🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب آب بندی | خرید چسب آب بندی بتن خارجی

قیمت چسب آب بندی

قیمت چسب آب بندی را به صورت روزانه از طریق نمایندگی‌ها، دفاتر فروش و فروشگاه های آنلاین اعلام می نمایند البته مشتریان جهت خرید چسب آب بندی بتن ایرانی و خارجی می توانند این سایت فروش را دنبال فرمایند.

به طور کلی در تعریف چسب آب بندی باید اشاره داشت که این محصول از زیرمجموعه چسب های بتن می باشد اما کاملا ضد آب بوده و برای آبریز نمودن محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول که مایعی سفید رنگ است بعد از اجرا و خشک شدن کاملاً بی رنگ خواهد شد و از آن برای عایق نمودن سطح های مختلف نظیر استخرهای آبی، استخر های کشاورزی و … استفاده خواهد شد.

قیمت چسب آب بندی خارجی

قیمت چسب آب بندی خارجی به دلیل هزینه های واردات نسبت به تولیدات داخلی بالاتر خواهد بود اما این محصول همواره به دلیل کیفیت درجه یک بیشترین سطح سفارش را به خود اختصاص داده است.

کاربردهای چسب آب بندی را می توان به دو گروه تقسیم بندی کرد اول اینکه به عنوان افزودنی آب بند کننده به بتن و ملات های پایه سیمانی اضافه شود دوم اینکه برای اتصال انواع کاشی سرامیک به بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین شاخصه ها در زمان خرید چسب آب بندی قیمت آن می باشد که اغلب خریداران چه مصرف‌کننده و چه فروشنده همواره به دنبال مناسب ترین قیمت و بهترین سطح کیفیت هستند برای بهره مندی از این دو ویژگی باید به مراکز فروش که به صورت حرفه ای در این حوزه فعال هستند مراجعه نمایند.

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی ایرانی

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی ایرانی

یکی از مهمترین محیط های مرطوب در ساختمان ها سرویس های بهداشتی می باشد که همیشه در معرض نم قرار دارد و به همین دلیل باید از بهترین روش ها برای آب بندی آن استفاده نمود تا از نفوذ آب به سازه و ایجاد خسارت جلوگیری شود.

محصولوزنقیمت به تومان
چسب آب بندی۸۱۲۰۰۰۰۰

قیمت چسب سرویس بهداشتی ایرانی بر اساس فاکتورهای بسیاری تعیین میگردد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. برند سازنده
  2. درجه کیفیت
  3. نوع و کیفیت مواد اولیه
  4. هزینه‌های تولید
  5. تورم بازار
  6. میزان عرضه و تقاضا

در شستشوی سرویس های بهداشتی معمولاً از مواد شوینده قوی و اسیدی استفاده خواهد شد  و این موضوع موجب از بین رفتن بندکشی میان کاشی و سرامیک می شود و بهترین روش جلوگیری از این اتفاق استفاده از چسب های آب بندی می باشد.

قیمت چسب آب بندی استخر مایع

قیمت چسب آب بندی استخر مایع

قیمت چسب آب بندی استخر مایع در این مرکز فروش به صورت روزانه اعلام می گردد لذا خریداران می‌توانند با اطلاع از آن و همچنین مقایسه تعرفه ها با سایر فروشگاه ها بهترین تجربه خرید خود را به ارمغان آورند‌.

استفاده از روش ایزوگام و قیر گونی برای آب بندی استخر به دلیل مشکلاتی از جمله فرسودگی سریع، احتمال خطر آتش سوزی و نشت آلودگی منسوخ شده و جای خود را به چسب های آب بندی استخر داده است. انواع چسب اینجا عرضه می شود و بهتر است چسب نانو درزگیری از ما تهیه نمایید.

قیمت چسب بتن آب بندی بدومیکس

قیمت چسب بتن آب بندی بدومیکس

چسب های بتن آب بندی استخر را به دو حالت می‌توان استفاده نمود که در این قسمت به بررسی آنها پرداختیم:

  • روش اول به صورت می باشد که دیواره و کف استخر و کاشی کاری سیمان کاری شده باشد در این شیوه با استفاده از فرچه های رنگ کاری ملات را بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید
  • روش دوم اگر کاشی کاری انجام نشده می توانید این چسب را به ملات سیمان یا چسب های کاشی پودری اضافه نمایید

قیمت چسب بتن بدومیکس نسبت به روش های سنتی بسیار به صرفه تر خواهد بود و این موضوع یکی از دلایل اصلی فروش بالای آن محسوب می شود زیرا قیمت و کیفیت از مهمترین ملاک ها در زمان خرید می باشند.

بهترین چسب درزگیر سرامیک ارزان

بهترین چسب درزگیر سرامیک را ارزان از مرکز دکاردن تهیه نمایید که بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهد و بهترین ماده باید بر اساس نوع مواد کیفی و برند انتخاب شود. خوشبختانه ایران در تولید مواد ساختمانی رشد خوبی داشته و برندهای داخلی بسیار خوب عمل کرده اند و شما می توانید بهترین محصولات را از شرکتهای داخلی تهیه نمایید.

با این ماده راحت و آسان درزگیری هر نوع مصالحی را انجام داده و بدون نفوذ آب یا گذر آب از سرح مورد نظر قابل بهره برداری است. که معمولا بهترین چسب ها را بهتر است برای ساخت و ساز استفاده نمایید.

آیا می دانید روش ترکیب چسب کاشی و چسب بتن چگونه است؟

روش ترکیب چسب کاشی با چسب بتن بسیار آسان است و استفاده این دو ماده با هم سبب می شود شما سازه خوب و محکمی را داشته باشید. معمولا چسب بتن را به تنهایی و یا با ترکیب چسب پودری استفاده می شود البته برای داخل ملات سیمانی هم از این ماده استفاده می شود.

برای ترکیب چسب پودری با چسب بتن می توانید برای هر کیسه ۱ تا ۲ لیتر چسب مایع استفاده نمایید و خوب ترکیب نموده و بعد استفاده کنید و میزان آب را به دلیل ترکیب مواد با چسب مایع کمتر کنید.

موارد کاربرد چسب آب بندی کاشی و سرامیک

کاربرد چسب آب بندی کاشی را می دانید؟ مختصر اینجا در مورد این ماده صحبت می کنیم و باید بدانید که از چسب آب بندی برای موارد زیر استفاده می شود:

  • برای داخل مخازن آبی بدون ایجاد مسمومیت
  • برای آب بند کردن پشت بام و استخر
  • برای آب بند کردن نمای ساختمان

از این مواد برای هر محیطی می توانید استفاده کنید و ممانعت برای استفاده وجود ندارد.

بیشتر بدانید: کاربرد چسب بتن

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.