🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و قیمت چسب نانو کاشی

قیمت چسب نانو کاشی

قیمت چسب نانو کاشی ایرانی با توجه به درجه کیفیت در واحد های تولید کننده تصویب خواهد شد مشتریان گرامی برای استعلام قیمت روز می‌تواند از طریق مجموعه‌های مختلف اقدام نمایند.

یکی از جدید ترین محصولات در بین مصالح ساختمانی که مورد استقبال خریداران قرار گرفته چسب نانو کاشی می باشد که برای نصب انواع کاشی و سرامیک استفاده خواهد شد و به دلیل تولید شدن با فناوری نانو از توانایی ها قابلیت های بیشماری برخوردار می باشد.

چسب نانو کاشی برای نصب نمودن انواع کاشی و سرامیک، سنگ، موزاییک بر روی سطوح مختلف از جمله گچی، بتنی، سنگی، سیمانی، آجری و… کاربر خواهد داشت.

قیمت چسب نانو کاشی ایرانی

قیمت چسب نانو کاشی ایرانی را میتوانید از نمایندگی تهران و فروشگاه های اینترنتی راحتی جویا شوید و با اطلاع از مناسب ترین قیمت در بازار داخلی اقدام به خرید فرمایید.

یکی از اصلی ترین ویژگی های چسب نانو کاشی پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت می باشد به همین دلیل از این محصول می توان برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… استفاده نمود.

کارخانه جات ایرانی با توجه به مشاهده نیاز متقاضیان به این محصول اقدام به تولید چسب نانو کاشی با کیفیت درجه یک با بهره‌مندی از مواد اولیه مرغوب نموده اند تا جایگاه ویژه ای را در این بازار رقابتی به دست آورند.

بهترین چسب درزگیر سرامیک نانو

بهترین چسب درزگیر سرامیک نانو

چسب درزگیر نانو همانگونه که از نامش پیداست با هدف درزگیری بندهای بین کاشی و سرامیک که به مرور زمان از بین رفته اند، پر کردن ترک ها و شکاف ها، درزگیری زیر در ها و پنجره ها و… به تولید رسیده است و قیمت چسب نانو کاشی ایرانی مناسب برای خریداران این ماده است.

در محیط های مرطوب نظیر سرویس های بهداشتی که در معرض تماس مستقیم با آب قرار دارند و برای شستشو از مواد شوینده اسیدی قوی استفاده میشود در نتیجه ممکن است در کوتاه مدت بندکشی های اعمال شده از بین بروند و  این موضوع موجب نفوذ رطوبت خواهد شد بهترین راهکار استفاده از چسب طرز زیر می باشد.

بهترین چسب درزگیر سرامیک نانو را میتوانید در شرکت بازرگانی دکاردن جویا شوید و با دریافت محصول با کیفیت درجه یک و همچنین قیمت مناسب شاهد بهترین تجربه خرید خود باشد.

قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب مرغوب

قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب مرغوب

برخی از مهمترین ویژگی های خمیر درزگیر شامل موارد زیر خواهد شد:

  • آماده به مصرف بوده و نیاز به اضافه کردن مواد دیگر ندارد
  • نحوه اجرای آن سریع و راحت می باشد
  • قدرت چسبندگی بالا بوده
  • ضد شوره و سفیدک
  • از نفوذ رطوبت به صورت ۱۰۰% جلوگیری می نماید
  • قیمت عالی در برابر نور مستقیم خورشید

جهت دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب مرغوب از طریق فضای مجازی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار تان قرار دهد.

خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب قابلیت پر نمودن حد فاصل کاشی و سرامیک را خواهد داشت و به عنوان یک پودر بندکشی عمل خواهد کرد اما به دلیل تولید شدن با فناوری نانو از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهد بود.

طرز استفاده از چسب نانو

طرز استفاده از چسب نانو

چسب درزگیر نانو در بازارهای فروش با برند های متعددی به چشم خواهد خورد که هر کدام از نظر سطح کیفی و قیمت گذاری متفاوت می باشد در نتیجه بهترین راهکار خرید از نمایندگی های رسمی میباشد.

طرز استفاده از چسب نانو درزگیر سرامیک بدین صورت خواهد بود که سطح زیر کار از آلودگی ها و گرد و غبار تمیز شود و کاملاً یکدست و هموار باشد سپس چسب خمیری را در بین درز ها پر نمایید ۲۴ ساعت زمان دهید تا کامل خشک شود.

جهت برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده راه های بسیاری ذکر شده تا به راحتی با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.