🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و قیمت انواع چسب کاشی خمیری پایتخت

قیمت انواع چسب کاشی خمیری

قیمت انواع چسب کاشی خمیری در مجموعه های مختلف اطلاع رسانی می گردد لذا مناسب ترین قیمت را در بازار داخلی مرکز تولید پایتخت در نظر گرفته است.

امروزه در صنعت ساخت و ساز مدرن چسب های ساختمانی به یکی از مهمترین مصالح تبدیل شده اند به ‌عنوان ‌مثال چسب های کاشی در انواع متنوع با هدف چسباندن انواع کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف جایگزین ملات های سنتی شده‌اند.

استفاده از ملات های ماسه و سیمان برای نصب کاشی و سرامیک به دلیل افزایش بار مرده ساختمان و همچنین صرف زمان طولانی و هزینه زیاد جایگاه خود را به چسب های کاشی بخشیده است.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری پایتخت

قیمت انواع چسب کاشی خمیری پایتخت را می توانید به راحتی از این مجموعه استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن تعرفه ها در برندهای مختلف بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

چسب کاشی دارای انواع متنوع می باشند که میتوان آنها را در دو گروه اصلی چسب کاشی خمیری (مناسب برای نصب کاشی و سرامیک بر روی بدنه و دیوار) و چسب کاشی پودری (مناسب برای نصب سرامیک کف) تقسیم بندی نمود.

با توجه به این موضوع که فرآیند تولید چسب های کاشی  با یکدیگر متفاوت می باشد از نظر قیمت گذاری نیز متفاوت خواهند بود بگونه ای که چسب های خمیری از قیمت بالاتری نسبت به چسب های پودری برخوردار هستند.

قیمت چسب کاشی سطلی عمده

قیمت چسب کاشی سطلی عمده

چسب کاشی خمیری در برند های گوناگون و همچنین حجم بسته بندی های متنوع به بازار های فروش عرضه داشته شده اند که از پرطرفدارترین برند های آن می‌توان به موارد زیر خاطر نشان کرد:

  • برند ساروج بسته بندی ۱، ۵ و ۵/۱۲ کیلویی
  • برند شیمی ساختمان بسته بندی ۱۲ کیلویی
  • برند هنکل بسته بندی ۱۲ کیلویی
  • برند پومکس بسته بندی ۵/۱۲ کیلویی
  • برند لیموفیکس بسته بندی ۵/۱۲ کیلویی

قیمت چسب کاشی سطلی عمده با تخفیفات فوق‌العاده‌ای همراه خواهد بود که موجب جلب رضایت خریداران گردیده است در همین راستا مجموعه هایی که در زمینه فروش جزئی این محصول فعال هستند یا مجریان ساختمانی پروژه های بزرگ برای کاهش چشمگیر هزینه ها می توانند اقدام به خرید عمده از تولید کننده نمایند.

قیمت چسب کاشی کوچک و آنتیک

قیمت چسب کاشی کوچک و آنتیک

چسب های کاشی کوچک و آنتیک به صورت خمیری و آماده به مصرف می باشند که برای استفاده از آن ها برخلاف چسب کاشی پودری نیاز به ترکیب شدن با آب نیست.

قیمت چسب کاشی کوچک و آنتیک در این مجموعه به دلیل کوتاه کردن دست دلالان و ارائه مستقیم محصول از درب کارخانه نازلترین تعرفه بازار خواهد بود برای استعلام قیمت روز به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایید.

ویژگی های منحصر به فرد چسب های کاشی خمیری قابلیت پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت می باشد  که باعث شده به راحتی برای نصب کاشی های کوچک و آنتیک در نمای ساختمان استفاده شود و با جلوگیری از نفوذ رطوبت به زیرساخت ها از ایجاد خسارت جلوگیری نماید.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی ایرانی

قیمت چسب کاشی ساروج 25 کیلویی ایرانی

برای استفاده از چسب کاشی خمیری لازم است که ابتدا سطح زیر کار از هرگونه چربی، گرد و غبار و آلودگی تمیز شده باشد سپس چسب را با ماله بر روی سطح اجرا کرده و با ماله دندانه دار به صورت عمودی بر روی آن شیار ایجاد نمایید.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی ایرانی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود به همین دلیل توانسته بیشترین سطح سفارش دهی را به خود اختصاص دهد.

برای ثبت سفارشات عمده این محصول و دریافت از درب کارخانه می توانید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در انتهای سایت به مدیر فروش مراجعه نمایید اطلاعات کافی و لازم را در اختیار تان قرار دهد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.