🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تولید و پخش انواع چسب سنگ ضمانتی

انواع چسب سنگ

انواع چسب سنگ را گروه صنعتی دکاردن به صورت ضمانتی تولید و مستقیم پخش می نماید متقاضیان گرامی می توانند برای سفارش این وبسایت را دنبال فرمایید.

یکی از محصولات صنعتی بسیار کاربردی در ساختمان سازی چسب سنگ می باشد که در چند دهه اخیر جزئی تفکیک ناپذیر در ساخت و ساز محسوب می شود.

این محصول در کارخانجات مجهز با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه بر پایه رزین های اپوکسی یا پلی استر در انواع مختلف به تولید رسیده است برای شناخت بهتر این محصول با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

انواع چسب سنگ پودری ضد آب

انواع چسب سنگ پودری ضد آب را نمایندگی فروش تهران با بهترین شرایط و کیفیت درجه یک به دو شیوه حضوری و مدرن اینترنتی در دسترس خریداران قرار داده است.

به طور کلی در کارخانه جات چسب سنگ در ۲ دسته پودری و خمیری تولید خواهد شد که هرکدام دارای مدل های متنوع با کاربردهای بسیار متعددی می باشند.

چسب سنگ پودری از سیمان و پلیمر تشکیل شده و معمولاً در دو رنگ سیاه و سفید می باشد از رایج‌ترین کاربردهای این محصول اتصال انواع مختلف سنگ نظیر گرانیت، مرمریت، کاشی، آنتیک، موزاییک و آجر بر روی کف یا جداره ساختمان می باشد.

قیمت چسب سنگ نما ضمانتی

قیمت چسب سنگ نما ضمانتی

نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش ها محسوب می شود که استفاده از سنگ نما بسیار رایج شده است و معمولاً برای نصب این محصول از چسب های سنگ نما استفاده خواهد شد زیرا در برابر رطوبت مقاوم می باشد و از نفوذ آب به سازه جلوگیری خواهند کرد.

کارخانه جات تولیدی چسب سنگ نما را عمدتاً در سطل هایی با حجم ‌های ۵، ۱۲ و ۲۵ کیلویی تولید و به بازار عرضه می نمایند شایان ذکر است که این محصول اگر دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا و مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت باشد دارای کیفیت ممتاز خواهد بود.

قیمت چسب سنگ نما در این مجموعه به صورت ضمانتی ارائه خواهد شد لذا مشتریان می توانند برای مشاهده فایل لیست قیمت از طریق فضای مجازی با مدیریت فروش شد ارتباط برقرار نمایند.

قیمت چسب سنگ اپوکسی دو جزئی

قیمت چسب سنگ اپوکسی دو جزئی

این محصول دو جزئی شامل یک قسمت رزین و دیگری هاردنر می باشد و به‌دلیل فرمولاسیون های مختلف دارای کاربردهای گسترده از جمله نصب دائم سنگ نما و اتصال همیشگی انواع مصالح ساختمانی می باشد.

قیمت چسب سنگ اپوکسی دو جزئی در مراکز فروش اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها بسیار به صرفه خواهد بود زیرا این مجموعه ها محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از واحد تولیدی دریافت و برای خریداران ارسال می نمایند.‌

‌ از مزیت منحصر به فرد خرید غیر حضوری از فروشگاه های معتبر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارتباط مستقیم با واحد تولیدی
  • پرداخت نازلترین قیمت بازار
  • دریافت محصول با کیفیت درجه یک
  • امکان دریافت قیمت روز
  • تنوع بسیار بالایی برند ها با کیفیت
  • بهره مندی از تخفیفات و خدمات پس از فروش

قیمت چسب سنگ کوچک در مراکز پخش

قیمت چسب سنگ کوچک در مراکز پخش

از ویژگی های چسب سنگ کوچک می توان به تهیه شده با مواد اولیه اروپایی، تهیه شده با آخرین تکنولوژی روز دنیا، مقاومت در برابر سرما و گرما هوا، ضد آب، قابلیت تراشکاری و سنباده خوری اشاره نمود.

قیمت چسب سنگ کوچک در مراکز پخش متناسب با معیارهای زیادی از جمله سطح کیفیت، برند سازنده، هزینه های تولید، قیمت خرید مواد اولیه، نوع بسته بندی و غیره تعیین و در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

جهت ثبت سفارش می توانید مشخصات خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال نمایید تا کارشناس مجموعه بعد از بررسی در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.