🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب عایق رطوبتی دو جزئی جایگزین ایزوگام

قیمت چسب عایق رطوبتی

قیمت چسب عایق رطوبتی به صورت دو جزئی که جایگزین ایزوگام شده است را می توانید از شبکه های اجتماعی، فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی ها استعلام بگیرید.

آب بندی پشت بام ها یکی از مسائل مهم در ساختمان سازی محسوب می شود که در گذشته برای این منظور از قیر گونی و ایزوگام استفاده می‌شد اما به دلیل مشکلات فنی و خطراتی همچون آتش سوزی و فرسودگی زودهنگام این روش ها فرسوده شده اند.

چسب عایق رطوبتی در چند دهه اخیر جزء لاینفک ساخت و ساز محسوب می شود که به نوعی جایگزین ایزوگام شده و بر پایه رزین و سیمان بوده و عمدتاً در دو رنگ آبی و خاکستری به تولید رسیده است.

قیمت چسب عایق رطوبتی دو جزئی

قیمت چسب عایق رطوبتی دو جزئی در خرید مستقیم از واحدهای تولیدی بسیار مناسب و ارزان خواهد بود این مکان را گروه تجاری و صنعتی دکاردن فراهم نموده است با سود قابل توجهی از آن خریداران گردد.

چسب عایق رطوبتی دو جزئی نوعی سیستم آب بندی دائمی و مطمئن می باشد که به دلیل مواد پلیمری و الیاف موجود در آن دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد می باشد.

چنانچه قصد سفارش غیر حضوری این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در انتهای سایت با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت چسب جایگزین ایزوگام ضد آب

قیمت چسب جایگزین ایزوگام ضد آب

از دلایل اصلی استفاده از این چسب عایق رطوبتی معایب ایزوگام می باشد که در این قسمت به بررسی آنها پرداختیم:

  • امکان پوسیده شدن ایزوگام در برابر نور آفتاب
  • نداشتن مقاومت کافی در برابر یخ زدگی
  • طول عمر کوتاه
  • نحوه اجرای سخت و طولانی
  • قیمت خرید بسیار بالا
  • بعد از جمع شدن آب زیاد بر روی پشت بام خاصیت ضد آب بودنش را از دست می دهد

قیمت چسب جایگزین ایزوگام ضد آب از طریق مجرا های گوناگون از جمله دفاتر فروش مرکزی و فروشگاه های اینترنتی اعلام خواهد شد که در سال های اخیر با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی بیشترین مراجعه به فروشگاه های آنلاین بوده است.

قیمت چسب عایق پشت بام در تهران

قیمت چسب عایق پشت بام در تهران

اگر از عایق پشت بام به درستی انجام نشود و از محصولات با کیفیت استفاده نگردد موجب نفوذ رطوبت به ساختمان خواهد شد که خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد که مهمترین آنها شامل زنگ زدن فلزات، یخ زدگی سازه، رشد قارچ و کپک و غیره می شود.

قیمت چسب عایق پشت بام در مرکز فروش تهران بهترین قیمت بازار خواهد بود زیرا با کارخانجات تولید کننده همکاری مستقیم داشته و محصول را از درب کارخانه  با نرخ خط تولید دریافت و برای خریداران ارسال می نماید.

به طور کلی چسب عایق پشت بام را می‌توان به دو دسته تقسیم بندی کرد که شامل عایق رطوبتی پشت بام پلیمری و عایق رطوبتی پشت بام  آکریلیک می شوند  که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

نمایندگی چسب نانو جهت عایق کاری

نمایندگی چسب نانو جهت عایق کاری

چسب های نانو مخصوص عایق کاری به دو شیوه اجرا خواهند شد که عبارتند از:

  1. عایق رطوبتی سرد اجرا
  2. عایق رطوبتی گرم اجرا

از کاربردهای منحصر به فرد چسب های عایق نانو می توان به مواردی همچون آب بندی بدون تخریب محیط هایی مانند پشت بام، سونا، جکوزی، استخر و مقاوم نمودن انواع نماهای ساختمانی، آجر، سیمان، کچ، عایق کاری استخر ها و مخازن آب و … اشاره داشت.

تخصصی ترین نمایندگی چسب نانو جهت عایق کاری مرکز فروش مقابل می باشد که با هدف جلب رضایت خریداران همواره بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها را عرضه نموده است جهت ثبت سفارش می توانید با مدیر فروش در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.