🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر آب بندی نانو برای عایق استخر

قیمت پودر آب بندی نانو

قیمت پودر آب بندی نانو مناسب برای عایق کاری استخر در بازار به صورت روزانه اعلام می گردد بنابراین مشتریان می‌توانند با استعلام قیمت روزانه خرید مطمئن را تجربه نمایند.

یکی از چسب های کارآمد و مهم در کارهای ساختمانی پودر آب بندی نانو می باشد که بر پایه رزین های اکریلیک که بر پایه فناوری نانو بهبود و اصلاح یافته اند به تولید رسیده است.

پودر آب بندی نانو همانگونه که از نامش مشخص است برای عایق کاری و آب بندی محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و امروز در بسته بندی ها و برندهای متنوع در بازار موجود است.

قیمت پودر آب بندی نانو درجه ۱

قیمت پودر آب بندی نانو درجه ۱ در مرکز فروش پیشرو نازلترین قیمت بازار خواهد بود زیرا توانسته با کوتاه کردن دست دلالان و ارائه مستقیم محصول از کارخانه بهترین شرایط خرید را فراهم نماید.

برخی از مهمترین مزایا و کاربردهای پودر آب بندی نانو می توان به مقاومت فوق العاده در برابر شوینده های اسیدی، مقاوم در برابر سیکل های یخبندان و ذوب، چسبندگی عالی به جدار کاشی، نفوذ ناپذیری در مقابل رطوبت و آب، اجرای آسان بدون نیاز به مهارت شخصی اشاره داشت.

درجه کیفیت و قیمت دو عامل بسیار مهم در زمان سفارش این محصول به شمار می‌روند که بدون شک خریدار چه مصرف کننده و چه پخش کننده همواره به دنبال نازلترین قیمت ها در ازای کیفیت عالی می باشد.

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی ایرانی

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی ایرانی

سرویس های بهداشتی از جمله محیط های مرطوب در ساختمان می باشد که همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد در نتیجه آب بندی آن برای پیمانکاران بسیار حائز اهمیت می باشد.

چسب آب بندی نانو یکی از بهترین شیوه های عایق کاری سرویس های بهداشتی بدون نیاز به تخریب می باشد زیرا با قابلیت های ویژه ای که دارند در اعماق بندها نفوذ پیدا کرده و سطح مورد نظر را کاملاً در برابر ورود آب و رطوبت ایمن می سازند البته توصیه می شود جهت مشاهده بهترین عملکرد قبل از استفاده شیوه صحیح مصرف را از مشاورین سایت جویا شوید.

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی ایرانی با توجه به سطح کیفیت و برند تولید کننده متفاوت خواهد بود بنابراین پیشنهاد می گردد برای استعلام قیمت روز از طریق درگاه های ارتباطی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

چسب آب بندی چیست؟

چسب آب بندی چیست؟

قابل توجه خریداران چسب آب بندی این محصول باید در محیطی سر بسته با دمای ۵ الی  ۳۵ درجه سانتی گراد و به دور از تابش طولانی و مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.

چسب آب بندی چیست؟ یک نوع ماده امولسیونی می باشد که بر پایه پلیمرهای آکریلیک به تولید رسیده و هدف اصلی از تولید آن تهیه ملات های با قدرت چسبندگی فوق العاده بر روی سطوح بتنی می باشد.

چسب آب بندی در برندهای متنوع و بسته بندی های مختلف به بازار عرضه  شده است به عنوان مثال در سطل های ۴ لیتری، ۸ لیتری و ۲۰ لیتری بسیار پرفروش بوده متقاضیان برای سفارش هر یک از این محصولات به صورت عمده می‌توانند با کارشناس فروش در ارتباط باشند.

قیمت چسب بتن آب بندی نانو برای عایق کاری

قیمت چسب بتن آب بندی نانو برای عایق کاری

قیمت چسب بتن آب بندی نانو برای عایق کاری با در نظر گرفتن معیارهای زیادی خواهد شد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • برند سازنده
  • سطح کیفیت نهایی
  • کیفیت و نوع مواد اولیه
  • قیمت خرید مواد تشکیل دهنده
  • نوع و حجم بسته بندی
  • شرایط اقتصادی کشور و نوسانات ارزی
  • هزینه‌های تولید

مشتریان گرامی در اقسام نقاط کشور که به نمایندگی ها دسترسی حضوری ندارند می‌توانند با صرفه جویی در زمان و هزینه ها محصول مورد نظر را به راحتی از طریق این مجموعه سفارش و در موعد مشخص تحویل بگیرند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.