🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش و تولید چسب کاشی پودری گرید A

تولید چسب کاشی

تولید چسب کاشی دو نوع خمیری و پودری در کارخانه جات پیشرفته با گریدA  صورت می پذیرد و از طریق نمایندگی ها به دو شیوه سنتی و نوین اینترنتی به فروش می رسد.

چسب کاشی یک نوع متریال جدید می باشد که برادران کاشی کاری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی دارای مزیت های فراوانی از جمله مقاومت بالا، قدرت چسبندگی بیشتر، قابلیت ضد آب بودن، به صرفه از نظر اقتصادی و … می باشد.

این محصول در انواع مختلف به تولید رسیده که به طور کلی می‌توان آنها را به دو گروه چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری دسته بندی کرد برای شناخت بهتر است آنها با ما در این مجموعه همراه باشید.

تولید چسب کاشی پودری درجه ۱

تولید چسب کاشی پودری درجه ۱ در کارخانه ساروج رواج پیدا کرده زیرا این محصول علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است به همین دلیل روز به روز به طرفداران آن افزوده خواهد شد.

چسب کاشی پودری دارای کاربردهای گسترده می باشد به عنوان مثال از این محصول می توان برای نصب انواع کاشی و سرامیک، سنگ، موزاییک، پرسلان و آجر استفاده کرد.

یکی از مهمترین ملاک ها در زمان خرید چسب کاشی پودری کیفیت محصول می باشد که بستگی به برند سازنده دارد زیرا اگر از مواد اولیه مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته استفاده شده باشد بدون تردید محصول نهایی دارای کیفیت ممتاز خواهد بود.

قیمت چسب بتن و تولید در تهران

قیمت چسب بتن و تولید در تهران

تعیین قیمت چسب بتن و تولید آن در تهران بستگی به عوامل بسیاری دارد که مهمترین آنها شامل قیمت خرید مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا،  شرایط اقتصادی کشور و سایر هزینه های تولید می باشد.

شایان ذکر است که پایتخت به دلیل موقعیت اقتصادی بسیار مناسبی که دارد واحدهای تولیدی محصولات با کیفیت خود را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از طریق نمایندگی این استان در دسترس متقاضیان سراسر کشور قرار می‌دهند.

مشتریان گرامی چنانچه قصد سفارش غیر حضوری این محصول را با بهترین  شرایط دارند میتوانند از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در انتهای سایت با مدیریت فروش تماس حاصل فرمایند.

قیمت فروش چسب بتن استخر مرغوب

قیمت فروش چسب بتن استخر مرغوب

از مهمترین موارد مصرف چسب بتن استخر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استخرهای شنا
  • منابع آب
  • طرح‌ های فاضلاب
  • تصفیه خانه ها
  • سطوح بتنی دیوار و کف کارخانجات مختلف
  • انبارها
  • پارکینگ ها
  • زیر سازی جهت کفپوش

قیمت فروش چسب بتن استخر مرغوب را می توانید از مجموعه های گوناگون استعلام بگیرید برای مشاهده لیست قیمت در سریع ترین زمان ممکن می توانید از طریق واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام کارشناس فروش وبسایت در ارتباط باشید.

در گذشته برای آب بندی محیط‌ های مرطوب مانند پشت بام ها و استخرها از ایزوگام استفاده می شود اما به دلیل وجود مشکلاتی همچون از بین رفتن حالت چسبندگی ایزوگام به مرور زمان استفاده از این روش منسوخ شده و استفاده از چسب های بتن بر انواع مختلف رواج پیدا کرده است.

خط تولید چسب کاشی خمیری ۱۲.۵ کیلویی

خط تولید چسب کاشی خمیری 12.5 کیلویی

چسب کاشی خمیری به رنگ سفید و به صورت آماده می باشد و در زمان استفاده نباید با هیچ ماده ای ترکیب شود و مهمترین نکات در زمان استفاده تمیز بودن و تراز بودن سطح زیر کار و همچنین داشتن کاردک مخصوص می باشد.

خط تولید چسب کاشی خمیری ۵/۱۲ کیلویی در کارخانه پومکس در حال فعالیت می باشد و این محصول را با کیفیت مطلوب و قیمت نسبتا مناسب آماده و به بازارهای فروش عرضه کرده است.

در زمان سفارش عمده این محصول از تخفیفات فوق العاده بهره مند خواهید شد که موجب کاهش قیمت نهایی و کسب بیشترین حاشیه سود برای خریداران می گردد پس این فرصت استثنایی را از دست نداده و هم اینک جهت ثبت سفارش اقدام فرمایید.

 

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.