🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید پودر بندکشی لیموفیکس از شرکت

خرید پودر بندکشی

خرید پودر بندکشی در برند پر فروش لیموفیکس از شرکت دکاردن را میتوانید  به راحتی از طریق وبسایت مقابل انجام دهید و با دریافت تضمین کیفیت بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

در صنعت ساخت و ساز مدرن یکی از بهترین متریال ها برای بندکشی انواع کاشی و سرامیک استفاده از پودر های بندکشی می باشد که در انواع متنوع تولید و به بازار های فروش عرضه گردیده اند.

پودر های بندکشی امروزه به یکی از مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی تبدیل شده اند که با هدف پر نمودن حد فاصل میان کاشی و سرامیک نصب شده به تولید رسیده اند‌.

خرید پودر بندکشی لیموفیکس

خرید پودر بندکشی لیموفیکس به صورت مستقیم از واحد تولید کننده از طریق این وب سایت امکان پذیر است و با کوتاه کردن دست دلالان بهترین شرایط سفارش دهی در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

بندکشی لیموفیکس در رنگبندی نا محدود به تولید رسیده تا پاسخگوی همه سلیقه ها باشد لذا برخی از محبوب ترین آن ها شامل خاکستری، مشکی، خاکستری روشن، قرمز، زرد، نارنجی، سبز، آبی، صورتی، قهوه ای و… می شوند.

جهت سفارش عمده پودر بندکشی با بهترین برند بازار کافیست از قسمت مشاوره و فروش که در انتهای سایت ارائه شده و درگاه های ارتباطی (شماره تماس، ایمیل، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام) به مدیر مجموعه مراجعه فرمایید.

قیمت پودر بندکشی ضد آب ۵

قیمت پودر بندکشی ضد آب 5

ویژگی اصلی پودر های بندکشی که امروزه در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته است قابلیت ضد آب بودن است که به دلیل ترکیبات اولیه به کار رفته در آن مانند رزین ها و پیشرفته فناوری در زمینه ساخت این محصول به صورت ۱۰۰ درصد از نفوذ نم و رطوبت جلوگیری خواهد نمود در نتیجه برای بندکشی کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب بهترین راهکار می باشد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب ۵ کیلویی با توجه به هزینه های مختلف تولید و نرخ روز خرید مواد اولیه تصویب و از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی می گردد.

قابل توجه خریداران محترم در زمان استفاده از پودر بندکشی استفاده از ماسک و دستکش  مخصوص لازم است همچنین بهترین دما برای اعمال بندکشی بین ۵ الی ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

قیمت پودر بندکشی نانو در بازار

قیمت پودر بندکشی نانو در بازار

پودر های بندکشی نانو با مواد نانو پلیمر به همراه سیمان پرتلند در رنگ بندی مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند نکته حائز اهمیت در مورد این محصول نسبت به سایر پودر های بندکشی اندازه کوچک دانه های تشکیل دهنده آن می باشد.

قیمت پودر بندکشی نانو در بازار در برندهای مختلف با توجه به سطح کیفیت متفاوت می باشد مشتریان برای اطلاع از قیمت روز همه برند ها می توانند ابتدا جهت مشاهده کاتالوگ محصولات اقدام نمایند.

رضایتمندی خریداران اولویت اصلی این مجموعه به شمار می رود در نتیجه اگر محصول زمانی که به دستتان میرسد از نظر بسته بندی یا تاریخ تولید و انقضاء معیوب بود کافیست با هماهنگی مدیر فروش آن را مرجوع نمایید تا پس از تعویض مجدد ارسال شود.

عرضه بهترین پودر بندکشی نانو

عرضه بهترین پودر بندکشی نانو

برخی از مهمترین ویژگی های پودر بندکشی نانو شامل موارد زیر می شود:

  1. عدم تغییر رنگ در طولانی مدت
  2. پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت
  3. ضد شوره و ترک
  4. طیف رنگی وسیع
  5. جلوگیری از رشد باکتری ها و میکروب ها
  6. استحکام و قدرت چسبندگی عالی

عرضه بهترین پودر بندکشی نانو به صورت مستقیم از تولید کننده از فعالیت‌های این شرکت بازرگانی به شمار می رود که توانسته با رضایتمندی خریداران بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص دهد.

به استحضار می رساند در این مرکز فروش قیمت نهایی با توجه به حجم سفارش دهی متغیر خواهد بود و هرچه میزان سفارش بالاتر باشد در نتیجه از قیمت مناسب تری برخوردار خواهید شد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.