🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری در بازار مصالح ساختمان

قیمت انواع چسب کاشی خمیری

قیمت انواع چسب کاشی خمیری در فروشگاه ها متفاوت می باشد مشتریان برای دریافت نازلترین قیمت می توانند به صورت اینترنتی به بازار فروش مصالح ساختمان در تهران مراجعه نمایند.

امروز در ساختمان سازی های مدرن و پیشرفته برای نصب کاشی و سرامیک از انواع متنوع چسب‌ کاشی استفاده خواهد شد که یکی از پرکاربرد ترین آنها چسب کاشی خمیری می باشد.

از ویژگی‌های حائز اهمیت چسب کاشی خمیری میتوان به آماده مصرف بودن این محصول، مقاومت خمشی عالی، استحکام بسیار بالا و ضد آب بودن آن  اشاره نمود که مورد استقبال جمع زیادی از مجریان ساختمان قرار گرفته است.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری مرغوب

قیمت انواع چسب کاشی خمیری مرغوب را می‌توانید از طریق مجموعه های مختلف مانند شبکه های اجتماعی، سایت های فروش، دفاتر فروش مرکزی، شرکت های پخش و نمایندگی ها استعلام بگیرید.

در فروشگاه ها چسب کاشی خمیری در انواع برندهای متنوع با کیفیت های متفاوت مورد خرید و فروش قرار گرفته که از پرطرفدارترین انواع آن محصول می‌توان به چسب خمیری پومکس و چسب خمیری لیموفیکس اشاره داشت.

از مهمترین موارد مصرف چسب کاشی خمیری میتوان ‌به نصب کاشی بر روی کاشی برای سطوح قدیمی، نصب انواع مختلف کاشی و سرامیک بر روی گچ، سنگ و سایر سطوح، نصب کاشت جدید بدون نیاز به تخریب و … اشاره نمود.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری عمده

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری عمده

از پرفروش ترین برند های چسب کاشی خمیری که در این مجموعه به صورت عمده عرضه می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مارک شیمی ساختمان بسته بندی ۱۲ کیلویی
  • مارک ساروج بسته بندی ۱، ۵ و ۵/۱۲ کیلویی
  • مارک پومکس بسته بندی ۵/۱۲ کیلویی
  • مارک لیموفیکس بسته بندی ۵/۱۲کیلویی
  • مارک هنکل بسته بندی ۱۲ کیلویی

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری عمده در این شرکت تولیدی نازلترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش و تخفیف های فوق العاده توانسته محصول را با قیمت خط تولید به بازار تزریق نماید.

چنانچه قصد سفارش مستقیم و بدون واسطه این محصولات را از درب کارخانه دارید فرصت را از دست نداده و اکنون از طریق درگاه های ارتباطی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی کوچک فروش آنلاین

قیمت چسب کاشی کوچک فروش آنلاین

در زمان استفاده از چسب کاشی باید اصول و نکاتی را رعایت نمایید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید از همین رو ابتدا سطح زیر کار را از هر گونه چربی و گرد و غبار تمیز و خشک نمایید و بعد از اطمینان از هموار بودن سطح با کمک کاردک شیاردار چسب را در محل مد نظر اعمال نمایید و کاشی یا سرامیک را بر روی آن نصب کنید و بعد از ۲۴ ساعت بندکشی را انجام دهید.

از مهم ترین مزیت های خرید غیر حضوری می توان به حذف واسطه ها، عدم محدودیت زمان و مکان و همچنین بهره‌مندی از خدمات ویژه پس از فروش اشاره نمود.

قیمت چسب کاشی کوچک در فروش آنلاین بسیار به صرفه خواهد بود به همین دلیل بیشترین سطح سفارش به فروشگاه های اینترنتی تعلق گرفته لذا جهت تکمیل اطلاعات تخصصی می توانید از کارشناس فروش راهنمایی دریافت کنید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی لیموفیکس

این محصول که در برابر نفوذ آب ۱۰۰ ٪ مقاوم می باشد به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارد برای نصب کاشی و سرامیک در بدنه و کف و نما بیرونی و داخلی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی لیموفیکس بسیار مناسب می باشد زیرا کارخانه لیمو فیکس در راستای رضایت مندی مشتریان بهترین سطح کیفیت را در ازای قیمت مناسب عرضه نموده است.

برای استعلام قیمت و موجودی و مشاهده کاتالوگ تمامی محصولات می توانید با کارشناس فروش ارتباط مستقیم برقرار نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.