🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب کاشی و سرامیک پودری عمده در بازار

قیمت چسب کاشی و سرامیک

قیمت چسب کاشی و سرامیک با توجه به نوسانات بازار، متغییر است لکن قیمت عمده چسب کاشی و سرامیک در بازار را می توانید از بازرگانی فروش استعلام نمایید.

از چسب کاشی و چسب سرامیک پودری برای نصب کاشی ، سرامیک و سنگ روی سطوح صاف ، آجر استفاده می شود که در ادامه با کاربرد های بیشتر آن آشنا خواهید شد.

در گذشته از روش هایی چون دوغاب یا ملات سیمان و ماسه برای نصب انواع کاشی و سرامیک ها استفاده می شده لکن امروزه انواع چسب کاشی و چسب سرامیک با فرمولاسیون های مختلف وارد بازار شده اند که جایگزین چسب های قدیمی بوده و مشکلات اساسی را بر طرف نموده اند.

قیمت چسب کاشی و سرامیک پودری

قیمت چسب کاشی و سرامیک با توجه به فروش مستقیم آن در این نمایندگی بسیار ارزان است که متقاضیان قبل از خرید می توانند از طریق مشاوران فروش اطلاعات خود را تکمیل نمایند.

ترکیب چسب کاشی و سرامیک پودری از فیلرهای میکرونیزه و همچنین رزین های پلیمری استفاده می شود که مقاومت کششی و قدرت چسبندگی این محصول را افزایش داده و سبب برتری آن نسبت به سایر انواع چسب های قدیمی شده است.

این ویژگی های چسب کاشی و چسب سرامیک پودری را به بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز و نیز نصب کف پوشها سنگ فرش یا پاسیو  تبدیل کرده است.

قیمت چسب کاشی سطلی در بازار

چسب کاشی سطلی بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر  ساخته شده است که  قدرت چسبندگی بسیار بالا و نیز قابلیت استفاده در زیرساخت‌های مختلف را دارد. این محصول که پس از خشک شدن مستحکم بوده و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.

چسب‌ کاشی سطلی قابلیت استفاده در نصب انواع سرامیک و کاشی ، کف پوش فضاهای خشک و مرطوب در داخل و خارج ساختمان ها ، انواع دیوارهایی که مصالح مختلف سیمان ، آجر و بتن ساخته شده اند، انواع محصولاتی که بر پایه پرسلان هستند ، گرانیت و همچنین برای نصب سنگ‌های آنتیک طبیعی و غیر طبیعی به ویژه در مکان‌هایی مانند سازه‌های استخر  که در برابر نفوذ رطوبت قرار دارند ، را دارا می باشد.

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی پودری مرغوب

چسب کاشی ۲۵ کیلویی پودری چسبی است با گیرش سریع که جهت نصب هر گونه کاشی، سرامیک و موزائیک بر روی انواع سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرد، ضمن اینکه دارای قدرت کنترل در سطوح بتونی همراه با قدرت انتقال پذیری بالا می باشد.

این چسب بر پایه سیمان، مواد شیمیایی آلی و پودر های معدنی بشکلی فرموله و تهیه شده که پس از گیرش کامل، اتصال محکم و یکنواخت بوجود می آورد، کاربرد سریع و آسان، چسبندگی خوب به مصالح ساختمانی، افزایش مقاومت در برابر رطوبت، پایداری در برابر سرما گرما پس از گیرش، از دیگر خواص ویژه این چسب می باشد.

آیا می دانید چسب کاشی خمیری چیست؟

چسب کاشی خمیری دارای چسبندگی و خاصیت ارتجاعی مناسب به سطح زیر کار مقاوم در مقابل تنش های ساختمان همچون زلزله های خفیف، نشست و افت بنا با خاصیت الاستیکی بالا‌انعطاف پذیری بسیار بالا بگونه ای که ترک یا شکستگی بر روی کاشی نصب شده است.

پس از خشک شدن نسبت به آب و رطوبت نفوذ ناپذیر است و چسبندگی خود را حفظ می نماید. پس از گیرش در برابر سرما و گرما پایدار می باشد.

چسب کاشی خمیری که بصورت آماده قابل مصرف در اختیار شما قرار می گیرد میتواند با بالاترین کیفیت و ضریب اطمینان امکان چسباندن کاشی را روی انواع سطوح همچون سیمانی، گچی ،کاشی روی کاشی ، کاشی کاری کامل تا زیر سقف و حتی نصب آینه روی خود سقف را برای شما ایجاد نماید البته چسب کاشی خمیری به تمامی نیاز های شما پاسخ مثبت داده و بهترین کیفیت را به بالاترین راندمان در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.