🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت عایق نانو پشت بام در سایت

قیمت عایق نانو پشت بام را می توان به صورت روزانه در سایت دکاردن استعلام بگیرید و با مقایسه تعرفه ها در برندهای مختلف بهترین تجربه خرید را به ارمغان آورید.

عایق نانو پشت بام یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی محسوب می شود که با توجه به توانایی های منحصر به فردی که دارد جایگزین روش های آب بندی سنتی نظیر ایزوگام شده است.

عایق نانو پشت بام همانگونه که از نامش پیداست با فناوری پیشرفته نانو به تولید رسیده در نتیجه توانایی بسیار بالایی در پیشگیری از نفوذ آب خواهد داشت و مورد استقبال پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته است.

قیمت عایق نانو پشت بام درجه ۱

قیمت عایق نانو پشت بام درجه ۱ با در نظر گرفتن معیارهای همچون برند تولید کننده، شرایط اقتصادی کشور، قیمت خرید ترکیبات اولیه، نحوه خرید با واسطه یا بدون واسطه، حجم و نوع بسته بندی و … تعیین و اطلاع رسانی میگردد.

عایق نانو پشت بام همانگونه که از نامش پیداست با هدف عایقکاری سطح به تولید رسیده و از نفوذ و نشتی آب به سقف ساختمان به صورت ۱۰۰% جلوگیری خواهد نمود.

برای مشاهده و دسترسی به آخرین به روز رسانی قیمت عایق نانو پشت بام می توانید از طریق واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.

خرید عایق رطوبتی پشت بام مرغوب

خرید عایق رطوبتی پشت بام مرغوب

چند مورد از مهمترین مزایای عایق پشت بام با کیفیت درجه یک که موجب جلب توجه همگان گردیده شامل سهولت در اجرا و قابل استفاده با قلمو و پیستوله، فاقد عناصر آتش زا و محصولات غیر سمی، توان پایداری در مواجهه با عناصر شیمیایی، اسیدی و بازی، فراورده ای بدون ضرر برای طبیعت و محیط زیست، مقاومت و پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش، متریال ضد باکتری، قارچ و رشد خزه، پایداری و مقاومت در دمای ۴۰- تا  ۱۰۰+ درجه سانتی گراد و غیره می‌شوند.

خرید عایق رطوبتی پشت بام مرغوب از طریق فروشگاه های آنلاین بهترین روش تهیه محصول می باشد که مشتری می تواند با صرف کمترین زمان و هزینه محصول مورد نظر را سفارش و در شهر خود تحویل بگیرد.

برای تولید عایق رطوبتی پشت بام ممتاز باید از مواد اولیه درجه یک و همچنین امکانات و دستگاه های مجهز استفاده شود تا محصول دارای استانداردهای لازم باشد

بهترین عایق رطوبتی پشت بام پومکس

بهترین عایق رطوبتی پشت بام پومکس

کارخانه پومکس یکی از مجموعه های فعال در حوزه تولید چسب های ساختمانی می باشد که در راستای رضایتمندی خریداران همواره بهترین کیفیت ها را با قیمت مناسب عرضه نموده است.

از دیگر کاربرد های عایق رطوبتی پشت بام می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. عایق نمودن سطوح چوبی بتنی گچی ایرانیت و…
  2. مورد استفاده در کانال های بتنی و سیمانی مخصوص جابجایی آب
  3. کاربردی در محیط های مرطوب از جمله حمام، سرویس های بهداشتی، کف تراس، بالکن ها و…
  4. آب بندی استخر ها و انباره های نگهداری آب

بهترین عایق رطوبتی پشت بام پومکس را می توان به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت بازار از این مجموعه دریافت نمایید و با مشاهده کیفیت درجه یک محصول بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

اجرای عایق نانو پشت بام را بدانید؟

اجرای عایق نانو پشت بام را بدانید؟

اجرای عایق نانو پشت بام را بدانید؟ سطح زیر کار عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی و کاملا خشک باشد سپس با کمک کرد ابزارهایی همچون قلم مو، غلتک های رنگ رزی و یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر اجرا شود برای دریافت نتیجه بهتر بعد از گذشت چند ساعت و خشک شدن لایه اول بهتر است دست دوم عایق نانو پشت بام را اجرا نمایید.

چنانچه اطلاعات کافی و لازم را از نحوه استفاده از این محصول را به دست نیاورده اید کافیست از طریق راه های ارتباطی با مشاورین فروش سایت در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.