🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب بتن ساروج | فروش بهترین چسب بتن ایرانی

قیمت چسب بتن ساروج

قیمت چسب بتن ساروج را می‌تواند از معتبرترین مراکز فروش چسب بتن ایرانی استعلام بگیرید لذا جهت دریافت بهترین کیفیت این محصول شما را به این وبسایت دعوت می نماییم.

در صنعت بتن شاهد تحولات بسیار عظیمی بوده ایم که یکی از مهمترین آنها چسب بتن می باشد این محصول در دو نوع اپوکسی و لاتکس به تولید رسیده است که هر کدام کاربردهای ویژه خود را دارا هستند.

از مهمترین موارد مصرف چسب بتن می توان به آب بند نمودن و افزایش چسبندگی بتن ها اشاره نمود البته برای شناخت بهتر انواع این محصول و اطلاع از مراکز فروش آن در کشور با ما در این مقاله همراه باشید.

قیمت چسب بتن ساروج عمده

قیمت چسب بتن ساروج عمده در خرید مستقیم از فروشگاه های آنلاین بسیار به صرفه خواهد بود زیرا در این شیوه دست دلالان از خرید و فروش کوتاه شده در نتیجه محصول با قیمت پایه ارائه خواهد شد.

یکی از تخصصی ترین کارخانجات فعال در زمینه تولید چسب های ساختمانی ساروج می باشد که با بهره مندی از مرغوبترین مواد اولیه و دستگاه های تمام اتوماتیک این محصول را با کیفیت عالی تولید و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین به بازار عرضه داشته است.

از خواص ویژه و اثرات منحصر به فرد چسب بتن ساروج می توان به مواردی همچون افزایش انعطاف پذیری بتن، زیاد شدن قدرت ملات سیمان در برابر نفوذ آب، افزایش قدرت چسبندگی، پیشگیری از ترک خوردن ملات های تعمیری، افزایش چسبندگی بتن یا ملات تازه به میلگرد و … اشاره نمود.

انواع چسب بتن ایرانی و عمده

انواع چسب بتن ایرانی و عمده

انواع چسب بتن ایرانی و عمده را با بهترین شرایط از طریق این مجموعه در دسترس خریداران قرار دادیم جهت ثبت سفارش می توانید نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا کارشناس فروش در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند.

همانگونه که در بالا اشاره شده چسب بتن در دو لاین اپوکسی و لاتکس به تولید خواهند رسید که در این قسمت به بررسی آنها پرداخته ایم:

  1. چسب بتن اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی می باشد به همین دلیل موجب افزایش دوام بتن و همچنین زیاد شدن مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی بتن خواهد شد.
  2. چسب بتن لاتکس به صورت مایع می باشد و با ترکیب شدن با سیمان پرتلند و ماسه ترکیبی دارای کاربردهای ویژه‌ای از جمله نصب کاشی، سرامیک و انواع سنگ های تزئینی بر سطوح مختلف می باشد.

قیمت چسب بتن مایع استحکامی

قیمت چسب بتن مایع استحکامی

چسب بتن استحکامی مایع نسبتا غلیظ و شیری رنگ می باشد که میزان کلر موجود در آن کمتر از یک دهم درصد خواهد بود از این محصول عمدتاً برای پیشگیری از ایجاد ترک در سازه و همچنین افزایش عمر و ماندگاری سازه های بتنی استفاده می شود.

قیمت چسب بتن مایع استحکامی بر اساس معیارهای بسیاری از جمله سطح کیفیت، کارخانه تولید کننده، قیمت و کیفیت مواد اولیه، حجم بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، تحولات اقتصادی کشور و غیره تعیین و به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

ایا طریقه مصرف چسب بتن ساروج میدونی؟

ایا طریقه مصرف چسب بتن ساروج میدونی؟

آیا طریقه مصرف چسب بتن ساروج را میدانی؟ لازم به ذکر است که از این محصول به دو صورت استفاده در ملات یا بتن و همچنین به عنوان دوغاب می‌توان استفاده نمود که برای دوغاب باید با نسبت ۱ به ۱ با آب رقیق شود و میزان کم شدن آب مصرفی به نسبت حجمی یک به یک الی یک به پنج به ملات افزوده خواهد شد.

خریداران گرامی برای چسب آگاهی بیشتر از طریقه مصرف و قیمت و نحوه سفارش محصول می توانید از طریق اطلاعات تماس ذکر شده با مشاور فروش در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.