🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید انواع چسب سرامیک در سایت

انواع چسب سرامیک

انواع چسب سرامیک در مجموعه های مجهز به امکانات و دستگاه های پیشرفته با کیفیت درجه یک تولید و از طریق سایت های اینترنتی در دسترس متقاضیان قرار گرفته اند.

چسب سرامیک یکی از متریال های به نسبت جدید در صنعت ساخت و ساز محسوب می شود برای بند کردن انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و… بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب سرامیک در انواع مختلف به بازار های فروش عرضه شده است که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشند برای شناخت بهتر آنها شما را به ادامه مقاله دعوت می نماییم.

انواع چسب سرامیک ایرانی

انواع چسب سرامیک ایرانی را میتوانید از مرکز فروش پیشرو با قیمت و کیفیت تضمین شده جویا شوید و با ثبت سفارش غیرحضوری محصول را در موعد مقرر در شهر خود تحویل بگیرید.

چسب سرامیک به طور کلی در دو نوع پودری و خمیری به تولید رسیده است و هر کدام مشتریان خاص خود را دارند و در مقایسه با ملات های ماسه و سیمان سنتی از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند.

خوشبختانه در کشور این محصول با کیفیت درجه یک به تولید رسیده و برندهای ایرانی در مقایسه با برندهای وارداتی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند به همین منظور در بازار فروش بسیار پرطرفدار می باشند.

قیمت چسب کاشی مرغوب

قیمت چسب کاشی مرغوب

چسب های کاشی به دلیل تولید شدن با ترکیبات شیمیایی و معدنی مانند ماسه ریز، افزودنی های چسب دار، سیمان پرتلند غیر آلی و… از قدرت بالایی در چسبندگی، مقاومت و استحکام عالی و همچنین قابلیت ضد آب بودن برخوردار است در نتیجه برای نصب انواع کاشی و سرامیک در محیط های مختلف به ویژه محیط های مرطوب مناسب می باشند.

قیمت چسب کاشی مرغوب به صورت روزانه در شرکت دکاردن اطلاع رسانی می گردد متقاضیان برای دسترسی به آن می‌توانند از طریق درگاه ‌های ارتباطی فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه فرمایند.

قابل توجه مشتریان گرامی برای اطمینان خاطر از سطح کیفیت می‌توانند ابتدا جهت دریافت نمونه اقدام نمایند و در صورت رضایت سفارشات عمده خود را به ثبت رسانند.

قیمت چسب کاشی خمیری آکام گستر

قیمت چسب کاشی خمیری آکام گستر

مقدار استفاده از چسب کاشی خمیری بستگی به ناهمواری و تخلخل های سطح زیر کار خواهد داشت و تقریباً برای هر متر مربع به پنج الی شش کیلوگرم چسب احتیاج است.

بهترین نحوه مصرف چسب کاشی خمیری به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  • سطح زیر کار کاملاً از چربی و گرد و غبار تمیز باشد
  • چسب خمیری را با ماله بر روی سطح اجرا نموده و با ماله دندانه دار آن را به صورت عمودی و یکنواخت شیاردار کنید
  • کاشی یا سرامیک مورد نظر را نصب نمایید

قیمت چسب کاشی خمیری آکام گستر با در نظر گرفتن معیارهای بسیاری همچون سطح کیفیت، قیمت خرید مواد اولیه، شرایط اقتصادی و تحولات بازار ارز، نوع و حجم بسته بندی، بررسی هزینه های مختلف تولید، میزان عرضه و تقاضا و غیره تصویب و از طریق ماجراهای گوناگون اطلاع رسانی میگردد.

چسب سرامیک چیست؟

چسب سرامیک چیست؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چسب سرامیک سرعت اجرای بالای این محصول می باشد که باعث شده در کمترین زمان و بدون نیاز به تخصص خاصی کاشی کاری انجام شود.

چسب سرامیک چیست؟ در این مقاله سعی نمودیم با پاسخگویی به این سوال شما را با این محصول آشنا نماییم لذا چسب سرامیک معمولاً به صورت پودری بوده که دارای انواع مختلفی از جمله چسب پودری کف، چسب پودری دیواری، چسب پودری پرسلان و چسب پودری آب بند می باشند که متقاضیان برای خرید هر کدام می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام به سفارش دهی نمایند.

علاوه‌ بر درگاه های ارتباطی ارائه شده متقاضیان می توانند با ثبت نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود تمایل خود را برای خرید و دریافت مشاوره به اطلاع مدیر فروش برسانند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.