🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش چسب بتن استحکامی لیموفیکس آنلاین

فروش چسب بتن

فروش چسب بتن استحکامی در برند محبوب لیموفیکس از طریق فروشگاه های آنلاین رواج پیدا کرده و متقاضیان به راحتی جهت سفارش دهی اقدام می نمایند.

یکی از کاربردی ترین چسب های ساختمانی برای رفع آسیب دیدگی های سطحی و عمقی سازه های بتنی چسب بتن می باشد که در انواع مختلف تولید و راهی بازار شده است.

یکی از پرکاربردترین انواع این محصول چسب بتن استحکامی می باشد که به دلیل قدرت چسبندگی عالی برای چسباندن بتن های جدید به قدیم و همچنین کارهای تعمیراتی مناسب است.

فروش چسب بتن آنلاین

فروش چسب بتن آنلاین مورد استقبال مشتریان قرار گرفته از زیرا افرادی که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی ها را ندارند به راحتی می توانند محصول مورد نظر را به صورت عمده از واحد تولید کننده سفارش دهند و در شهر خود تحویل بگیرند.

چسب بتن به دلیل برخورداری از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد دارای کاربردهای گسترده ای می باشد برخی از این ویژگی ها شامل مقاومت در برابر گرما، سرما، رطوبت، آتش، حریق نور و همچنین ضربه می باشد.

از مهمترین مزیت های خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر میتوان به موارد زیر خاطر نشان کرد:

  • پرداخت قیمت کف بازار
  • دریافت کیفیت درجه یک و تضمینی
  • تنوع بالای برند ها
  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • حذف هزینه های حمل و نقل
  • دریافت تخفیفات و خدمات پس از فروش
  • بهره مندی از مشاوره تخصصی برای استفاده

انواع چسب بتن پومکس

انواع چسب بتن پومکس

چسب بتن دارای انواع مختلفی می باشد که از پرطرفدارترین آنها می‌توان به چسب بتن لاتکس، چسب بتن اپوکسی، چسب بتن آب بندی، چسب بتن استحکامی و … اشاره داشت.

انواع چسب بتن پومکس را می توانید با بهترین قیمت بازار از شرکت بازرگانی پیشرو تهیه نمایید و با کوتاه کردن دست دلالان از معامله بیشترین حاشیه سود را در تجارت این محصول کسب نمایید.

کارخانه پومکس یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه تولید چسب های ساختمانی به ویژه چسب بتن می باشد که نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه نماید.

استفاده از چسب بتن در دوغاب چطوره؟

استفاده از چسب بتن در دوغاب چطوره؟

برخی از مهمترین خواص و اثرات چسب بتن استخدامی شامل افزایش مقاومت فشاری بتن، کاهش نفوذ پذیری بتن، جلوگیری از ترک خوردن بتن، ممانعت از جمع شدگی بتن، چسبندگی بالا به بتن و سایر مصالح ساختمانی، کاهش انقباض بتن، افزایش مقاومت بتن در برابر نمک های یخ زدا و … می شوند.

استفاده از چسب بتن در دوغاب چطوره؟ به این صورت می باشد که چسب بتن و سیمان را با درصد های مختلف ترکیب نموده و دوغاب رقیق شده را با استفاده از قلمو یا اسپری بر روی سطح مورد نظر اعمال نمایید.

برای سفارش دهی علاوه بر درگاه های ارتباطی متقاضیان می توانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و نام شهر خود را در قسمت مشاوره و فروش ثبت و ارسال نمایند تا کارشناس فروش در اولین فرصت با آنها تماس برقرار کند.

نحوه استفاده از چسب بتن پومکس

نحوه استفاده از چسب بتن پومکس

با استفاده از چسب بتن پومکس میتوان کلیه کارهای تعمیراتی و همچنین ترمیم آسیب دیدگی های سازه های بتنی مانند کف سالن های صنعتی، کانال های آب و باند های فرودگاه را به راحتی انجام داد.

نحوه استفاده از چسب بتن پومکس به این صورت می باشد که یک پیمانه از چسب بتن را با یک پیمانه آب مخلوط کرده و ملات را با آن درست کنید سپس توصیه می شود برای استحکام بیشتر محلول رقیق شده چسب را به مقدار بیشتر آماده کن تا قبل چسباندن ملات یک لایه از آن را بر روی سطح زیرین اعمال نمایید.

برای دریافت اطلاعات کافی از نحوه سفارش و چگونگی ارسال بار می توانید از کارشناس فروش سایت راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.