🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش و قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال پودری

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال  را می توانید در همین مجموعه جویا شوید و بر اساس آن خرید راحتی را تجربه نمایید که بهترین چسب ها در این شرکت با قیمت کارخانه عرضه می شوند.

پودر بندکشی آنتی باکتریال آبگریز، با عملکرد بالا، بهبود یافته توسط پلیمرهای سینتتیک، با خاصیت آبگریزی و جذب آب کاهش یافته برای بندکشی فضای بین کاشی ها و زیبایی سطح کار در رنگ بندی های متنوع طراحی گردیده است.

پودر بندکشی ضد باکتری که به وسیله ی پلیمرهای  بهبود یافته است، با عملکرد بالا و خاصیت آب گریزی بیشتر، جهت بندکشی انواع کاشی، سرامیک، گرانیت و سرامیک‌های شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال رنگی

قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال  را می توانید از شرکت دکاردن دریافت نمایید که تمامی محصولات در این شرکت زیر قیمت بازار عرضه می شوند و مشتریان می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

پودر بند کشی آنتی باکتریال در بسته بندی های متنوع تولید و به مراکز پخش و نمایندگی ها عرضه می گردد که بزرگ ترین مراکز پخش در ایران در حال فعالیت می باشند.

با خرید از نمایندگی و مراکز پخش، ارائه محصولات به صورت عمده و با تمامی استانداردها و خدمات ارسال پس از فروش همراه می باشد تا شما بتوانید خریدی آسان و بی دردسر و همچنین خریدی مطمئن را تجربه نمایید

پخش انواع پودر بندکشی پودری عمده

پودر بتدکشی که در این شرکت پخش می گردد بخاطر ترکیبات ویژه خود، مانع از نفوذ آلودگی به داخل ملات می‌گردد ‌ و این پودر ضد باکتری، برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی، محیط‌های مرطوب، استخرها، سرویس‌های بهداشتی، حمام و… مناسب است و بخاطر استفاده از رنگ دانه‌های اختصاصی در آن، امکان انتخاب رنگ در میان تنوع رنگی موجود، وجود دارد.

استفاده از رنگ مناسب پودر بندکشی نیز، سبب افزایش زیبایی کار می‌گردد و  از دیگر ویژگی‌های این محصول ضد باکتری می‌توان به مقاومت آن در برابر شوک‌های حرارتی اشاره کرد.

خرید پودر بندکشی رنگی ۵ کیلویی

بهترین پودر بندکشی رنگی در این مرکز در دسترس می باشد که برای سفارش و مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

ناگفته نماند پس در صورت سفارش، کم ترین هزینه را در این صنعت صرف می کنید که پیشنهاد می شود این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

یکی از ویژگی های مهم چسب بندکشی این است که بر پایه سیمانی تقویت شده با پلیمر تولید می شود پس از خشک شدن در برابر رطوبت بسیار مقاوم است.

خرید اینترنتی پودر بندکشی آنتی باکتریال

در صورت خرید پودر بندکشی آنتی باکتریال از شرکت دکاردن برای آن کم ترین هزینه را صرف خواهید کرد چراکه قیمت محصول به دلیل ارسال مستقیم از کارخانه ارزان تر از سایر مراکز می باشد.

سفارش این پودر بندکشی به صورت اینترنتی، علاوه بر مقرون به صرفه بودن نیز می توانید سفارش خود را بدون هیچ تلاشی دریافت نمایید.

خرید اینترنتی می توان به ارسال به اقسام نقاط کشور در کوتاه ترین زمان اشاره کرد که این ارسال همواره به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ‌ای انجام می‌ شود که سودآور تر نیز است زیرا صرف هزینه ‌های بیهوده جلوگیری می‌ شود.

شایسته است بدانید به رضایت مشتری امری اساسی به شمار می ‌رود  به طوری که اگر بار به دستتان رسید و محصول از لحاظ بسته بندی دچار مشکل بود امکان برگشت محصول برای تعویض آن نیز وجود دارد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.