🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال مستقیم از شرکت

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال را میتوانید به صورت مستقیم از شرکت هایی که در زمینه تولید و توزیع فعال هستند جویا شوید و با اطمینان خاطر جهت سفارش دهی اقدام نمایید.

پودر بندکشی همانگونه که از نامش پیداست برای پر نمودن بندهای میان کاشی و سرامیک نصب شده کاربرد دارد و این موضوع بسیار مهم و حیاتی می باشد تا علاوه بر زیبایی کاشی کاری موجب پیشگیری از نفوذ رطوبت و استحکام بیشتر نیز می شود.

پودرهای بندکشی در انواع متنوع تولید و به بازار عرضه شده اند که یکی از محبوب ترین آنها پودر بند کشی آنتی باکتریال می باشد که به دلیل قابلیت‌های منحصر به فرد در محیط های بهداشتی بسیار کاربردی است.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال درجه ۱

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال درجه ۱ در این مجموعه نازلترین نرخ بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها و دلالان محصول موردنظر را از درب کارخانه دریافت و برای خریدار ارسال می نماید.

در محیط های بهداشتی و درمانی همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها معمولاً از کاشی و سرامیک آنتی باکتریال استفاده شده تا از رشد و گسترش میکروب ها و باکتری ها جلوگیری شود بر همین اساس استفاده از پودر بندکشی آنتی باکتریال نیز یک انتخاب هوشمندانه می باشد.

قیمت و کیفیت پودر بندکشی با یکدیگر در رابطه متقابل می باشد و بدون شک هرچه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت نهایی نیز افزایش می یابد لذا تنها راهکار کاهش هزینه ها خرید بدون واسطه از تولید کننده می باشد.

خرید پودر بند کشی آنتی باکتریال

خرید پودر بند کشی آنتی باکتریال

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پودر بندکشی آنتی باکتریال شامل سیمان، پلیمر، رنگدانه، فیلر های معدنی و همچنین افزودنی های آب گریز می شوند.

خرید پودر بندکشی آنتی باکتریال را می‌توانید به دو شیوه حضوری و اینترنتی از نمایندگی پایتخت انجام دهید و با صرفه کمترین زمان و هزینه بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

از مهمترین دلایل فروش بالای شرکت بازرگانی دکاردن که مورد استقبال ویژه فعالان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تنوع بالای محصولات
  2. ارائه قیمت کف بازار
  3. تضمین ۱۰۰ درصد کیفیت
  4. ارسال به سراسر کشور در موعد مقرر
  5. امکان سفارش عمده
  6. ارائه محصول از درب کارخانه
  7. در نظر گرفتن تخفیفات و خدمات پس از فروش

طرز بند کشی کاشی را می دانید؟

طرز بند کشی کاشی را می دانید؟

نسبت اختلاط پودر بندکشی با آب برای هر محصول متفاوت می باشد به همین دلیل توصیه می‌شود از مشاورین فروش اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

خریداران گرامی آیا طرز بند کشی کاشی را می دانید؟ برای استفاده از پودر بندکشی لازم است ابتدا پودر را به آرامی به میزان مناسب به آب اضافه نمایید و آن را مخلوط کنید تا ملاتی یکدست حاصل شود ۵ دقیقه به ملات استراحت داده سپس آن را کمی هم زده و در میان بندها که از قبل تمیز شده با عمق حداقل دو سوم قطر کاشی قرار می دهید.

نحوه استفاده از پودر بند کشی پومکس

نحوه استفاده از پودر بند کشی پومکس

از مزیت های مهم این محصول می‌توان به مقاومت عالی در برابر نفوذ آب، قدرت چسبندگی بالا در سطوح مختلف، نحوه اجرای ساده و سریع، داشتن رنگ بندی متنوع، بعد از خشک شدن سطح کاملاً صاف و صیقل می باشد، و… اشاره نمود.

نحوه استفاده از پودر بندکشی پومکس بسیار ساده می باشد و تنها کافیست به ازای ۳۰ الی ۴۰ درصد وزن پودر به آن آب شیرین و تمیز اضافه نمایید.

در این مقاله نهایت تلاش خود را انجام داده تا شما با پودر بندکشی و مزایای آن آشنا شوید لذا برای کسب آگاهی بیشتر و اطلاعات لازم می توانید با مدیر فروش در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.