🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب سرامیک ضد آب آلچیبای ۲۵ کیلویی

خرید چسب سرامیک ضد آب

خرید چسب سرامیک ضد آب در برند محبوب آلچیبای ۲۵ کیلویی از مرکز فروش مقابله امکان پذیر می باشد جهت سفارش دهی با کسب سود بالا شما را به این مجموعه دعوت نمایید.

چسب کاشی و سرامیک از محصولات بسیار کارآمد در صنعت ساخت و ساز می باشد که با استفاده از آن می توان انواع کاشی و سرامیک را در سطوح مختلف نصب نمود.

به دلیل افزایش روز افزون متقاضیان این محصول در انواع برندهای گوناگون راهی بازار شده است که هر کدام از قیمت و کیفیت متفاوت برخوردار هستند برای شناخت محصولات اصل با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید چسب سرامیک ضد آب در سایت

خرید چسب سرامیک ضد آب در سایت مقابل با بهترین قیمت و کیفیت بازار امکان پذیر است و مشتریان می‌توانند از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت ثبت سفارش اقدام نمایند.

با استفاده از چسب سرامیک ضد آب می توان به راحتی کاشی و سرامیک محیط های مرطوب به ویژه آشپزخانه، حمام، سرویس های بهداشتی و… را نصب نمود و دیگر نگران نشتی آب و بروز خسارت نباشید.

چسب سرامیک پودری بر پایه سیمان به تولید رسیده و در برابر آب و رطوبت، باکتری ها، حملات اسیدی و… کاملاً مقاوم می باشد برای خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده کافیست با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

قیمت چسب کاشی پودری

قیمت چسب کاشی پودری

مقدار مصرف چسب کاشی پودری در هر متر مربع با توجه ناهمواری های سطح بین ۳ تا ۵ کیلوگرم می باشد و در هر متر مربع برای چسب کاشی خمیری بین ۵ تا ۶ کیلوگرم تخمین زده شده است لازم به ذکر است که این ‏سطح برای نصب اسلب های بزرگ با چسب کاشی خمیری حدود ۸ تا ۹ کیلوگرم می باشد.

قیمت چسب کاشی پودری با توجه به شرایط اقتصادی کشور و هزینه های خرید مواد اولیه متفاوت خواهد بود لذا متقاضیان برای استعلام قیمت روز می‌توانند از طریق فروشگاه های آنلاین و نمایندگی ها اقدام نمایند.

چسب کاشی پودری در کارخانجات معتبر دز ایران تحت نظر افراد متخصص و با بهره مندی از امکانات و دستگاه ‌های مجهز و همچنین مواد اولیه درجه یک تولید و به بازار های داخلی تزریق شده ‌اند.

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس

روش استفاده از چسب کاشی خمیری به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. سطح زیر کار بایستی تمیز ،صاف و محکم باشد
  2. چسب کاشی خمیری آماده را با استفاده از ماله بر روی سطح مورد نظر اعمال کرده و با ماله دندانه دار به صورت عمودی بر روی آن شیار ایجاد کنید
  3. کاشی یا سرامیک موردنظر را نصب نمایید.

نحوه استفاده از این محصول همان گونه که مشاهده کردید بسیار راحت و ساده می باشد و به مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارد در نتیجه همه افراد میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس در این مجموعه ارزان ترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا این محصول را بدون واسطه و مستقیما در اختیار خریدار قرار خواهد داد.

قیمت چسب کاشی کوچک و آنتیک

قیمت چسب کاشی کوچک و آنتیک

کاشی های کوچک و آنتیک امروز از پرطرفدارترین مصالح موجود در بازار می باشند که برای نصب آنها بهترین پیشنهاد استفاده از چسب کاشی کوچک می باشد زیرا در کنار قدرت چسبندگی بالا مانع از نفوذ رطوبت نیز می گردد.

قیمت چسب کاشی کوچک و آنتیک را از این مجموعه استعلام بگیرید و سفارشات خود را به ثبت رساند تا با بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه شاهد بیشترین حاشیه سود باشید.

برای سفارش دهی علاوه بر درگاه های ارتباطی ارائه شده می توانید نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های فروش ثبت و ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.