🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب عایق پشت بام ۲ جزئی ضد آب

قیمت چسب عایق پشت بام

قیمت چسب عایق پشت بام ۲ جزئی در مراکز فروش عمده عرضه می شود و بهترین چسب آب بندی با کیفیت عالی به فروش می رسد.

باران و دلایل متعدد دیگر باعث نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان، سقف و دیوارها می‌شود که اگر این جریان به شکلی مداوم تکرار شود بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه خسارات جبران‌ناپذیری به بنا وارد می‌شود. انواع چسب کاشی و پودر بندکشی ضد آب را از این جا تهیه نمایید.

آب بندی پشت بام و عایق کاری یکی از روش‌های مرسوم در ساختمان‌سازی است که از آن برای حفاظت از پشت بام و ساختمان از بارندگی، تخریب و رطوبت استفاده می‌شود. چسب های ساختمانی کاربرد بسیار در سبک جدید دارد. در این سایت قیمت هر کیلو عایق نانو را بدانید.

قیمت چسب عایق پشت بام

قیمت چسب عایق پشت بام علاوه بر نمایندگی‌ها نیز می توانید از طریق سایت های فروش معتبر دریافت کنید که این محصول در حال حاضر برند های زیادی در بازار موجود دارد تا متقاضیان بتوانند با توجه به ویژگی آن، چسب مورد نظر را خریداری نمایند.

در واقع قیمت چسب عایق پشت بام را کیفیت و برند آن تعیین می‌ کنند و هرچه چسب عایق پشت بام کیفیت بالا تری برخوردار باشد نیز دارای قیمت گران تری است که برای دریافت مشاوره سفارش کافیست همین حالا با مشاوران فروش سایت ارتباط برقرار نماید.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت

 

چسب عایق

 

۳۰

 

۱۵۰۰۰۰۰

آب بندی و عایق کاری در بخش‌های مختلف یک ساختمان مانند دیوارها، پی ساختمان و سقف انجام می‌شود و هر کدام روش‌های مخصوص به خود را دارند.

مشخصات فنی چسب عایق

  1. دو جزئی است
  2. ۲۰ پودر و ۱۰ رزین
  3. طوسی رنگ است
  4. ضد آب است
  5. دارای استاندارد است

کاربرد چسب عایق

می توانید از چسب عایق برای آب بند کردن سطوح مختلف استخری و پشت بام استفاده نمایید که ضد آب است و دارای استاندارد ملی می باشد. و کیفیت خوبی دارد.

مزیت چسب عایق

  1. برای هر محیطی قابل استفاده است و ضد آب می کند
  2. مناسب با تغییرات جوی است
  3. مناسب با محیط زیست است
  4. مناسب برای مخازن آبی است و آلوده نمی شود

قیمت چسب عایق رطوبتی مایع

قیمت چسب عایق رطوبتی مایع در بازار متفاوت است لکن متقاضیان می توانند این محصول را با قیمت دست اول بدون واسطه در نمایندگی ها خریداری کنند زیرا سفارش از کارخانه به مقصد بدون واسطه ارسال می شود.

قیمت چسب عایق رطوبتی مایع

البته جایز است بدانید عوامل مهمی در تعیین قیمت چسب عایق رطوبتی تاثیر دارد که یکی از آن ها برند محصول می باشد و عوامل دیگر، نوع درجه کیفیت محصول می باشد در واقع هرچه محصول کیفیت بهتری داشته باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

در صورت خرید چسب عایق، با قیمت نمایندگی علاوه بر اینکه سود زیادی را در این صنعت کسب می‌کنید نیز موجب می‌شود بهترین خدمات در دسترس تان قرار گیرد و همین امر خرید مطمئن و آسانی را به دنبال دارد.

قیمت چسب جایگزین ایزوگام عمده

قیمت بهترین چسب جایگزین ایزوگام عمده به صورت عمده در نمایندگی ها است که این مراکز عرضه کننده بهترین کیفیت چسب جایگزین ایزوگام با نازل ترین قیمت است، از این رو پیشنهاد می‌شود متقاضیان این فرصت بی نظیر را از دست ندهند و نیز در جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش با مشاوران فروش سایت تماس حاصل فرمایند. محصولات ساختمانی را از ما تهیه نمایید.

علاوه بر نمایندگی ها خرید از فروشگاه و سایت های اینترنتی معتبر امکان‌ پذیر است که در صورت سفارش محصول بدون هیچ تلاشی به دست متقاضی می‌رسد.

ارسال مستقیم و بدون واسطه محصول، در سریع ترین زمان ممکن به مقصد شامل مزیت‌ های خرید از نمایندگی ها و سایت های اینترنتی معتبر می باشد که در صورت سفارش از آن ها بهره مند خواهید شد.

قیمت چسب جایگزین ایزوگام عمده

روش اجرای عایق نانو پشت بام

آیا می دانید اجرای عایق نانو پشت بام بسیار کار آسانی است؟ می توانید از مواد نانو و ضد آب برای عایق کردن سطوح مواجه با آب استفاده خوبی داشته باشید. برای این کار باید چسب بتن آب بندی را تهیه نمایید و قیمت چسب بتن آب بندی بسیار مناسب میباشد.

این چسب را به ضخامت ۱ میل به کل سطح پشت بام کی زنید و بعد از ۴ تا ۸ سات می توانید یک لایه دیگر از این ماده را به سطح بزنید و بعد از ۴۸ ساعت قابل استفاده است و ابزار مناسب معمولا قلمو و یا فرچه می باشد.

فروش انواع چسب عایق

انواع چسب عایق در این مرکز تولید و عرضه می شود و چسب عایق استفاده زیادی دارد و می توانید از آن برای عایق کردن سطوح پرتردد از نظر رطوبت استفاده نمایید و باید بدانید کیفیت چسب عایق بسیار عالی می باشد.

  • چسب بتن آب بندی
  • چسب عایق دو جزئی

این دو محصول برای عایق کردن سطح های مختلف ساختمان قابل استفاده است و معمولا در زیرسازی باید از این دو ماده استفاده شود که سطح مورد نظر را عایق کنیم. این ماده به صورت پودر و مایع در بازار به فروش می رسد و هر یک کارایی به خصوصی دارد.

فروش انواع چسب عایق

قیمت چسب نانو برای پشت بام درجه یک

یکی از چسب هایی که بسیار مورد استفاده است چسب نانو می باشد که خاصیت آب گریزی داشته و با قیمت خوبی تولید و عرضه می گردد از این چسب برای عایق کاری می توانید استفاده نمایید.

قیمت چسب نانو برای پشت بام بسیار خوب است و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از آن برای آب بندی سطح مختلف استفاده نمایید.

  1. استخر
  2. پشت بام
  3. سرویس بهداشتی
  4. و …

از مواد نانو در ساختار این ماده استفاده شده است و در وزن ۳۰ کیلویی تولید و عرضه می شود و باید بدانید ارسال به سراسر ایران امکان پذیر است.

قیمت چسب نانو برای پشت بام درجه یک

قیمت چسب ضد رطوبت دیوار عمده

قیمت چسب ضد رطوبت دیوار شاید کمی گران باشد اما دارای کیفیت خوبی و جهت عایق کاری از آن بیشترین استفاده می شود. از این رو می توانید از چسب های ضد رطوبتی با کیفیت بالا از این مرکز استفاده نمایید.

این چسب ها به صورت مایع و پودری تولید و عرضه می شود که کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد و برای آب بندی از آن بیشترین استفاده را می کنند. شما می توانید از چسب ضد رطوبتی پومکس بیشترین بهره را ببرید. پخش بهترین چسب های عایق  از این مرکز صورت می گیرد. چسب عایق کارایی زیادی در صنعت ساختمان دارد.

نمایندگی چسب ایزوگام در تهران

چسب ایزوگام یکی از موادی است که بسیار مورد استفاده است و جایگزین خوبی برای ایزوگام و مواد سنتی است که بسیار گرانتر در می آیید از این رو می توانید به راحتی از چسب عایق برای عایق کاری استفاده نمایید. برای خرید با ما در تماس باشید.

نمایندگی چسب ایزوگام عرضه کننده انواع چسب عایق در تهران است این ماده مزیتهای زیادی دارد و در مرکز با قیمت خوبی تولید و ارائه می گردد. چسب ایزوگام از بهترین محصولات برای آب بند کردن سطوح است.

  • ضد آب است
  • کار با آن اسان است
  • امکان نفوذ آب وجود ندارد
  • ارزانتر از مواد سنتی است
  • انعطاف پذیری بالایی دارد
  • به صرفه تر از مواد سنتی است
  • کیفیت بالایی دارد

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.