🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

انواع چسب بتن با قیمت عمده

انواع چسب بتن

انواع چسب بتن را می توانید با قیمت عمده از مراکز فروش در تهران تهیه بفرمایید و یا مستقیم از کارخانه ها با بهترین کیفیت و بهترین برند چسب بتن را خریداری نمایید.

چسب بتن مزیت های زیادی دارد و از آن می توانید برای بخش های مختلف ساختمان استفاده خوبی داشته باشید. شرکت های زیادی این ماده را تولید می کنند اما بهترین چسب بتن را از ما با قیمت عمده خرید نمایید.

فروش چسب بتن توسط تولید کنندگان ایرانی ممکن است و ارسال این ماده به سراسر ایران و زیر قیمت بازار امکان دارد و شما می توانید بهترین محصولات ساختمانی را از شرکت دکاردن تهیه بفرمایید.

انواع چسب بتن عمده

انواع چسب بتن را در اختیار شما قرار می دهیم و در این بخش آشنایی کامل با این ماده پیدا خواهید کرد و باید بدانید می توانید از چسب بتن برای افزایش استقامت چسب پودری و یا سیمان استفاده نمایید.

  1. چسب بتن استحکامی
  2. چسب بتن آب بندی

این دو ماده قابل استفاده می باشد و از نوع آب بندی برای آب گریز کردن سطوح آبی استفاده می شود و قیمت آن کمی گرانتر از چسب بتن عادی است و می توانید از این دو ماده برای افزایش نیروی کششی و خمشی مواد استفاده نمایید.

مشخصه چسب بتن

  • مایع است
  • در وزن مختلف تولید می شود
  • نیروی کششی بالایی دارد
  • ضد آب است

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟

می توانید از چسب بتن برای مقاومت ملات استفاده نمایید و برای هر کیسه سیمان ۴ لیتر لازم است و اگر برای چسب پودری می خواهید استفاده کنید باید ۱ تا ۲ لیتر به آن اضافه شود.

باید این ماده خوب ترکیب شود تا فعل و انفعالات شیمیایی به درستی انجام شود و بین ترکیب مواد حتما زمان استراحت داده شود تا گیرش بهتری داشته باشد و عملکرد چسب افزایش یابد.

قیمت چسب بتن در سایت

قیمت چسب بتن متفاوت است و به نوع برند و وزن آن و همینطور کیفیت بستگی دارد. شما می توانید از چسب بتن لاتکس برای آب بندی استفاده نمایید که گیرش منحصری دارد و برای آب بندی و عایق کردن استفاده زیادی از آن می شود.

قیمت این ماده را از کارشناس دریافت نمایید زیرا قیمت ها به روز است و شما می توانید از چسب بتن پوکس بیشترین استفاده را داشته باشید و مطمئن باشید که بسیار کارآمد و مقاوم است.

قیمت چسب بتن ساروج در بازار

یکی از برندهای مطرح ساروج است که بسیار در بازار وجود دارد و شما می توانید از چسب بتن ساروج بیشترین بهره را ببرید از این رو توصیه می شود به استاندار بودن توجه شود و قیمت چسب بتن ساروج را از مراکز معتبر استعلام نمایید.

ساروج انواع چسب های ساختمانی را تولید و در اختیار سازندگان و پروژههای مختلف قرار می دهد و شما می توانید به راحتی از این ماده برای چسباندن هر نوع کاشی و سنگ و سرامیک استفاده خوبی داشته باشید. هدف ما عرضه بهترین چسب کاشی به مشتریان است و ارسال به سراسر ایران با قیمت خوب ممکن می باشد. برای خرید چسب کاشی با این مجموعه در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.