🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت پودر بند کشی نانو و واترپروف لیموفیکس

قیمت پودر بند کشی نانو

قیمت پودر بندکشی نانو و واتر پروف در برندهای مختلف متغیر می باشد لذا مشتریان عمده برای استعلام قیمت روز برند لیموفیکس می‌توانند از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام نمایند.

بندکشی کاشی و سرامیک از مهمترین بخش ها در ساخت و ساز محسوب می‌شود که امروزه برای این منظور پودرهای بندکشی در انواع متنوع با توانایی‌های گسترده تولید و به بازار عرضه شده اند.

پودرهای بندکشی نانو که در اندازه های بسیار کوچک به تولید رسیده اند زمانی که درزها و فاصله بین کاشی و سرامیک نصب شده را پر می نمایند ساختاری بسیار محکم و غیر قابل نفوذ خواهند داشت.

قیمت پودر بند کشی نانو لیموفیکس

قیمت پودر بندکشی نانو لیموفیکس ما در نظر داشتن سطح کیفیت آن تعیین خواهد شد و به صورت روزانه از طریق مجموعه های مختلف اطلاع رسانی میگردد.

کارخانه لیموفیکس با بهره مندی از علم و فناوری نانو این محصول را در رنگ بندی متنوع و با قابلیت های گسترده از جمله جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در محیط های مرطوب، مقاوم در برابر مواد شوینده اسیدی و شیمیایی، پیشگیری از رشد خزه و جلبک و… تولید نموده است.

قابل توجه خریداران محترم برای دریافت بهترین نتیجه در زمان استفاده از پودر بندکشی باید تقریباً ۶۰۰ c آب را به ۳۰ تا ۴۰ درصد وزن پودر اضافه نمود تا ملاتی یکنواخت و همگن حاصل شود.

خرید پودر بند کشی سرامیک ضد آب

خرید پودر بند کشی سرامیک ضد آب

پودر های بندکشی سرامیک یک ماده خشک به صورت نیمه آماده می باشند که برای استفاده باید با درصد مشخصی آب ترکیب شوند و بعد از به دست آمدن خمیر مناسب در بین کاشی و سرامیک نصب شده در سطوح مختلف اعمال گردد.

خرید پودر بندکشی سرامیک ضد آب در فروشگاه های آنلاین بهترین روش تهیه این محصول می باشد زیرا با حذف واسطه ها و دلالان محصول بدون واسطه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

برای ثبت سفارش عمده در این مرکز فروش و بهره مندی از بیشترین حاشیه سود می توانید از طریق تماس تلفنی و فضای مجازی با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید یا مشخصات خود را در فرم های مشاوره تکمیل و ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

قیمت پودر بندکشی خارجی در تهران

قیمت پودر بندکشی خارجی در تهران

پودر بندکشی از جمله محصولات کاربردی در صنعت ساختمان سازی محسوب می‌شود که در برندهای گسترده داخلی و خارجی مورد خرید و فروش قرار گرفته لذا برندهای وارداتی به دلیل کیفیت درجه یک و تضمین شده از فروش بالایی برخوردار می باشند.

قیمت پودر بندکشی خارجی در تهران با توجه به تحولات بازار ارز متغیر خواهد بود در نتیجه توصیه می شود قبل از سفارش دهی به صورت عمده برای استعلام قیمت روز اقدام فرمایید.

رضایتمندی خریداران شرط اصلی این مجموعه به شمار می‌رود بنابراین برای اطمینان خاطر از سطح کیفیت محصولات می توان ابتدا جهت دریافت نمونه و تست کیفیت اقدام فرمایید و در صورت رضایت مندی سفارشات خود را به اطلاع کارشناس فروش سایت برسانید.

قیمت پودر بندکشی ضد آب آنتی باکتریال

قیمت پودر بندکشی ضد آب آنتی باکتریال

پودر های بندکشی با خاصیت آنتی باکتریال برای استفاده در محیط هایی مانند مراکز بهداشت و بیمارستان ها که از کاشی و سرامیک آنتی باکتریال استفاده شده بسیار رواج پیدا کرده زیرا از رشد و تکثیر بیماری ها و باکتری جلوگیری می نمایند.

از مهمترین دلایل فروش بالای پودر های بندکشی ضد آب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مناسب
  • نحوه اجرای آسان
  • سرعت بالا در زمان اجرا
  • آب بندی تضمینی
  • داشتن رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ
  • آب بندی بدون نیاز به تخریب
  • خاصیت آنتی باکتریال

قیمت پودر بندکشی ضد آب آنتی باکتریال در مجموعه هایی که با تولید کنندگان در همکاری مستقیم هستند با کاهش چشمگیری همراه خواهد بود و با حذف واسطه ها بهترین شرایط سفارش دهی برای خریداران فراهم شده است.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.