🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب خمیری کاشی و آجر در سایت

خرید چسب خمیری

خرید چسب خمیری کاشی و آجر را میتوانید در سایت دکاردن با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب انجام دهید و با بهره مندی از سود قابل توجه بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

چسب های خمیری از جمله محصولات مدرن در صنعت ساختمان سازی به شمار می روند که با فرمولاسیونی ویژه بر پایه رزین امولسیونی به تولید رسیده اند و بر خلاف چسب های پودری آماده به مصرف خواهند بود و در زمان استفاده نیاز به ترکیب شدن با آب را نخواهند داشت.

چسب های خمیری دارای کاربردهای گسترده ای می باشند که رایج ترین آن ها نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ و آجر بر روی سطوح مختلف خواهد بود.

خرید چسب خمیری سنگ

خرید چسب خمیری سنگ از طریق فروشگاه های آنلاین بسیار رواج پیدا کرده و مشتریان از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت تهیه محصول اقدام می نمایند.

برای نصب سنگ ها به ویژه سنگ های آنتیک که امروزه استفاده از آن ها بسیار شایع شده است میتوان از چسب های خمیری  که بر پایه رزین های امولسیونی کوپلیمر و همچنین مواد غلظت دهنده و فیلر ها تولید شده استفاده نمود.

در قیمت گذاری چسب های خمیری سنگ موارد بسیاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که مهمترین آنها شامل درجه کیفیت، برند تولید کننده، حجم بسته بندی، شرایط اقتصادی کشور، قیمت خرید مواد اولیه و دیگر هزینه های تولید، میزان عرضه و تقاضا و … می شوند.

انواع چسب پودری و خمیری در تهران

انواع چسب پودری و خمیری در تهران

چسب های کاشی پودری و خمیری هر کدام به تنهایی دارای انواع مدل های متنوع می باشند به عنوان مثال دسته بندی های فرعی چسب های کاشی شامل موارد زیر خواهد شد:

  • چسب های پودری پرسلان
  • چسب های پودری کف
  • چسب های پودری دیواری
  • چسب های پودری آب بند
  • چسب های خمیری ضد اسید
  • چسب های خمیری منعطف
  • چسب های دو جزئی

انواع چسب پودری و خمیری در تهران با بهترین قیمت و کیفیت بازار به صورت حضوری و اینترنتی در معرض فروش قرار گرفته اند تا همه افراد به ویژه کسانی که امکان مراجعه حضوری ندارند به راحتی نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام نمایند.

برای ثبت سفارش غیر حضوری کافیست از طریق تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی با مدیریت فروش سایت ارتباط برقرار نمایید تا شما را راهنمایی سازد.

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟

در گذشته برای نصب کاشی و سرامیک از ملات های سنتی استفاده میشد که امروزه به دلیل معایب بسیاری از جمله نفوذ پذیری آب و رطوبت، امکان رشد انواع باکتری ها و قارچ ها، قدرت اتصالی کم، وارد کردن فشار زیاد به اسکلت ساختمان و… استفاده از چسب های کاشی پودری و خمیری رواج پیدا کرده است.

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟ این دو محصول هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار خواهند بود که باعث میشود افراد با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه نمایند.

مهمترین برتری چسب های کاشی خمیری نسبت به پودری آماده به صرفه بودن آنها می باشد که دیگر نیاز به در ترکیب شدن با آب را ندارد همچنین برای نصب کاشی و سرامیک بر روی سطوح سنگی و گچی و کاشی کاری آشپزخانه این محصول بهترین انتخاب خواهد بود.

چسب خمیری چیست؟

چسب خمیری چیست؟

چسب خمیری چیست؟ در این مقاله نهایت تلاش خود را برای پاسخگویی به این محصول به کار گرفتیم تا آن را به مشتریان معرفی نماییم لذا برای دریافت اطلاعات تخصصی تر می توانید با مشاور فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

به استحضار می رساند رضایتمندی خریداران شرط اصلی فعالیت این مجموعه می باشد بنابراین اگر پس از تحویل بار با مشکلی روبرو شدید کافیست با هماهنگی واحد پشتیبانی محصول را مرجوع نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.