🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید انواع چسب سرامیک از سایت

انواع چسب سرامیک

انواع چسب سرامیک را میتوانید از سایت دکاردن با قیمت و کیفیت ضمانتی خرید نمایید جهت تکمیل اطلاعات تخصصی از چگونگی سفارش و ارسال بار شما را به ادامه مقاله دعوت می نماییم.

چسب سرامیک یک متریال به نسبت جدید محسوب می‌شود که با هدف نصب و بند کردن مصالح ساختمانی همچون کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و آجر با استحکام بالا به تولید رسیده است.

چسب های سرامیک به طور کلی بر پایه سیمان های تقویت شده با پلیمر تهیه می شوند در نتیجه از قابلیت ها و توانایی های بیشتری نسبت به ملات های سنتی برخوردار هستند.

انواع چسب سرامیک درجه ۱

انواع چسب سرامیک درجه ۱ را می توانید از نمایندگی های رسمی و مجموعه هایی که به صورت تخصصی و حرفه ای در حوزه عرضه این محصول فعال هستند دریافت نمایید.

در بازار های فروش انواع متنوع چسب سرامیک عرضه خواهد شد که به طور کلی آنها را می توان در دو گروه تقسیم نمود:

  1. چسب های کاشی پودری از جمله ملات های خشک محسوب می‌شود که بر پایه سیمان و مواد پلیمری به تولید رسیده و به صورت نیمه آماده می باشد که برای استفاده باید با آب ترکیب شود.
  2. چسب های کاشی خمیری از چسب های آماده محسوب می شود که از و قدرت چسبندگی و همچنین نفوذ پذیری بالایی برخوردار هستند.

برای خرید مستقیم و بدون واسطه هر یک از انواع چسب کاشی می‌توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید و با بهره مندی از خدمات پس از فروش و تخفیفات در نظر گرفته شده خرید سودمند را تجربه نمایید.

قیمت چسب کاشی خمیری در سایت

قیمت چسب کاشی خمیری در سایت

برخی از مهم ترین مزیت های چسب کاشی خمیری که مورد توجه مجریان و پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته می توان به قدرت چسبندگی بالا، نداشتن زمان کافی برای نصب، آماده مصرف بدون نیاز به ترکیب با آب، عاری از مواد خطرناک، سهولت در اجرا، غیر قابل اشتعال، دارای مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت و… اشاره نمود.

قیمت چسب کاشی خمیری در سایت دکاردن در برند های متعدد به صورت روزانه اعلام میگردد مشتریان جهت مشاهده کاتالوگ محصولات و مقایسه نمودن قیمت ها در مارک های مختلف می‌توانند به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایند.

قیمت چسب سرامیک دیوار ارزان

قیمت چسب سرامیک دیوار ارزان

جهت نصب سرامیک بر روی دیوار باید از محصولی با کیفیت بالا استفاده نمود که از قدرت چسبندگی فوق العاده ای برخوردار باشد و از سقوط آنها جلوگیری نماید.

قیمت چسب سرامیک دیوار ارزان را می توانید از فروشگاه های آنلاین استعلام بگیرید زیرا تنها راهکار کاهش قیمت خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده می باشد که از طریق برخی مجموعه ها که در زمینه تولید و توزیع اینترنتی فعال هستند امکان پذیر است.

قابل توجه خریداران محترم روش اجرای چسب کاشی و سرامیک را می توان به دو شیوه تقسیم نمود که شامل موارد زیر می شود:

  • بر روی سطح تمیز، صاف و تراز با استفاده از ماله شیاردار به ضخامت حدود ۵ میلیمتر چسب را اعمال نمایید سپس کاشی و سرامیک را بر روی آنها بچسبانید.
  • جهت مقاومت بیشتر و یا نصب کاشی و سرامیک در ابعاد بزرگ می توان علاوه بر سطح زیر کار به ضخامت ۲ میلیمتر لایه نازکی از چسب را به پشت کاشی اعمال نموده سپس آن را بر سطح به چسب آغشته شده بچسبانید.

قیمت چسب کاشی خارجی از شرکت

قیمت چسب کاشی خارجی از شرکت

قیمت چسب کاشی خارجی از شرکت وارد کننده به صورت مستقیم و بدون دخالت دلالان در صورت خرید عمده از این مجموعه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مشتریان جهت ثبت سفارش و از دست ندادن این فرصت استثنایی می توانند از طریق فرم های فروش درج شده و یا درگاه های ارتباطی ذکر شده اقدام نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.