.

روش نصب کاشی استخر با چسب چطور است؟

روش نصب کاشی استخر با چسب چطور است؟

قابل توجه مشتریان گرامی در زمان استفاده از چسب کاشی استخری ابتدا باید از هموار بودن سطح زیر و کار مطمئن شوید زیرا این موضوع در زمان نصب کاشی مورد نظر بسیار حائز اهمیت می باشد.

طریقه مصرف چسب کاشی استخر بدین صورت می باشد که هر پاکت ۲۰ کیلوگرمی از این پودر را با تقریباً ۵ متر آب توسط همزن برقی مخلوط نمایید لذا فراموش نشود پودر را به آرامی به آب اضافه کنید تا ملاتی همگن و یکنواخت داشته باشید.

روش نصب کاشی استخر با چسب چطور است؟ متقاضیان گرامی برای اطلاع دقیق می‌توانند از طریق شماره تماس و شبکه های اجتماعی و ایمیل ارائه شده با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.