🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید و فروش چسب کاشی پودری تامایفیکس

خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی پودری در برند تامایفیکس را میتوانید از تخصصی ترین مرکز خرید و فروش چسب های ساختمانی در تهران به دو شیوه حضوری و اینترنتی انجام دهید.

چسب کاشی یکی از کارآمد ترین مصالح ساختمانی محسوب می شود که روز به روز به طرفداران آن افزوده خواهد شد به همین دلیل علاوه بر برندهای معتبر ایرانی این محصول در برند های خارجی نیز در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته است.

چسب های کاشی که در دو تیپ خمیری و پودری به تولید رسیده اند هر کدام از کاربرد ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند و در بازارهای فروش  طرفداران خاص خود را دارند.

خرید چسب کاشی تامایفیکس

خرید چسب کاشی تامایفیکس از شرکت بازرگانی دکاردن با بهترین شرایط و امکانات امکان پذیر خواهد بود زیرا این مجموعه توانسته با حذف واسطه ها و واردات مستقیم این محصول آن را مستقیماً در دسترس متقاضیان قرار دهد.

چسب کاشی تامایفیکس از گروه چسب های کاشی پودری خواهد بود که به دلیل قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر نفوذ پذیری آب دارای کاربردهای گسترده‌ای می باشد.

برای خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول به صورت عمده و بهره مندی از کیفیت درجه یک آن با قیمت مقرون به صرفه کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده به مدیر فروش مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی خارجی در سایت

قیمت چسب کاشی خارجی در سایت

چسب کاشی در برندهای داخلی و خارجی متعددی در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که از معروف ترین برندهای خارجی میتوان به مارک هنکل، مارک پومکس، مارک رویال. مارک ویترا، مارک تامایفیکس و… اشاره نمود.

قیمت چسب کاشی خارجی در سایت مقابل با تخفیفات ویژه ای همراه خواهد بود زیرا جلب رضایت و اعتماد خریدار از اهداف اصلی این گروه صنعتی به شمار می رود ‏ بر همین اساس متقاضیان برای مشاهده کاتالوگ محصولات و به روز رسانی قیمت ها می توانند با مدیر فروش سایت در ارتباط باشند.

قابل توجه مشتریان گرامی برندهای خارجی به دلیل هزینه های واردات و همچنین نوسانات بازار ارز در کشور از قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردار هستند اما همیشه به دلیل کیفیت اصل و درجه یک پر فروش بوده اند لذا خریداران عمده برای کاهش قیمت خرید این محصولات از نمایندگی های مربوطه اقدام به سفارش می نمایند.

قیمت چسب کاشی سطلی آکام گستر

قیمت چسب کاشی سطلی آکام گستر

چسب کاشی خمیری یکی از پر فروش ترین مدل های این محصول می باشد که به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر نفوذ رطوبت بسیار مقاوم بوده در نتیجه برای محیط های مرطوب و مناطق پر بارش یک انتخاب عاقلانه می باشد.

قیمت چسب کاشی سطلی آکام گستر با توجه به حجم بسته بندی و قیمت خرید مواد اولیه تعیین و از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی میگردد تا مشتریان با آگاهی لازم نسبت به قیمت ها اقدام به سفارش دهی نمایند.

علاوه بر اطلاعات تماس ارائه شده در قسمت مشاوره و فروش متقاضیان محترم می توانند با ثبت نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و نام شهر خود در فرم های ارائه شده برای سفارش محصول مورد نظر اقدام نمایند.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

در فرایند تولید چسب کاشی پودری از سیمان تقویت شده با پلیمر و سایر افزودنی های چسب دار استفاده شده که موجب نحوه اجرای آسان و قدرت چسبندگی بالای این محصول گردیده است.

با استفاده از چسب کاشی پودری می توان انواع کاشی و سرامیک را بر روی سطوح مختلف از جمله دیوارهای آجری، کاشی کاری های قدیمی و  سنگ و سیمان انجام داد.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری در این مجموعه نازلترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا موفق به همکاری مستقیم با واحدهای تولید کننده گردیده است و در راستای رضایتمندی خریداران محصول را از خط تولید برای مشتری ارسال می نماید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.