🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بندکشی لیموفیکس در بازار

قیمت پودر بندکشی

قیمت پودر بندکشی در مارک های مختلف متغیر خواهد بود برای اطلاع از قیمت روز برند لیموفیکس در بازار داخلی می توانید از نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین اقدام نمایید.

پودرهای بندکشی از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که به صورت نیمه آماده بوده و برای استفاده باید با درصد مشخصی آب ترکیب شود تا ملاتی همگن حاصل شود و بعد از اجرای آن در بین حد فاصل کاشی و سرامیک های نصب شده موجب استحکام و نفوذپذیری آنها می گردد.

پودرهای بندکشی در انواع متنوع به تولید رسیده اند متقاضیان این محصول را به بهترین نحو ممکن تامین نمایند جهت کسب اطلاعات بیشتر شما را به ادامه مقاله دعوت می نماییم.

قیمت پودر بندکشی در بازار

قیمت پودر بندکشی در بازار داخلی ثابت نیست و با توجه به پارامتر های گوناگون از جمله هزینه های مختلف تولید و شرایط اقتصادی کشور در نوسان می باشد و بهترین راهکار استعلام قیمت روز از مجموعه های معتبر خواهد بود.

پودرهای بندکشی که بر پایه سیمان تقویت شده به تولید رسیده اند با ترکیب شدن با آب قابل استفاده خواهد بود و علاوه بر پر نمودن بند های بین کاشی و سرامیک با استحکام بالا موجب زیبایی کاشی کاری نیز می گردند.

چنانچه قصد خرید مستقیم و بدون واسطه پودر بندکشی را از تولید کننده دارید کافیست به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید تا اطلاعات کافی و لازم را در اختیارتان قرار دهد.

قیمت پودر بندکشی آجر سفید الچیبای

قیمت پودر بندکشی آجر سفید الچیبای

آلچیبای یکی از برند های پرفروش وارداتی می باشد که چسب های ساختمانی را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب به بازارهای جهانی عرضه داشته است یکی از کاربردی ترین محصولات پودر بندکشی آجر می باشد.

از مهمترین خواص و مزیت های محصول می توان به کیفیت و تنوع رنگ، چسبندگی فوق العاده و عدم ترک، خواص ضد شوره و نفوذ ناپذیری در برابر آب و یخبندان، صرفه اقتصادی در مقایسه با سایر محصولات مشابه، حذف خطای انسانی در اختلاط مواد سنتی و… اشاره نمود.

قیمت پودر بندکشی آجر سفید آلچیبای در مرکز فروش دکاردن به دلیل حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده نازلترین تعرفه بازار خواهد بود.

فروش پودر بندکشی آجر نسوز

فروش پودر بندکشی آجر نسوز

برای بندکشی آجر های نسوز باید از پودر های بندکشی مخصوص استفاده نمود که علاوه بر قابلیت پیشگیری از نفوذ آب دارای مقاومت عالی در برابر دما و حرارت بالا، انعطاف پذیری مناسب، ضد شوره و جلبک، سازگاری با محیط زیست، ثبات رنگ و همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش می باشند.

فروش پودر بندکشی آجر نسوز در سایت های اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده و مشتریان می توانند با صرفه جویی در زمان و هزینه ها محصول مورد نظر را به راحتی تهیه نمایند.

قابل توجه خریداران محترم بهتر است در زمان مصرف از دستکش و عینک استفاده کرد و همچنین مدت زمان نگهداری آن شش ماه  و دور از تابش مستقیم و آفتاب و رطوبت در بسته بندی اولیه خواهد بود.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر

طرز تهیه ملات بندکشی آجر

برای دریافت بهترین عملکرد به میزان مشخص درج شده بر روی بسته بندی در ظرف تمیز آب و پودر بندکشی را با یکدیگر ترکیب نموده و به مدت دو دقیقه هم بزنید تا کاملاً یکنواخت شود سپس  در مدت ۳۰ دقیقه در بین آجرهای نصب شده اعمال نمایید.

شایان ذکر است که در صورت سفارش عمده از این مرکز فروش از درصد تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهید شد که موجب کاهش قیمت نهایی می گردد.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر را می توانید به راحتی از کارشناسان و متخصصین این مجموعه جویا شوید برای برقراری ارتباط با آنها کافیست از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی اقدام نمایید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.