🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید چسب کاشی و سنگ مستقیم از شرکت

خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی و سنگ را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت مستقیم از شرکت دکاردن انجام دهید تا بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایید.

چسب کاشی ماده ای شیمیایی می‌باشد که از آن برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ و‌… استفاده خواهد شد همچنین یکی از پرفروش ترین محصولات ساختمانی محسوب می شود که در انواع مختلف تولید و راهی بازار شده است.

چسب کاشی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که مهمترین آنها پیشگیری از نفوذ رطوبت به زیرساخت ها و استحکام بالا می باشد.

خرید چسب کاشی خمیری

خرید چسب کاشی خمیری را میتوانید در برند های معتبر با بسته بندی هایی با حجم های مختلف از نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین انجام دهید و با پرداخت قیمت مناسب بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

چسب کاشی خمیری محصولی آماده به مصرف می باشد که بر پایه رزین های آکریلیکی و مواد معدنی به تولید رسیده که بر روی تمام سطوح داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل نصب سریع و وزن پایین بار مرده ساختمان را بسیار کاهش خواهد داد.

برای خرید مستقیم و بدون واسطه چسب کاشی خمیری از واحد تولید کننده می توانید با مدیر فروش سایت ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات کافی و لازم را در اختیارتان قرار دهد.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

چسب کاشی کوچک پودری برای نصب کاشی ها و سنگ های کوچک آنتیک بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به دلیل پیشگیری از نفوذ آب برای نصب در نما های بیرونی در معرض آب و رطوبت قرار دارد نیز بسیار مناسب می باشد.

برای هر متر مربع با توجه به ناهمواری های سطح زیر کار تقریباً به ۳ تا ۵ کیلوگرم چسب کاشی پودری احتیاج است این میزان برای چسب کاشی خمیری ۵ تا ۶ کیلوگرم و برای اسلب های بزرگ ۸ الی ۹ کیلوگرم می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری با توجه به قیمت خرید مواد اولیه و همچنین شرایط اقتصادی کشور تصویب و از طریق مجرا های گوناگون اطلاع رسانی میگردد برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت می توان از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری چگونه است؟

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری چگونه است؟

قابل توجه خریداران گرامی در زمان استفاده از چسب کاشی بهتر است دما پایین تر از ۵ درجه سانتیگراد نباشد بهترین دما برای خشک شدن چسب بالای ۱۵ درجه سانتیگراد است.

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری چگونه است؟ بسیار راحت و ساده می باشد تنها کافیست سطح زیر کار را از گرد و غبار و چربی تمیز نموده تا کاملاً صاف و هموار باشد سپس با ماله چسب کاشی خمیری را بر روی سطح کشیده و با ماله دندان دار به صورت عمودی و یکنواخت شیار ایجاد کرده و کاشی یا سرامیک مورد نظر را نصب نمایید.

جلب رضایت و اعتماد خریداران از اولویت ‌های اصلی این مجموعه می باشد بنابراین اگر پس از تحویل بار نقصی را در بسته بندی محصول احساس نمودید با هماهنگی واحد پشتیبانی آن را مرجوع نمایید.

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس

چسب کاشی خمیری در برند لیموفیکس با بسته بندی های ۵/۱۲ کیلویی با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس خریداران قرار گرفته است برای سفارش دهی عمده این محصول میتوانست از فروشگاه های آنلاین اقدام نمایید.

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس در این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و دلالان ارزان ترین قیمت بازار خواهد بود برای استعلام قیمت روز آن می توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی فضای مجازی این سایت اقدام نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.