🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بندکشی آجر و نما با کیفیت

قیمت پودر بندکشی آجر

قیمت پودر بندکشی آجر با کیفیت درجه یک را می توانید از مجرا های گوناگون استعلام بگیرید جهت دریافت بهترین تعرفه بازار شما را به این وبسایت دعوت می نماییم.

بعد از نصب آجر مهمترین مرحله بندکشی آنها می‌باشد که در سال های اخیر استفاده از پودر های بندکشی آجر به جای ملات و دوغاب های سنتی رواج پیدا کرده تا از نشتی آب جلوگیری نماید.

هدف از استفاده از پودرهای بندکشی آجر افزایش ثبات و همچنین زیبایی بیشتر ساز خواهد شد با توجه به تولید شدن پودر های بندکشی اجر بر پایه مواد معدنی ویژه این محصول برای بندکشی آجر های نما نیز بسیار مناسب است.

قیمت پودر بندکشی آجر ۵ کیلویی

قیمت پودر بندکشی آجر ۵ کیلویی در مرکز فروش مقابل به صورت روزانه اطلاع رسانی میگردد برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت و سفارش دهی عمده این محصول می‌توانید با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید.

استفاده از پودرهای بندکشی آجر باعث افزایش استحکام و ماندگاری آجر خواهد شد و علت اصلی آن پیشگیری از نفوذ پذیری آب و رطوبت به زیرساخت ها می باشد.

از پودرهای بندکشی آجر می توان برای نما داخل و خارج از ساختمان استفاده نمود لازم به ذکر است که این نوع از پودر ها برای بندکشی انواع آجر ها که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده مناسب می باشد:

  • آجر های نسوز نما
  • آجر های آنتیک دکوراتیو
  • آجر های شاموتی
  • آجر های انگلیسی
  • آجر های قزاقی
  • و…

پخش پودر بندکشی تهران

پخش پودر بندکشی تهران

امروزه با پیشرفت های عظیمی که در کارخانجات تولید کننده صورت گرفته است پودر های بندکشی در رنگ بندی متنوع تولید و راهی بازار شده اند تا افراد متناسب با نیاز خود رنگ مورد نظر را انتخاب نمایند.

پخش پودر بندکشی تهران به صورت حضوری و اینترنتی در نمایندگی آن انجام خواهد شد و با ارائه بهترین قیمت و کیفیت رضایتمندی خریداران را به همراه داشته و نیاز بازار داخلی را به بهترین نحو ممکن تامین نموده است.

برای ثبت سفارش غیر حضوری در مرکز پایتخت و بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه کافیست از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در انتهای سایت به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز لیموفیکس

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز لیموفیکس

برخی از مهمترین ویژگی های پودر های بندکشی آجر نسوز لیموفیکس شامل جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت، جلوگیری از ورود حشرات، پر کردن کامل درز های آجر، مقاومت بالا در برابر شوینده های اسیدی و بازی، قیمت مقرون به صرفه، نحوه اجرای ساده، پودر نیمه آماده تنها نیاز به اضافه کردن آب دارد، تنوع رنگی بالا و… می شوند.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز لیموفیکس با در نظر داشتن پارامتر های بسیاری تصویب و اطلاع رسانی خواهد شد زیرا با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحولات بازار ارز قیمت محصول ثابت نمی باشد.

قابل توجه خریداران محترم پودر های بندکشی لیموفیکس را باید در محیطی به دور از گرما، سرما و رطوبت نگهداری نمایید این محصول به مدت یک سال در بسته بندی اولیه ماندگاری خواهد داشت.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر با چسب

طرز تهیه ملات بندکشی آجر با چسب

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پودر های بندکشی آجر قابلیت ضد شوره بودن این محصول می باشد که از ایجاد شوره و سفیدک جلوگیری می نماید.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر با چسب را می توانید از کارشناسان فروش سایت جویا شوید تا بهترین عملکرد را در زمان استفاده از پودر های بندکشی شاهد باشید.

برای برقراری ارتباط با مشاوران فروش و همچنین سفارش دهی علاوه بر اطلاعات تماس ارائه شده متقاضیان می توانند نام و نام خانوادگی، نام شهر و همچنین شماره موبایل خود را در فرم های فروش ثبت و ارسال نمایند تا در اولین فرصت با آنها تماس گرفته شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.