🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید انواع چسب بتن در تهران

انواع چسب بتن

انواع چسب بتن با کیفیت مرغوب در کارخانه تهران تولید و به صورت مستقیم با قیمت مناسب از طریق نمایندگی ها به بازارهای فروش عرضه شدند.

یکی از فاکتورهای اساسی و مهم در ساخت و ساز های مدرن و امروزی چسب های بتن می باشند که در دو نوع مختلف تولید و در دسترس خریداران قرار گرفتند.

چسب بتن دارای کاربردهای گسترده ای می باشد که یکی از بارزترین آنها آب بندی محیط هایی مانند استخرها می باشد البته این محصول به دلیل مواد اولیه خاص از قابلیت‌های خارق العاده ای برخوردار است که توانسته توجهات زیادی را سمت خود جلب نماید.

انواع چسب بتن در تهران

انواع چسب بتن در تهران به دو روش حضوری و اینترنتی به بازار تزریق گردیده تا مشتریان از سراسر کشور بدون دغدغه  نسبت به تهیه محصول مورد نظر به صورت عمده اقدام نمایند.

چسب های بتن با توجه به کارایی های ویژه در انواع متنوع به تولید رسیده اند که به طور کلی آنها را می توان به دو گروه چسب بتن لاتکس و چسب بتن اپوکسی تقسیم کرد‌.

متقاضیان گرامی چنانچه قصد برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگی تهران را دارند میتوانند از طریق وبسایت پیش رو با مدیر فروش تماس حاصل فرمایند و با کسب اطلاعات کافی خریدی با اطمینان خاطر را انجام دهند.

قیمت چسب بتن اپوکسی مرغوب

قیمت چسب بتن اپوکسی مرغوب

چسب بتن اپوکسی از محبوب ترین مدل های این چسب به شمار می‌رود که به صورت دو جزئی از رزین و هاردنر تشکیل شده است از همین رو دارای قدرت چسبندگی فوق العاده و دوام و ماندگاری زیاد برای پیوند دادن بتن های جدید به قدیم می باشد.

قیمت چسب بتن اپوکسی مرغوب به صورت روزانه از سایت های فروش اعلام میگردد تا به راحتی با صرف کمترین زمان از آخرین به روز رسانی قیمت ها مطلع شوید.

برای مشاهده کاتالوگ محصولات و استعلام قیمت ها می توانید از طریق درب های ارتباطی فضای مجازی یا تماس تلفنی با کارشناس فروش این مجموعه در ارتباط باشید و در نهایت با پرداخت قیمت کف بازار بیشترین سود ممکن را از آن خود کنید.

میزان مصرف چسب بتن در ملات چطوره؟

میزان مصرف چسب بتن در ملات چطوره؟

از مهمترین موارد کاربرد چسب بتن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آب بندی بتن
  • افزایش چسبندگی بتن
  • ترمیم آسیب دیدگی های عمقی و سطحی سازه های بتنی
  • نما سازی بر روی بتن های قدیمی
  • ساخت ملات های ترمیمی
  • تعمیر آسیب دیدگی ها در محیط های خشک و مرطوب

میزان مصرف چسب بتن در ملات چطوره؟ در پاسخ به این پرسش دو نکته نوع مصرف چسب و نوع بتن مورد استفاده  بسیار مهم می باشد به عنوان مثال ۵ درصد الی ۲۰ درصد از وزن سیمان مصرفی باید چسب بتن را اضافه نمایید.

خریداران چسب بتن دقت نمایند محصول در بسته بندی اولیه و پلمب باید در محیطی با حرارت ۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد و به دور از تابش مستقیم خورشید به مدت ۱۲ ماه نگهداری شود.

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟

از رایج‌ترین روش‌های خرید این محصول می‌توان به مراجعه به فروشگاه های آنلاین اشاره داشت که امروزه با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی بسیار افزایش پیدا کرده است.

متقاضیان می توانند با خرید غیر حضوری از سایت دکاردن موفق به حذف دلالان و برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده شوند و در این صورت بهترین تجربه خرید را خواهند داشت.

نحوه استفاده از چسب بتن چطوره؟ لازم به ذکر است که استفاده از این محصول به دو صورت انجام خواهد شد که شامل روش دوغابی و روش ملاتی می‌شوند در هر یک از این شیوه ها میزان استفاده از چسب بتن متفاوت خواهد بود از همین رو توصیه می شود برای مشاهده بهترین عملکرد از مشاورین فروش راهنمایی لازم را دریافت کنید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.