🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب کاشی پودری در تعداد عمده

قیمت چسب کاشی

قیمت چسب کاشی در دو مدل پودری و خمیری متفاوت است همچنین قیمت ارائه شده برای تعداد عمده بدون شک مناسب تر از خرید جزئی و تکی محصول می باشد.

در ساختمان سازی نصب کاشی و سرامیک یکی از مهمترین مسائل محسوب می شود که برای این منظور در این روزها استفاده از انواع متنوع چسب کاشی یک پیشنهاد فوق العاده می باشد.

در کارخانجات مجهز برای تهیه و تولید چسب های کاشی از سیمان تقویت شده، ماسه ریز، مواد پلیمری و افزودنی های چسب دار استفاده می شود که به آن قدرت چسبندگی فوق العاده ای می بخشد.

قیمت چسب کاشی عمده

قیمت چسب کاشی عمده را می‌توانید از طریق وبسایت مقابل استعلام بگیرید و با کسب آگاهی بیشتر نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید برای این منظور می‌توان از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در به مدیر فروش مراجعه نمایید.

در متریال و ترکیبات چسب کاشی مزیت های بیشماری همچون قدرت چسبندگی بالا، استحکام زیاد، قابلیت ضد آب بودن و… وجود خواهد داشت که موجب جلب رضایت و اعتماد مجریان و معماران ساختمانی قرار گرفته است.

شایان ذکر است که قیمت نهایی این محصول با با توجه به حجم سفارش متفاوت می باشد و طبیعتا هر چه حجم سفارشات بالاتر باشد از درصد تخفیف بیشتری بهره مند خواهید شد که موجب کاهش چشمگیر قیمت نهایی می شود.

قیمت چسب کاشی پودری خارجی

قیمت چسب کاشی پودری خارجی

چند مورد از مهمترین کاربرد ها و ویژگی های چسب کاشی پودری شامل موارد زیر می شود:

  • نصب انواع مختلف کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و…
  • مناسب برای پوشش های مختلف بر روی سطوح بتنی و رنگ شده
  • به دلیل استحکام بالا قابل نصب بر روی دیوار
  • مقاومت عالی در برابر گرما و حرارت
  • پیشگیری صد درصد از نفوذ رطوبت به درون کاشی

قیمت چسب کاشی پودری خارجی در بازار ایران نسبت به تولیدات داخلی بیشتر خواهد بود و تنها ایراد آن هزینه های واردات است البته از نظر سطح کیفیت بسیار پرطرفدار بوده به همین دلیل نیز سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده است.

اگر قصد دارید بهترین عملکرد را از چسب کاشی پودری شاهد باشید باید برخی نکات همچون تمیز بودن سطح زیر کار از چربی و گرد و غبار، صاف و هموار بودن سطح مورد نظر، استفاده از کاردک شیاردار، مصرف به اندازه و ضخامت مناسب  را رعایت نمایید.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری خارجی

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری خارجی

مزیت های فوق‌العاده چسب کاشی خمیری که توجهات زیادی را سمت خود جلب نموده شامل سهولت مصرف،  دلایل اقتصادی، سرعت بالای اجرا، کیفیت بالای کار، تنوع در استفاده می شوند البته برای کسب آگاهی بیشتر و شناخت بهتر محصولات می توانید از مشاورین فروش راهنمایی دریافت کنید.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری خارجی با در نظر گرفتن عوامل بسیاری همچون درجه کیفیت نهایی، کارخانه تولید کننده، نوع بسته بندی، قیمت خرید مواد اولیه و… تعیین و از طریق مجموعه‌های مختلف اعلام می گردد.

قابل توجه خریداران محترم در زمان سفارش حتما به تاریخ تولید و انقضاء محصول دقت نمایید زیرا مدت زمان نگهداری چسب کاشی خمیری در بسته بندی اولیه شش ماه خواهد بود و باید در محیطی با دمای ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد.

قیمت چسب کاشی کوچک ایرانی

قیمت چسب کاشی کوچک ایرانی

چسب کاشی کوچک در بازار با برندهای متنوع مورد خرید و فروش قرار گرفته که یکی از پرفروش ترین آن ها برند ساروج می باشد.

قیمت چسب کاشی کوچک ایرانی به دلیل ارائه مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه و حذف هزینه های واردات بسیار مناسب و به صرفه  خواهد بود برای سفارش دهی و استعلام قیمت روز می تواند مشخصات خود را در فرم های فروش ارسال فرمایید تا در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.