🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و فروش انواع چسب بتن در تهران

انواع چسب بتن

انواع چسب بتن را میتوانید به صورت مستقیم از نمایندگی تهران که در زمینه تولید و فروش فعالیت می کند با بهترین شرایط به صورت حضوری و اینترنتی دریافت نمایید.

یکی از محصولات مدرن و با کارایی بسیار زیاد در صنعت ساختمان سازی چسب بتن می باشد که در انواع مختلف تولید و به بازارهای فروش عرضه شده است.

به دلیل فرمولاسیون بسیار پیچیده ای که در زمان تولید چسب بتن وجود دارد و مواد اولیه پلیمری به کار رفته در آن ها از ویژگی های منحصر به فردی همچون مقاومت و استحکام بخشیدن بسازه برخوردار است.

انواع چسب بتن با فروش ویژه

انواع چسب بتن با فروش ویژه در کیفیت و قیمت تضمین شده در گروه صنعتی دکاردن عرضه خواهد شد البته مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع دقیق از نحوه سفارش این مرکز پخش را دنبال فرمایند.

به طور کلی چسب های بتن در دو لاین اپوکسی و لاتکس به تولید خواهند رسید که هر کدام از آنها دارای انواع مختلف می باشد و کاربرد های گسترده ای را در ساختمان سازی به خود اختصاص دادند.

قابل توجه متقاضیان این محصول در خرید عمده از تخفیفات فوق العاده ای بهره مند خواهید شد زیرا قیمت نهایی با توجه به حجم سفارش متغیر می باشد در نتیجه شما می توانید با پرداخت قیمت کف بازار از حاشیه سود چشمگیری بهره مند شوید.

قیمت چسب بتن مایع در تهران

قیمت چسب بتن مایع در تهران

قیمت چسب بتن مایع در تهران با توجه به برند سازنده متفاوت خواهد بود زیرا در قیمت گذاری کارخانه تولید کننده و کیفیت نهایی محصول بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

اصلی ترین کاربرد چسب بتن مایع افزایش میزان چسبندگی بتن های تازه برای چسبیدن به بتن قدیمی در کار های تعمیراتی می باشد همچنین برای نماسازی در روی بتن های قدیمی نیز از این نمونه از چسب بتن استفاده خواهد شد.

پایتخت به دلیل موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسبی که برخوردار است تمامی کارخانجات معتبر در سطح کشور محصولات خود را با کیفیت ممتاز در نمایندگی این استان عرضه خواهند نمود چنانچه قصد سفارش غیر حضوری از دفتر فروش تهران را دارید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با مدیر فروش در ارتباط باشید.

قیمت چسب بتن استخر لاتکس ۸

قیمت چسب بتن استخر لاتکس 8

از مزایای ویژه چسب بتن لاتکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیشگیری از نفوذ آب
  • از ترک خوردن و طبله شدن ملات جلوگیری می‌کند
  • در برابر سیکل های ذوب و انجماد مقاومت را افزایش داده
  • مقاومت کششی خمشی و سایشی بسیار عالی
  • افزایش میزان چسبندگی ملات جدید به ملات قدیمی

قیمت چسب بتن استخر لاتکس ۸ کیلویی در این مرکز فروش نازل ترین قیمت بازار می باشد زیرا با کوتاه کردن دست دلالان و ارتباط مستقیم با واحد تولیدکننده موفق به ارائه بهترین قیمت و کیفیت شده ایم.

در زمان استفاده به تاریخ تولید محصول دقت نمایید زیرا چسب بتن در بسته بندی اولیه  و به دور از رطوبت و تابش مستقیم آفتاب به مدت یک سال تاریخ مصرف خواهد داشت.

قیمت چسب بتن ساروج ۹ لیتری ضد آب

قیمت چسب بتن ساروج 9 لیتری ضد آب

آخرین فایل لیست قیمت چسب بتن ساروج ۹ لیتری ضد آب را می توانید از نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی استعلام بگیرید که بدون تردید راحت ترین و سریع ترین شیوه مراجعه به فروشگاه های آنلاین می باشد.

واحد تولیدی ساروج که در زمینه تولید انواع چسب های ساختمانی به ویژه چسب بتن فعالیت می کند این محصول را در بسته بندی هایی با حجم های متفاوت تهیه و در دسترس خریداران قرار می دهد.

برای مشاهده لیست به روز قیمت ها کافیست از طریق واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام با کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار نمایید و با دریافت مشاوره خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.