🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید اینترنتی چسب بتن مستقیم از کارخانه

خرید اینترنتی چسب بتن

خرید اینترنتی چسب بتن از سریع ترین روش های تهیه محصول می باشد که این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از کارخانه دریافت نمایند.

با هدف رفع آسیب دیدگی های سطحی و عمقی سازه های بتنی می توان از چسب بتن استفاده نمود که علاوه بر ترمیم از مزیت های دیگری همچون آب بندی سطوح نیز برخوردار است.

چسب بتن با توجه به توانایی ها و قابلیت هایی که دارد در دو نوع اپوکسی و لاتکس به تولید رسیده و در صنعت ساختمان سازی مدرن جایگاه ویژه ای به دست آورده است.

خرید اینترنتی چسب بتن ضد آب

خرید اینترنتی چسب بتن ضد آب را می توانید به راحتی از مرکز فروش مقابل انجام دهید و با بهره مندی از درصد تخفیفات و خدمات پس از فروش خریدی مطمئن و سودمند داشته باشید.

یکی از کاربردهای منحصر به فرد چسب بتن قدرت آب بندی و پیشگیری از نفوذ آب می باشد به همین دلیل از این محصول می توان در ساخت استخر ها و ضد آب نمودن چسب های کاشی پودری و خمیری برای به کار بردن در محیط های مرطوب استفاده نمود.

از مهمترین مزیت های خرید غیر حضوری می توان به مواردی همچون صرف زمان کمتر، امکان سفارش عمده از سراسر کشور، برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده، کاهش قیمت خرید، بهره مندی از مشاوره تخصصی در مورد نحوه استفاده و… خاطر نشان کرد.

عرضه انواع چسب بتن

عرضه انواع چسب بتن

به طور کلی همه انواع مختلف چسب بتن را می توان در دو گروه تقسیم نمود که شامل موارد زیر میشوند:

  1. چسب بتن لاتکس محصولی به صورت مایع می باشد و با خاصیت آب بندی و همچنین افزایش چسبندگی ملات و بتن به تولید رسیده و معمولاً در ملات های ترمیمی بتن استفاده خواهد شد.
  2. چسب بتن اپوکسی محصولی دو جزئی قدرتمند می باشد که بر پایه رزین های اپوکسی اصلاح شده تولید شده و به افزایش دوام بتن کمک خواهد کرد.

عرضه انواع چسب بتن با بهترین شرایط و امکانات در نمایندگی های رسمی در استان های تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان و… انجام خواهد شد و با توجه به این موضوع که نمایندگی ها به دلیل ارسال بدون واسطه قیمت ارزان تری را ارائه می دهند همواره بیشترین میزان سفارش دهی را به خود اختصاص داده اند.

قیمت چسب بتن خارجی

قیمت چسب بتن خارجی

در بازارهای فروش انواع برند های متعدد داخلی و خارجی چسب بتن به چشم خواهد خورد که پرفروش ترین آنها برند هایی همچون ساروج، لیموفیکس و پومکس می باشد که در کنار کیفیت درجه یک از قیمت مناسب برخوردار هستند.

از دلایل اصلی استقبال مشتریان از برند های خارجی کیفیت بی نظیر آنها می باشد که موجب شده با وجود قیمت بالاتر افراد نسبت به تهیه آنها اقدام نمایند.

قیمت چسب بتن خارجی به صورت روزانه در این مجموعه اطلاع رسانی میگردد جهت دسترسی به آخرین فایل به روز قیمت ها می توان از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ارائه شده به مدیر فروش مراجعه فرمایید.

امکان استفاده از چسب بتن در دوغاب هست؟

امکان استفاده از چسب بتن در دوغاب هست؟

برخی از مهم ترین کاربرد های چسب بتن لاتکس که به صورت مایع می باشد شامل تهیه ملات و بتن آب بند برای استخر، آب بندی و تقویت ملات های بند کشی، تهیه ملات جهت نصب کاشی، سرامیک و سنگ، نما سازی و جهت صافکاری سطوح بتن اکسپوز، تقویت چسب کاشی پودری و غیره می شوند.

امکان استفاده از چسب بتن در دوغاب هست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله نحوه استفاده از چسب بتن به دو صورت دوغابی و ملاتی می باشد که متقاضیان با توجه به نیاز خود از آنها بهره مند خواهند شد.

خریداران گرامی برای مشاهده بهترین عملکرد در زمان استفاده از چسب بتن در دوغاب و اطلاع دقیق از درصد ترکیب چسب بتن با آب میتوانند از کارشناسان فروش سایت راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.