🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب عایق رطوبتی نانو پشت بام و استخر

قیمت چسب عایق رطوبتی

قیمت چسب عایق رطوبتی در انواع مختلف مانند نانو متفاوت می باشد جهت استعلام قیمت و خرید این محصول برای پشت بام ها و استخرها شما را به مرکز فروش مقابل دعوت می نماییم.

یکی از مهمترین مصالح در صنعت ساختمان سازی عایق رطوبتی می باشند که ساختمان را در برابر نفوذ رطوبت و همچنین بارش برف و باران حفاظت خواهند کرد.

نسل جدید این محصول چسب عایق رطوبتی می باشد که به دلیل استفاده از رزین ها در فرآیند تولید دارای قدرت چسبندگی بالایی بوده و سطح مورد نظر را به صورت ۱۰۰% از نفوذ آب ایمن می نمایند.

قیمت چسب عایق رطوبتی نانو

قیمت چسب عایق رطوبتی نانو در نمایندگی فروش تهران به دلیل حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصول از درب کارخانه بسیار به صرفه خواهد بود لذا مشتریان برای دریافت فایل لیست قیمت می‌توانند از طریق فضای مجازی با مشاوره فروش در ارتباط باشند.

کارخانجات تولیدی چسب عایق رطوبتی نانو از مواد پلیمری و همچنین انواع ذرات سفارش شده و موجب گردیده این محصول دارای استحکام بیشتر و مقاومت عالی در برابر نفوذ مولکول های آب باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد چسب عایق رطوبتی نانو که مورد توجه مجریان ساختمانی قرار گرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نحوه اجرای بسیار ساده و راحت
  • به مرور زمان و در برابر نور خورشید تغییر رنگ نخواهد داد
  • مقاوم در برابر اشعه های مضر uv
  • ماندگاری و دوام بالا در شرایط مختلف
  • بدون هیچ گونه آلودگی شیمیایی و زیست محیطی

قیمت چسب عایق پشت بام ۲ جزئی

قیمت چسب عایق پشت بام 2 جزئی

قیمت چسب عایق پشت بام ۲ جزئی با در نظر گرفتن معیارهای بسیاری تعیین و از نمایندگی ها به صورت حضوری و اینترنتی اعلام می گردد تا خریداران با آگاهی بیشتر و مقایسه تعرفه ها خریدی به صرفه داشته باشند.

در چند سال اخیر چسب عایق پشت بام یک جایگزین بسیار مناسب برای روش های آب بندی سنتی مانند ایزوگام شده است زیرا عایق بندی با استفاده از ایزوگام دارای مشکلات بسیاری بود که در این نوع محصولات رفع شده اند.

جهت ثبت سفارش می توانید نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های فروش ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا مدیر فروش بعد از بررسی در اولین فرصت با شما تماس حاصل فرمایید.

مرکز فروش و قیمت چسب جایگزین ایزوگام

مرکز فروش و قیمت چسب جایگزین ایزوگام

مرکز فروش اینترنتی بهترین قیمت چسب جایگزین ایزوگام یا در دسترس متقاضیان قرار داده است و آنها می توانند به راحتی و صرف زمان و هزینه کمتر سفارش خود را ثبت و محصول را در شهر خود تحویل بگیرند.

چسب جایگزین ایزوگام به صورت دو جزئی یعنی پودر و رزین می باشند و از مواد پلیمری تشکیل شد و معمولاً در بسته‌بندی ‌هایی با وزن ۳۰ کیلو به فروش می رسد.

با بررسی‌های صورت گرفته از مزیت های چسب جایگزین ایزوگام می توان به مقاومت عالی در برابر نفوذ رطوبت بعد از جمع شدن آب برف و باران در روی آن، باد نکردن و جدا نشدن از سطح، صرف زمان کمتر، ایمنی کافی و بدون  احتمال آتش سوزی و … اشاره نمود.

نمایندگی چسب نانو و عایق رطوبتی

نمایندگی چسب نانو و عایق رطوبتی

تخصصی ترین نمایندگی چسب نانو و عایق رطوبتی در کشور مجموعه دکاردن می باشد که با فعالیت در حوزه تولید و توزیع توانسته محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت به صرفه به بازارهای فروش داخلی و خارجی تزریق نماید.

قابل توجه مشتریان عمده این محصول برای بهره مندی از تخفیفات استثنایی و خدمات ویژه پس از فروش فرصت را از دست نداده و هم اینک برای سفارش اقدام نمایید تا با پرداخت قیمت کف بازار از سود چشمگیری بهره مند شوید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.