🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و قیمت چسب آجر نما در تهران

قیمت چسب آجر نما

قیمت چسب آجر نما را می توان به راحتی از بزرگترین مرکز پخش واقع در تهران استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن برندها در این بازار رقابتی خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

چسب آجر نما یکی از کارآمدترین چسب ها در ساخت و ساز محسوب می‌شود که به دلیل قابلیت‌هایی همچون استحکام بالا و خاصیت ضد آب بودن مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که در انتخاب چسب نما باید دقت کافی داشته باشید تا چسب مورد نظر با خصوصیت های فنی آجر مورد نظر برای اجرا در نما همخوانی لازم را داشته باشد.

قیمت چسب آجر نما در تهران

قیمت چسب آجر نما در تهران به صورت روزانه از طریق مجرا های گوناگون  اطلاع رسانی میگردد مشتریان برای دسترسی به آخرین فایل لیست  قیمت می توانند از طریق فضای مجازی این سایت نیز اقدام نمایند.

در  گذشته برای نصب آجر های نما از ملات ماسه و سیمان استفاده میشد که علاوه بر صرف زمان زیاد برای نصب موجب نفوذ رطوبت  و همچنین عدم  زیبایی نهایی کار می شود و امروزه جایگزین آن استفاده از چسب آجر نما شده است.

پایتخت به دلیل برخورداری از موقعیت اقتصادی بهتر نسبت به سایر استانها توانسته با برترین تولیدکنندگان کشور همکاری مستقیم برقرار نماید و محصول را بدون واسطه دریافت و برای خریدار ارسال کند در نتیجه بیشترین سطح سفارش را سمت خود معطوف نموده است.

قیمت چسب آجر نسوز ارزان

قیمت چسب آجر نسوز ارزان

چسب آجر نسوز از جمله ملات های آماده به مصرف می باشد که با توجه به فرمولاسیون و ساختار ویژه ای که دارد با قدرت چسبندگی بالا به تولید رسیده اند و معمولاً به صورت مرطوب می باشند و دارای چسب غیر آلی هستند که قادر است مقاومت و استحکام خود را در دمای بالا نیز حفظ نماید.

قیمت چسب آجر نسوز ارزان در این مرکز فروش ارائه می گردد زیرا با حذف واسطه ها و دلالان موفق به ارائه مستقیم محصول از درب کارخانه گردیده است.

به استحضار می رساند رضایتمندی خریداران شرط اول این مجموعه به شمار می رود در نتیجه بدانید که اگر محصول به دستتان رسید و معیوب بود بدون نگرانی می توان آن را مرجوع نمایند تا در اشرع وقت تعویض و ارسال گردد.

آموزش نصب سرامیک دیوار با  بدانید؟

آموزش نصب سرامیک دیوار با  بدانید؟

برای نصب کاشی و سرامیک برای کف و دیوار از دو مدل چسب کاشی خمیری و پودری استفاده خواهد شد که در بازارهای فروش با انواع برندهای مختلف عرضه شده است‌.

آموزش نصب سرامیک دیوار با چسب ساختمانی را بدانید؟ به این صورت می باشد که بعد از آماده نمودن سطح مورد نظر چسب کاشی و سرامیک خمیری را بر روی سطح اجرا نموده سپس سرامیک مدنظر خود را بر روی آن نصب نمایید.

در این وب سایت در تلاش بوده تا مشتریان را با چسب آجر و نحوه کار با آن آشنا نماییم لذا جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توان با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

طرز تهیه چسب آجر نما چگونه است؟

طرز تهیه چسب آجر نما چگونه است؟

طرز تهیه چسب آجر نما چگونه است؟ برای استفاده از این محصول ابتدا باید در زمان تهیه چسب دقت لازم را داشته باشید تا چسب تهیه شده مناسب با آجر نما مورد نیاز برای نصب باشد و کافیست سطح پشتی آجر کاملاً به چسب آغشته شود سپس در سطح کار نصب گردد.

خریداران محترم دقت نمایند که اگر سطح پشتی آجر به درستی و کامل به چسب آغشته نشود در فصل زمستان ممکن است با وجود بارندگی رطوبت به زیر ساخت‌های آن نفوذ پیدا کند.

مشتریان گرامی برای ثبت سفارشات عمده خود می‌توانند با مدیریت فروش سایت تماس حاصل فرمایید و از درصد تخفیفات ویژه بهره مند گردند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.