🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

بهترین چسب آب بندی | تولید انواع چسب کاشی و سرامیک

بهترین چسب آب بندی

بهترین چسب آب بندی را میتوانید از مجموعه های جویا شوید که در زمینه تولید و توزیع انواع چسب های کاشی و سرامیک با مواد اولیه مرغوب فعال هستند.

چسب های ساختمانی که با پیشرفته علم و فناوری  امروزه در کارخانه جات مجهز به تولید رسیده اند تحولی عظیم را در صنعت ساخت و ساز به وجود آورده اند.

یکی از کارآمد ترین این محصولات چسب آب بندی می باشد که بر پایه  پلیمر های آکریلیک به تولید رسیده و دارای کاربرد های  دوگانه می باشد یعنی هم به صورت دوغابی و هم به صورت ملات قابل استفاده می باشد.

بهترین چسب آب بندی پومکس

بهترین چسب آب بندی پومکس در شرکت بازرگانی پیشرو با مناسب ترین قیمت بازار عرضه شده است مشتریان برای سفارش دهی به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانند به کارشناس فروش مراجعه نمایند.

از مهمترین ویژگی ‌های چسب آب بندی تولید شده در کارخانه پومکس در صنعت ساخت و ساز می توان به مواردی همچون جلوگیری از ترک خوردن یا طبله شدن بتن و ملات، داشتن انعطاف پذیری مناسب، مقاومت عالی در برابر نمک های یخ زدا، کاهش انقباض با کم شدن نسبت آب مصرفی، افزایش مقاومت کششی و خمشی، کاهش نفوذپذیری بتن، مقاومت سایشی، ثبات کیفیت در محیط های قلیایی، افزایش مقاومت چسبندگی ملات به بتن قدیمی و… اشاره داشت.

بهترین چسب آب بندی استخر در تهران

بهترین چسب آب بندی استخر در تهران

آب بند نمودن استخر ها از مهمترین موضوعات در ساخت آنها محسوب می شود تا از نشتی آب و در نهایت بروز خسارت ها با هزینه های گزاف جلوگیری شود و بهترین راهکار ارائه شده به پیمانکاران استفاده از چسب های بتن آب بندی استخر می باشد که علاوه بر پیشگیری از نفوذ رطوبت از ویژگی‌های بسیاری برخوردار می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. جلوگیری از رشد جلبک ها و باکتری ها
  2. قابل استفاده در مخازن آب آشامیدنی و آب حاوی کلر
  3. افزایش مقاومت بتن در برابر فشار و رطوبت زیاد
  4. تولید شده با مواد نانو بنابراین خطری برای محیط زیست ندارد

بهترین چسب آب بندی استخر در تهران با بهترین شرایط و امکانات عرضه خواهد شد متقاضیان برای ثبت سفارش به صورت غیرحضوری می توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

قیمت چسب آب بندی استخر آلچیبای

قیمت چسب آب بندی استخر آلچیبای

با استفاده از چسب استخر آلچیبای به دلیل داشتن مقاومت بسیار عالی نسبت به آب و انعطاف پذیری بالا می توان برای آب بندی نمودن استخر های با عمق زیاد، جکوزی، استخر های شنای تفریحی و… استفاده نمود.

این محصول بر پایه مواد سیمانی و به صورت پودری به تولید رسیده و در بسته بندی های ۲۵ کیلویی پاکتی به بازارهای فروش عرضه شده است و برای استفاده باید با آب ترکیب گردد.

قیمت چسب آب بندی استخر آلچیبای به صورت روزانه در این مجموعه اطلاع رسانی خواهد شد مشتریان برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت می توانند با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند.

طرز استفاده چسب آب بندی z90 بدان؟

طرز استفاده چسب آب بندی z90 بدان؟

چسب آب بندی z۹۰ بر اساس تکنولوژی نانو و همچنین بر پایه رزین های آکریلیک به تولید رسیده که دارای خاصیت آب بندی به صورت ۱۰۰ درصد می باشد و می‌توان آن را در انواع دوغاب سیمان و بتن ترکیب نمود.

طرز استفاده چسب آب بندی z۹۰ بدان؟ قابل توجه خریداران محترم برای استفاده از این محصول در آب بندی استخر روش های مختلفی وجود دارد که رایج ترین آن ها ترکیب نمودن یک پیمانه چسب با یک پیمانه آب می باشد و سپس اجرای آن در محل مورد نظر با کمک پیستوله یا فرچه انجام خواهد شد.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده می توانند از طریق درگاه ‌های ارتباطی ارائه شده به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.