🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش و خرید چسب سرامیک کف و دیوار عمده

خرید چسب سرامیک

خرید چسب سرامیک مناسب برای کف و دیوار را می‌توانید از مراکز فروش عمده در پایتخت که به دو شیوه سنتی و مدرن اینترنتی در حال ارائه خدمات می باشند انجام دهید.

در چند دهه اخیر استفاده از چسب سرامیک به عنوان جایگزین ملات های ماسه و سیمان سنتی رواج پیدا کرده زیرا این محصول بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر می باشد به همین دلیل دارای کاربردهای گسترده خواهد بود.

چسب سرامیک از نوع پودری بعد از مخلوط شدن با آب و اجرای آن در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم خواهد بود به این دلیل از آن بیشتر در محیط های مرطوب استفاده خواهد شد.

خرید چسب سرامیک کف عمده

خرید چسب سرامیک کف عمده را از گروه صنعتی دکاردن انجام دهید زیرا این مجموعه قیمت نهایی را با توجه به حجم سفارش تعیین می نماید و خریداران با دریافت تخفیف شاهد کاهش قیمت و کسب بیشترین حاشیه سود خواهند بود.

از مهمترین کاربردهای چسب سرامیک پودری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کف پوش فضاهای خشک و مرطوب در داخل و خارج از ساختمان
  2. نصب انواع کاشی و سرامیک
  3. قابلیت نصب بر روی دیوارهای سیمانی، آجری و بتنی
  4. نصب محصولات بر پایه پرسلان
  5. نصب سنگ های آنتیک طبیعی و غیرطبیعی به ویژه در محیط های مرطوب

خرید چسب سرامیک ضد آب بدنه ۲۵ کیلویی

خرید چسب سرامیک ضد آب بدنه 25 کیلویی

خرید چسب سرامیک ضد آب بدنه ۲۵ کیلویی را می‌توانید با برندهای معتبر از نمایندگی های فروش در شهر های مختلف نظیر تهران، اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد، کرج، تبریز و … که به صورت کاملا حرفه ای در حال فعالیت می باشند انجام دهید.

از مهمترین موارد مصرف این نمونه از چسب های ضد آب می توان به دیوار سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، راه پله، لابی، راهرو، اتاق های بیمارستان و غیره اشاره نمود

جهت ثبت سفارش خریداران می توانند مشخصات خود را در یکی از فرم های فروش ارائه شده در ابتدا و انتهای سایت تکمیل و ارسال فرمایند تا پس از بررسی در اولین فرصت با آنها تماس گرفته شود.

قیمت چسب کاشی خمیری ساروج ایرانی

قیمت چسب کاشی خمیری ساروج ایرانی

از چسب کاشی خمیری می توان برای نصب هرگونه کاشی بدنه و سنگ‌ آنتیک استفاده نمود لذا شیوه استفاده از آن به این صورت می باشد که بعد از تمیز کاری سطح زیر کار چسب آماده خمیری را با ماله شیاردار بر روی سطح کار اعمال کرده و کاشی یا سرامیک مورد نظر را نصب نمایید‌.

قابل توجه خریداران گرامی متاسفانه برخی افراد سود جو انواع چسب کاشی را با برند تقلبی ساروج تهیه و به بازار عرضه کردند بنابراین در زمان خرید دقت کافی را انجام داده و به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی خمیری ساروج ایرانی به دلیل فاکتورهای بسیاری متغییر می باشد و به همین دلیل از ارائه قیمت ثابت محصول در سایت معذوریم لذا خریداران می توانند برای استعلام قیمت روز از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایند.

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس عمده

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس عمده

واحد تولیدی پومکس موفق به تولید چسب کاشی با کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی شده است و این محصول را در سطل هایی با حجم های مختلف بسته بندی و به بازار عرضه نموده است.

یکی از پر فروش ترین حجم های چسب کاشی خمیری پومکس ۵/۱۲ کیلویی می باشد که به دلیل کارایی آسان و کاربردهای گسترده آن مورد توجه خریداران واقع شده است.

چنانچه به دنبال نازلترین قیمت چسب کاشی سطلی پومکس عمده هستید فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق این مجموعه این چسب را با کیفیت ۱۰۰% تضمین شده سفارش و در کمترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.