🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بندکشی آجر از سایت

قیمت پودر بندکشی آجر

قیمت پودر بندکشی آجر را میتوانید از سایت دکاردن به صورت روزانه استعلام گرید و با پرداخت نازلترین قیمت بازار از بیشترین حاشیه سود بهره مند شوید.

حدوداً ۲۴ ساعت بعد از نصب آجر های باید بندکشی میان آنها انجام شود تا علاوه بر زیبایی بیشتر باعث استحکام و چسبندگی بهتر آجرها گردد و همچنین از نفوذ و نشتی آب جلوگیری کند.

در گذشته برای پر نمودن فاصله بین آجر ها از ملات های دوغاب ای استفاده می شد که به دلیل معایبی همچون نفوذ پذیری آب این روش منصوب شده و در ساخت و سازهای مدرن از پودر های بندکشی آجر استفاده می نمایند.

قیمت پودر بندکشی آجر ۵ کیلویی

قیمت پودر بندکشی آجر ۵ کیلویی را میتوانید از مجموعه‌های مختلف جویا شوید تا با اطلاع از قیمت روز محصول خرید مطمئن و کاملا به صرفه را تجربه نمایید.

در فرایند تولید پودرهای بندکشی آجر از ترکیبات پایه پلیمری استفاده شده که این ویژه با غم شده قدرت بالایی در پیشگیری از نفوذ آب  داشته باشد و در رنگبندی متنوع به تولید رسیده است.

در قیمت گذاری پودر های بندکشی موضوعات بسیار مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از مهمترین آنها می توان به برند تولید کننده، حجم بسته بندی، درجه کیفیت، قیمت خرید مواد اولیه، بررسی هزینه های مختلف تولید، شرایط اقتصادی کشور و… خاطر نشان کرد.

خرید پودر بندکشی رنگی تهران

خرید پودر بندکشی رنگی تهران

برخی از مهمترین مزایای پودر بندکشی رنگی شامل دارای خاصیت آنتی باکتریال، مقاومت در برابر نفوذ آب، نحوه اجرای ساده و آسان، چسبندگی بسیار عالی با درزها، تنوع رنگی بالا و… می شوند.

قابل توجه خریداران محترم قبل از سفارش دهی دقت نمایید که میزان مصرف پودر بندکشی رنگی برای ۵ متر مربع سطح کاشی کاری شده با عرض ۶ میلیمتر یک کیلوگرم پودر خواهد بود.

خرید پودر بندکشی رنگی تهران به دلیل کوتاه کردن دست دلالان از معامله و ارسال مستقیم و بدون واسطه محصول از درب کارخانه مورد استقبال مشتریان واقع شده است.

نمایندگی تهران این وب سایت را در اختیار متقاضیان قرار داده که امکان مراجعه حضوری را ندارند آنها می‌توانند به‌راحتی سفارشات خود را در این مجموعه ثبت و در موعد مقرر در شهر خود تحویل بگیرند.

قیمت پودر بندکشی لیموفیکس

قیمت پودر بندکشی لیموفیکس

کارخانه لیموفیکس یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه تولید چسب های ساختمانی می باشد که یکی از پرفروش ترین محصولات آن در بازار داخلی پودر های بندکشی است که در بسته بندی های پنج کیلویی به بازار عرضه داشته است.

قیمت پودر بندکشی لیموفیکس نسبت به کیفیت محصول بسیار مناسب خواهد بود و رضایتمندی خریداران را به همراه داشته جهت اطلاع از قیمت روز میتوانید با مشاور فروش سایت در ارتباط باشید.

استفاده از پودر های بندکشی برای محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی بسیار الزامی می باشد زیرا به دلیل شستشو با مواد شیمیایی و اسیدی و رطوبت دائم بندکشی های سنتی به سرعت از بین خواهد رفت ولی موضوع موجب نشتی آب خواهد شد که برای پیشگیری از این اتفاق باید از پودر های بندکشی استفاده نمود.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر ایرانی

طرز تهیه ملات بندکشی آجر ایرانی

پودر های بندکشی ایرانی به دلیل برخورداری از کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار بسیار پر طرفدار خواهند بود برای مشاهده کاتالوگ محصولات می توان با ما همراه باشید‌.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر ایرانی بسیار ساده خواهد بود تنها کافیست پودر های بندکشی را به آرامی با مقدار مشخص آب ترکیب کرده و بعد از به دست آوردن ملاتی کاملاً همگن و یکنواخت آن را با کاردک پلاستیکی در عمق درز ها قرار دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده می توانید از مشاورین فروش سایت مشورت بگیرید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.