🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب پودری کاشی و سرامیک پرسلان رویال

قیمت چسب پودری کاشی

قیمت چسب پودری کاشی و سرامیک ‏ پرسلان در برند های مختلف متفاوت می باشد در همین راستا مشتریان برای استعلام قیمت روز چسب کاشی  برند رویال می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

چسب کاشی یکی از کار آمدترین مصالح ساختمانی در ساخت سازهای مدرن به شمار می‌رود که در دو نوع پودری و خمیری به بازارهای فروش عرضه شده است.

چسب کاشی پودری فراورده ای با قدرت چسبندگی فوق‌العاده و خاصیت ضد آب بودن در راستای نصب و اتصال انواع کاشی، سرامیک، سنگ و… به سطوح مختلف به تولید رسیده است.

قیمت چسب پودری کاشی رویال

قیمت چسب پودری کاشی رویال در مجموعه های مختلف به صورت روزانه اطلاع رسانی میگردد تا همه مشتریان با اطلاع کافی و اطمینان خاطر نسبت به سفارش دهی اقدام نمایند.

در فرایند تولید چسب کاشی پودری از سیمان تقویت شده با پلیمر استفاده شده به همین دلیل این محصول از ویژگی های منحصر به فردی همچون مقاومت در برابر رطوبت بعد از خشک شدن، دارای خاصیت آب بندی، امکان نصب بر روی زیر ساز های مختلف و… برخوردار است.

یکی از کارخانجات فعال در زمینه تولید چسب کاشی برند رویال می باشد که توانسته با ارائه این محصول با پتانسیل عالی در بازار داخلی و خارجی جایگاه ویژه ای به دست آورد مشتریان برای خرید مستقیم این محصول از کارخانه می‌توانند اکنون با مشاور فروش سایت در ارتباط باشند.

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس

چسب کاشی خمیری لیمو فیکس یکی از پرفروش ترین ها در بازار داخلی می باشد که در بسته بندی های ۵/۱۲ کیلویی در دسترس مشتریان قرار گرفته و به دلیل مزایای بی شمار همچنین نحوه اجرای ساده و مقاومت خمشی عالی بسیار پرطرفدار می باشد.

قابل توجه خریداران محترم نحوه استفاده از  چسب کاشی لیموفیکس به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. سطح زیر کار را ابتدا هموار و از آلودگی و گرد و غبار تمیز نمایید
  2. چسب را با ماله بر سطح مورد نظر اعمال نمایید
  3. به کمک ماله دندانه دار بر روی سطح خمیر شیارهای به صورت عمودی ایجاد کنید
  4. کاشی یا سرامیک را نصب نموده
  5. عمق شیارهای ایجاد شده به گونه ای باشد که تقریباً ۶۵ درصد پشت کاشی با چسب در تماس باشد

قیمت چسب کاشی سطلی لیموفیکس در شرکت بازرگانی دکاردن با کاهش چشمگیری همراه بوده و تنها علت آن حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصول به دست خریدار می باشد.

خرید چسب کاشی پودری ۲۰ کیلویی

خرید چسب کاشی پودری 20 کیلویی

برخی از برندهای محبوب چسب کاشی پودری در بازار ایران شامل رویال، لیموفیکس، پومکس، هنکل، ساروج و… می باشند که هر کدام از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

خرید چسب کاشی پودری ۲۰ کیلویی در برندهای مختلف از طریق فروشگاه های اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده متقاضیان عمده می توانند به راحتی نسبت به سفارش دهی محصول اقدام نمایند تا با بهره مندی از تخفیفات فوق العاده خرید سودمند داشته باشند.

قیمت چسب سنگ پودری دو جزئی

قیمت چسب سنگ پودری دو جزئی

یکی از کاربردهای این چسب سنگ دو جزئی اتصال کاشی، سرامیک، سنگ، گرانیت، کاشی چینی، سنگ مرمر بر روی کناف و غیره می باشد و از ویژگی های منحصر به فرد آن می‌توان به پایبندی کامل، مقاومت در برابر تغییرات دما و شرایط آب و هوایی مختلف، تنظیم سریع فوق العاده در عرض ۳ ساعت و… اشاره نمود.

قیمت چسب سنگ پودری دو جزئی با در نظر گرفتن معیارهایی همچون سطح کیفیت و نوسان خرید مواد اولیه در بازار تعیین و اطلاع رسانی میگردد لازم به ذکر است که این محصول در مرکز پخش مقابل به صورت ضمانتی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت زیرا از کیفیت درجه یک برخوردار بوده است.

چنانچه قصد سفارش عمده این محصول را دارید می توان از طریق اطلاعات تماس ارائه شده به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی سازد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.