🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش و قیمت چسب کاشی خمیری ۱۲.۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی خمیری

قیمت چسب کاشی خمیری را می توانید از مراکز فروش رسمی استعلام بگیرید البته جهت دریافت این محصول در سطل های ۵/۱۲ کیلویی با کیفیت عالی شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

امروزه برای بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و همچنین ایجاد استحکام بالا در کاشی کاری و سرامیک کاری از انواع مدل های مختلف چسب کاشی استفاده می‌شود که چسب کاشی خمیری یکی از پرفروش ترین آن ها می باشد.

چسب کاشی خمیری یا پلیمری از رزین های آکریلیک، مواد معدنی و همچنین دیگر افزودنی های شیمیایی به تولید رسیده است به همین دلیل دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند پیشگیری از نفوذ آب می باشد.

قیمت چسب کاشی خمیری ۱۲.۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی خمیری ۵/۱۲ کیلویی با توجه به سطح کیفیت محصول و نرخ و مرغوبیت مواد اولیه تعیین خواهد شد از طریق نمایندگی ها و دفاتر فروش رسمی به صورت حضوری و اینترنتی اعلام می گردد.

این محصول یکی از پر فروش ترین انواع چسب کاشی محسوب می شود که به دلیل آماده مصرف بودن مورد استقبال معماران و مجریان ساختمانی قرار گرفته است.

قابل توجه خریداران گرامی این محصول در بسته بندی اولیه و قبل از باز شدن در محیطی کاملا به دور از سرما و گرما به مدت ۶ ماه تاریخ انقضا دارد همچنین در زمان استفاده از تماس آن با دهان و چشم ها پرهیز کنید.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری سفید

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری سفید

از کاربردها و موارد مصرف چسب کاشی خمیری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سطح کاشی کاری شده
  • سطوح بتنی
  • پانل های گچی
  • سطوح چوبی
  • سطح ایرانیت

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری سفید در گروه صنعتی دکاردن نازلترین قیمت بازار خواهد بود زیرا این مجموعه با حذف واسطه ها توانسته قیمت خط تولید را در دسترس خریداران قرار دهد.

روش استفاده از چسب کاشی خمیری به این صورت می باشد که در ابتدا سطح مورد نظر را از گرد و غبار و مواد زائد تمیز نمایید سپس چسب را با ماله در سطح کار اعمال کنید و با استفاده از ماله شیاردار به صورت عمودی و یکنواخت بر روی آن شیار ایجاد کنید و در نهایت کاشی و سرامیک مورد نظر را نصب نمایید.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج پودری نرمال

لیست قیمت چسب کاشی ساروج پودری نرمال

هدف اصلی گروه تولیدی ساروج جلب رضایت و اعتماد سازی برای خریداران می باشد از همین رو با بهره مندی از بهترین کیفیت مواد اولیه و دستگاه های به روز دنیا تحت نظر کارشناسان متخصص محصول را با کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج پودری نرمال در این مجموعه به صورت روزانه اعلام میگردد تا مشتریان با اطلاع از قیمت روز و مقایسه تعرفه ها خریدی پر سود و به صرفه داشته باشند.

چسب پودری کاشی و سرامیک با برند ساروج نسبت به سایر مارک ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و این موضوع یکی از دلایل اصلی فروش بالای این محصول می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک ۱ کیلویی

قیمت چسب کاشی کوچک 1 کیلویی

واحد های تولیدی چسب کاشی را در بسته بندی های متنوع با حجم های مختلف تولید و به بازار عرضه داشته اند که سطل های کوچک ۱ کیلویی به دلیل مناسب بودن برای مصارف جزئی بسیار مورد استقبال قرار گرفتند.

برای خرید عمده این محصولات صاحبان فروشگاه ها به مجرا های گوناگون مراجعه می نمایند لذا راحت ترین و سریعترین راهکار سر زدن به سایت های اینترنتی می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک ۱ کیلویی با توجه به برند سازنده و کیفیت آن متفاوت خواهد بود لذا برای دریافت فایل لیست قیمت می توانید از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.