🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب خمیری کاشی دیوار ضد آب

خرید چسب خمیری

خرید چسب خمیری مناسب برای نصب کاشی دیوار را می توانید از نمایندگی ها که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند انجام دهید تا با ضد آب نمودن سازه به طول عمر و ماندگاری آن بیافزایید.

برای تولید چسب کاشی از مواد شیمیایی و مواد معدنی مختلف همچون سیمان پرتلند غیر آلی، ماسه ریز و افزودنی‌های چسبدار استفاده خواهد شد به همین دلیل دارای استحکام و قدرت چسبندگی بالایی می باشد.

چسب کاشی خمیری که مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر پیشگیری از نفوذ آب دارد برای استفاده در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، تراس و … مناسب می باشد.

خرید چسب خمیری ضد آب

خرید چسب خمیری ضد آب با معتبرترین برند تولید کننده در کشور را میتوانید به صورت مستقیم از طریق شرکت بازرگانی پیشرو انجام دهید و با حذف واسطه ها از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند گردید.

محبوب ترین برند های چسب خمیری که این محصول را با کیفیت مطلوب تولید و به بازارهای فروش عرضه کرده اند شامل موارد زیر می شود:

  • مارک ساراج
  • مارک هنکل
  • مارک پومکس
  • مارک لیموفیکس
  • مارک ویترا
  • مارک آریا شیمی

در ساختمان سازی به دلیل تنوع بسیار زیادی که  در مصالح ساختمانی وجود دارد چسب های خمیری باید از شرایط مختلف فنی برخوردار باشند تا بهترین کارایی را داشته باشند.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری دیوار

قیمت انواع چسب کاشی خمیری دیوار

قیمت انواع چسب کاشی خمیری دیوار به صورت روزانه از طریق شبکه های اجتماعی و فروشگاه اینترنتی اعلام می گردد و متقاضیان با اطلاع از قیمت روز خریدی مطمئن و به صرفه را انجام خواهند داد.

به طور کلی چسب های ساختمانی در دو نوع خمیری و پودری به تولید می‌رسد که مدل خمیری آن دو نوع چسب خمیری کاشی و چسب خمیری سنگ تهیه شده است.

کارخانه جات تولیدی چسب کاشی خمیری را در بسته بندی های متنوع با حجم های مختلف تهیه و عرضه کردند که معمولا چسب های خمیری دیوار در سطل‌ های ۵/۱۲  کیلویی آماده و با کیفیت ممتاز و قیمت به صرفه به فروش میرسند.

قیمت چسب کاشی کوچک ۱ کیلوگرمی

قیمت چسب کاشی کوچک 1 کیلوگرمی

چسب کاشی ۱ کیلویی بر پایه رزین امولسیونی، مواد غلظت دهنده و پودر های معدنی به تولید رسیده است لذا این محصول به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد بسیار پر فروش می باشد.

نحوه استفاده از این نوع چسب کاشی بدین صورت میباشد که در ابتدا سطح زیر کار را از چربی و آلودگی پاک نمایید و اگر ناهموار است با شمشه و تراز آن ها را یکدست کنید با استفاده از ماله دندانه دار چسب خمیری را در سطح کار اعمال نمایید و کاشی یا سرامیک مورد نظر را بر روی آن نصب کنید.

قیمت چسب کاشی کوچک ۱ کیلوگرمی در گروه دکاردن نازلترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا این مجموعه با واحد تولیدی در همکاری مستقیم بوده و محصول را از درب کارخانه دریافت و برای خریداران ارسال می نماید بنابراین فرصت را از دست نداده و اکنون جهت سفارش عمده این محصول اقدام نمایید.

کاربرد چسب خمیری میدانی؟

کاربرد چسب خمیری میدانی؟

آیا کاربرد چسب خمیری را میدانید؟ در آخرین بخش از این مقاله به بررسی موضوع پرداخته ایم که شامل نصب انواع کاشی و سرامیک روی دیوار و کف، چسباندن سنگ های طبیعی به صورت افقی و عمودی، چسباندن سنگ های مصنوعی، نصب کاشی در محیط های مرطوب، قابل اجرا در سطوح بتنی، گچی، سنگی و… می‌شوند.

قابل توجه خریداران گرامی این محصول قبل از باز شدن بسته بندی اولیه تا مدت زمان ۶ ماه ها و به دور از گرما و سرما تاریخ مصرف خواهد داشت.

جهت تکمیل اطلاعات خود از نحوه استفاده، استعلام قیمت و شیوه سفارش می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.