🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت رزین آجر نما با کیفیت در تهران

قیمت رزین آجر نما

قیمت رزین آجر نما در برندهای مختلف با توجه به سطح کیفیت متفاوت خواهد بود مشریان برای استعلام قیمت در نمایندگی تهران می‌توانند از طریق این وبسایت اقدام فرمایند.

در این سال ها در صنعت ساختمان سازی شاهد تحولات عظیمی بوده ایم که برای بهبود شرایط سازه محصولات متنوعی با کاربردهای گسترده به تولید رسیده اند که یکی از کاربردی ترین آنها رزین آجر نما می باشد‌.

به طور کلی رزین ماده ای شیمیایی محسوب می‌شوند که بعد از ترکیب شدن در حلال مخصوص کاملا شفاف خواهد بود و استفاده از آنها برای آجر نما علاوه بر زیبایی موجب پیشگیری از نفوذ رطوبت نیز خواهد شد.

قیمت رزین آجر نما ایرانی

قیمت رزین آجر نما ایرانی نسبت به برندهای وارداتی بسیار به صرفه تر خواهد بود لذا متقاضیان عمده برای دسترسی به آخرین فایل به روز قیمت ها و همچنین مشاهده کاتالوگ محصولات می توانند از طریق فضای مجازی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند.

چند مورد از مهم ترین مزیت های استفاده از رزین آجر نما شامل کثیف نشدن بنا به مرور زمان، عایق رطوبتی قوی و آب‌بند نمودن سطح نما، افزایش استحکام ساختمان، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، چربی و دوده، سرعت عمل بالا در زمان اجرا و … می شوند.

کارخانجات داخلی با توجه به مشاهده کاربردهای گسترده این محصول و فروش بالای آن نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا با ارائه کیفیت مطلوب و درجه یک جایگاه ویژه ای را در این بازار رقابتی کسب نمایند.

قیمت نانو آجر نما پومکس

قیمت نانو آجر نما پومکس

این محصول که با فناوری پیشرفته نانو به تولید رسیده است دارای قابلیت های بی شماری می باشد که مهمترین آنها پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به زیر ساخت آجر نما خواهد بود و از بروز خسارت هایی با هزینه های گزاف پیشگیری می نماید.

قیمت نانو اجر نما پومکس به دلیل حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده در این مجموعه نازلترین تعرفه بازار خواهد بود بنابراین فرصت را از دست نداده و هم اینک  برای سفارش دهی اقدام نمایید.

به استحضار می رساند هدف اصلی این گروه صنعتی جلب رضایت و اعتماد خریداران خواهد بود بنابراین قبل از ثبت سفارش عمده برای تست کیفیت محصول می توانید اقدام نمایید و در صورت رضایت مندی سفارشات خود را به ثبت برسانید.

قیمت محلول نانو سنگ نما ضد آب

قیمت محلول نانو سنگ نما ضد آب

از محلول نانو سنگ نما در سطوح مختلف می توان استفاده نمود که مهمترین آنها شامل موارد زیر خواهد شد:

  • مناسب برای نمای آجری
  • مورد استفاده در سنگ های آهکی و ماسه سنگ ها
  • قابل استفاده روی خاک رس و کاهگل
  • سطوح کار شده با بلوک های بتنی
  • مناسب برای سنگ های مرمری و مرمریت
  • استفاده بر روی کاشی های سقف نما

قیمت محلول نانو سنگ نما ضد آب بر حسب شرایط اقتصادی کشور و همچنین برند سازنده در مجموعه های مربوطه تصویب خواهد شد و از طریق فروشگاه های آنلاین و دفاتر پخش مرکزی اطلاع رسانی میگردد.

طریقه زدن نانو روی سنگ چطوره؟

طریقه زدن نانو روی سنگ چطوره؟

استفاده از محلول های نانو بر روی سنگ هایی که قابلیت نفوذ آب بالایی دارند مانند تراورتن و مرمریت بهترین راهکار می باشد زیرا به صورت ۱۰۰ درصد از نفوذ آب جلوگیری خواهد نمود و موجب زیبایی سطح کار نیز می گردد.

طریقه زدن نانو روی سنگ چطوره؟ ابتدا سطح زیر کار را از آلودگی، چربی، گرد و غبار تمیز نمایید صبر کنید تا سطح کار کمی خشک شود سپس محلول نانو سنگ را به کمک قلمو، اسپری یا غلطک بر روی سطح اجرا نمایید.

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر به مشاور فروش سایت مراجعه نمایید تا برای دریافت بهترین عملکرد شما را به راهنمایی سازد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.