🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک از کجا بخریم؟

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک

بهترین چسب برای چسباندن سرامیک را از کجا بخریم؟ برای پاسخ به این سوال بهترین راهکار مراجعه به مجموعه ‌هایی می باشد که به صورت تخصصی در زمینه عرضه های چسب های ساختمان در حال فعالیت هستند.

امروزه چسب های سرامیک به عنوان ترند های صنعت ساخت و ساز محسوب می شوند و با هدف نصب و استحکام عالی انواع کاشی و سرامیک تولید و به بازار های فروش تزریق شده اند.

در گذشته برای نصب کاشی و سرامیک از ملات های سنتی سیمانی استفاده میشد اما در حال حاضر استفاده از چسب های کاشی و سرامیک با قابلیت های ویژه همچون پیشگیری ۱۰۰ درصد از نفوذ آب بسیار رواج پیدا کرده است.

خرید بهترین چسب برای چسباندن سرامیک

خرید بهترین چسب برای چسباندن سرامیک از گروه صنعتی دکاردن با شرایط و امکانات ویژه صورت پذیر است بنابراین فرصت را از دست نداده و هم اینک برای ثبت سفارش به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایید.

انواع چسب سرامیک که در بازار عرضه شده است شامل نوع پودری و خمیری می شوند که هر کدام از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند.

سطح کیفیت چسب سرامیک تولید شده بستگی به نوع مواد اولیه، فرایند تولید و همچنین امکانات دستگاه های مجهز دارد که باید تحت نظر کارشناسان متخصص با استانداردهای لازم انجام شده باشد.

فروش بهترین چسب سرامیک کف

فروش بهترین چسب سرامیک کف

چسب سرامیک پودر که بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر به تولید رسیده از قدرت چسبندگی فوق العاده برخوردار بوده همچنین برای استفاده در زیرساخت های متنوع قابلیت داشته و تنها با اضافه کردن آب به آن آماده مصرف خواهد بود و بعد از خشک شدن بسیار مستحکم و غیر قابل نفوذ آب می باشد.

فروش بهترین چسب سرامیک کف از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی که با تولید کننده در همکاری  مستقیم هستند انجام خواهد شد تا محصول را مستقیم از درب کارخانه برای خریدار ارسال نمایند.

قابل توجه متقاضیان محترم در صورت سفارش این محصول در حجم عمده از درصد تخفیفات فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهید شد و  در کنار خدمات پس از فروش شاهد بهترین تجربه خرید خود خواهید بود.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان کف و دیوار

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان کف و دیوار

قابل توجه خریداران محترم مقدار مصرف چسب پرسلانی بستگی به نوع سطح زیر کار و میزان هموار بودن آن خواهد داشت و تقریباً برای یک مترمربع به  ۴ الی ۵ کیلوگرم پودر چسب کاشی پرسلان احتیاج است.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان کف و دیوار چسب کاشی پرسلان می باشد که از قابلیت هایی همچون سازگاری با محیط زیست، لغزش کم، قدرت چسبندگی بالا، زمان کار پذیری بالا، مقاوم در برابر رطوبت، مناسب برای سیستم های گرمایش و سرمایش از کف و… برخوردار است.

از مهمترین موارد استفاده از چسب سرامیک پرسلان علاوه بر نصب کاشی و سرامیک بر دیوار و کف می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. مناسب برای کفپوش های چوبی
  2. قابل استفاده در عایق های صوتی کف
  3. نصب کاشی بر روی سطوح صیقلی، گچ، بلوک های سبک

طرز تهیه چسب سرامیک کف بداینم؟

طرز تهیه چسب سرامیک کف بداینم؟

طرز تهیه چسب سرامیک کف بدانیم؟ لازم به ذکر است که نحوه استفاده از چسب سرامیک در نوع پودری باید با میزان متناسب آن ترکیب شود و در نوع خمیری به صورت آماده به مصرف می باشد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

همکاران ما نهایت تلاش خود را در راستای رضایتمندی خریداران به کار گرفتند و محصول را با کیفیت ضمانتی و قیمت کف بازار عرضه می نماید لذا جهت آگاهی لازم از چگونگی ارسال بار به سراسر ایران می توانید از مشاورین فروش راهنمایی دریافت کنید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.