🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید و فروش چسب کاشی در تهران

خرید چسب کاشی

خرید و فروش چسب کاشی در نمایندگی تهران بسیار رواج پیدا کرده زیرا به دلیل همکاری مستقیم با تولید کنندگان داخلی و خارجی بهترین شرایط و سفارش دهی را برای مشتریان فراهم نموده است.

چسب کاشی در صنعت ساختمان سازی یک متریال به نسبت جدید محسوب می‌شود که برای اتصال انواع کاشی سرامیک استفاده خواهد شد و تحولی عظیم را در صنعت ساخت و ساز به وجود آورده است که موجب رضایت فعالان در این حوزه گردیده است.

مهمترین ویژگی چسب کاشی پیشگیری ۱۰۰ درصد از نفوذ آب می باشد که موجب شده از این محصول برای نصب کاشی و سرامیک کف و دیوار محیط های مرطوب نیز استفاده نمود.

خرید چسب کاشی پومکس

خرید چسب کاشی پومکس به صورت عمده از طریق فروشگاه های آنلاین بهترین شیوه برای کسب سود قابل توجه می باشد از همین رو فروشندگان جزئی این محصول در سطح کشور یا پیمانکاران پروژه های ساختمانی بزرگ می توانند برای تهیه آن اقدام نمایند.

جهت تولید چسب کاشی از سیمان تقویت شده با پلیمر و همچنین برخی مواد شیمیایی مجاز استفاده شده در نتیجه این محصول بعد از گذشت ۲۴ ساعت و خشک شدن کامل در برابر نفوذ آب و همچنین دمای ۳۰- الی ۱۲۰+ سانتیگراد مقاوم می باشد.

شرکت صنعتی دکاردن با برقراری ارتباط مستقیم با واحد تولیدی پومکس این محصول را بدون واسطه و با بهترین قیمت و کیفیت در دسترس متقاضیان قرار خواهد داد.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس

چسب کاشی به طور کلی در دو تیپ چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری به تولید رسیده که هر کدام از این دسته بندی ها دارای انواع مختلفی می باشند متقاضیان برای مشاهده کاتالوگ محصولات می‌توانند با کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات کافی و لازم را دریافت کنند.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و تحولات بازار ارز به صورت روزانه تصویب و از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی میگردد.

کارخانه لیمو فیکس که یکی از فعالان در حوزه چسب کاشی می باشد این محصول را در بسته بندی های مختلف خمیری سطلی ۵/۱۲ کیلویی و پودری ۲۰ کیلویی به بازار های فروش جهانی تزریق کرده است.

قیمت چسب کاشی کوچک آنتیک

قیمت چسب کاشی کوچک آنتیک

کاشی های کوچک آنتیک که معمولاً برای نما سازی ساختمان استفاده خواهند شد باید با چسب کاشی با کیفیت نصب شوند تا از نفوذ رطوبت جلوگیری نماید و همچنین استحکام و قدرت چسبندگی زیادی در زمان نصب داشته باشند.

قیمت چسب کاشی کوچک آنتیک با توجه به برند تولید کننده و حجم بسته بندی متفاوت خواهد بود به همین دلیل توصیه می شود ابتدا قبل از سفارش برای استعلام قیمت روز اقدام نمایید.

روش استفاده از چسب کاشی خمیری به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. سطح زیر کار بایستی کاملاً صاف، تمیز و عاری از گرد و غبار، چربی، رنگ و آهک باشد.
  2. چسب خمیری را با ماله بر روی سطح اعمال نمایید
  3. با کمک ماله شیاردار چسب را به صورت عمودی و یکنواخت کنید
  4. عمق شیار برای نصب کاشی باید به اندازه‌ ای باشد که حداقل ۶۵% سطح پشت کاشی با چسب در تماس باشد

قیمت چسب کاشی سطلی اکام گستر

قیمت چسب کاشی سطلی اکام گستر

شایان ذکر است چسب کاشی خمیری در بسته بندی اولیه و باز نشده در محیط مناسب به دور از تابش مستقیم آفتاب و رطوبت به مدت شش ماه تاریخ نگهداری خواهد داشت.

برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک و موزاییک بر روی سطوح مختلف از جمله سطوح کاشی کاری شده، سطوح بتنی، ایرانیت، پانل های گچی و چوبی میتوان از انواع چسب کاشی استفاده نمود.

لیست قیمت چسب کاشی سطلی آکام گستر به صورت روزانه در این مجموعه اطلاع رسانی میگردد برای دسترسی به آن کافیست از طریق فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.