🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب پودری کاشی | فروش انواع چسب سرامیک پودری

قیمت چسب پودری کاشی

قیمت چسب پودری کاشی را می توانید از بزرگترین مرکز فروش انواع چسب سرامیک پودری ایران به صورت غیرحضوری استعلام بگیرید و با اطلاع از قیمت روز محصول خرید مطمئن داشته باشید.

چسب کاشی یکی از پر فروش ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز به شمار می رود که توانسته جایگزین ملات های سنتی برای نصب کاشی و سرامیک برای سطوح مختلف گردد.

نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی حمام و باید با استفاده از چسب های کاشی با کیفیت بالا انجام شود تا از نفوذ و نشتی آب به زیرساخت ها جلوگیری گردد.

قیمت چسب پودری کاشی در تهران

قیمت چسب پودری کاشی در تهران مناسب ترین تعرفه بازار داخلی خواهد بود به همین دلیل بیشترین سطح سفارش دهی را به خود اختصاص داده و مشتریان از سراسر ایران برای خرید به صورت حضوری و اینترنتی به این مجموعه مراجعه می نمایند.

نحوه استفاده از چسب پودری کاشی بسیار ساده و راحت می باشد تنها کافیست پودر را با درصد مشخصی آب ترکیب نمایید تا ملاتی کاملاً یکدست و یکنواخت حاصل شود.

برای داشتن خریدی عالی و دسترسی به آخرین فایل به روز رسانی قیمت ها و همچنین مشاهده کاتالوگ محصولات میتوانید از طریق درگاه های ارتباطی ارائه  شده در سایت اقدام فرمایید.

بهترین چسب کاشی پودری در بازار چیست؟

بهترین چسب کاشی پودری در بازار چیست؟

در این قسمت از مقاله به بررسی برتری های چسب کاشی پودری نسبت به چسب کاشی خمیری پرداختیم که شامل موارد زیر می شوند:

  • از قیمت به صرفه تری برخوردار می باشد
  • تنوع برند های تولید کننده چسب کاشی پودری بیشتر خواهد بود
  • تاریخ مصرف چسب کاشی پودری نسبت به خمیر بیشتر است
  • برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب مناسب تر خواهد بود
  • مقدار مصرف چسب کاشی پودری در هر متر مربع نسبت به خمیری کمتر است

بهترین چسب کاشی پودری در بازار چیست؟ محصولی می باشد که در کنار کیفیت درجه یک از قیمت مناسبی برخوردار باشد این ویژگی ها در برخی برند های داخلی مانند ساروج وجود خواهد داشت.

چسب های کاشی به دلیل نحوه اجرای ساده و همچنین کیفیت اجرای بهتر نسبت به روش های سنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش چسب سرامیک کف

فروش چسب سرامیک کف

طبق نظر فعالان در حوزه صنعت ساخت و ساز بهترین چسب برای نصب سرامیک در کف از نوع پودری می باشد که از قدرت چسبندگی ۴ الی ۶ برابر بیشتر از ملات های سنتی و همچنین قابلیت پیشگیری از نفوذ آب برخوردار است.

به استحضار می رساند در صورت خرید عمده از سایت های اینترنتی از خدمات ارزنده ای بهره مند خواهید شد که مهم ترین آن ها شامل درصد تخفیفات ویژه، ضمانت مرجوعی بار، تحویل به موقع در سراسر ایران و… می شوند.

فروش چسب سرامیک کف با بهترین درجه کیفیت و قیمت مناسب به صورت ضمانتی در شرکت دکاردن انجام خواهد شد و متقاضیان برای سفارش دهی می توانند با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشند.

طرز تهیه چسب کاشی پودری؟

طرز تهیه چسب کاشی پودری؟

طرز تهیه چسب کاشی پودری؟ به این صورت می باشد که پودر را طبق درصد مشخص شده بر روی بسته بندی با آب ترکیب نمایید که به صورت تقریبی برای هر کیلوگرم چسب کاشی پودری به ۲۰ الی ۲۵ درصد وزن آن آب اضافه نمود پودر را به آرامی به آب اضافه کرده و با کمک همزن برقی هم بزنید تا کاملا یکدست شود سپس ۵ دقیقه به ملات استراحت داده و بعد از هم زدن کوتاهی ملات قابل استفاده می باشد.

برای استفاده از این ملات می توان آن را با کمک کاردک شیاردار بر روی سطح که از قبل کاملا تمیز شده اعمال کرده و کاشی و سرامیک مورد نظر را نصب نمایند.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.