🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری آکام گستر

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی را می‌توان در مدل های مختلف از نمایندگی ها و سایت های اینترنتی استعلام بگیرید لذا جهت دریافت نوع خمیری آکام گستر با نرخ مناسب شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

با توجه به این موضوع که در صنعت تولید مصالح ساختمانی با پیشرفت های چشمگیری روبرو بودیم یکی از کاربردی ترین محصولات چسب کاشی می باشد که با هدف نصب انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف به تولید رسیده است.

در فرایند تولید چسب های کاشی از مواد شیمیایی و معدنی فوق‌العاده‌ای استفاده شده که موجب می شود این محصول از قابلیت های ویژه‌ای برخوردار باشد.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی آکام گستر

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی آکام گستر در مجموعه هایی که واحد تولیدی در همکاری مستقیم باشند بسیار مناسب خواهد بود بر همین اساس مشتریان می توانند برای استعلام قیمت روز این محصول به مدیر فروش سایت مراجعه نمایید.

قابل توجه متقاضیان محترم چسب کاشی آکام گستر با هدف نصب انواع کاشی و سرامیک و سنگ بر روی سطوح مختلف مانند سطح بتنی، سطح چوبی، سطح آجری و سطح گچی به تولید رسیده است.

استفاده از چسب کاشی آکام گستر از مزایایی همچون قدرت چسبندگی عالی و زمان چند برای چسبیدن برخورد آن است که اصل ترین ۹ مزیت آن امکان نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی به آسانی می باشد.

نمایندگی چسب کاشی ساروج در تهران

نمایندگی چسب کاشی ساروج در تهران

در فروشگاه ها برند های متعدد چسب کاشی مورد خرید و فروش قرار گرفته که یکی از پرفروش ترین آنها برند ساروج می باشد زیرا از جمله برندهای ایرانی بوده که در ازای کیفیت استاندارد و مطابق برند های خارجی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

نمایندگی چسب کاشی ساروج در تهران با هدف تامین نیاز بازار بهترین شرایط سفارش دهی را فراهم نموده که شامل کیفیت تضمین شده و قیمت کف بازار می باشد.

متقاضیانی که قصد برقراری ارتباط مستقیم با کارخانه ساروج را دارند فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق درب های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت با کارشناس فروش در ارتباط باشند.

فروش انواع چسب ساروج

فروش انواع چسب ساروج

به طور کلی چسب کاشی در دو مدل پودری و خمیری به بازارهای فروش عرضه داشته شده که هر کدام از نظر قیمت گذاری و بسته بندی متفاوت می باشند برای شناخت دقیق آنها می توانید جهت مشاهده کاتالوگ محصولات اقدام فرمایید.

فروش انواع چسب ساروج در این مجموعه با مناسب ترین قیمت بازار انجام خواهد شد زیرا با کوتاه کردن دست دلالان محصول با قیمت خط تولید در دسترس خریدار قرار گرفته است.

از خواص ویژه و اثرات چسب کاشی ساروج می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مقاومت تضمینی در برابر رطوبت
  • کاربرد سریع و آسان
  • چسبندگی مطلوب به مصالح ساختمانی
  • افزایش مقاومت در برابر رطوبت
  • پایداری در برابر گرما و سرما بعد از گیرش
  • زمان کار پذیری مناسب

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی در بازار

قیمت چسب کاشی ساروج 25 کیلویی در بازار

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری به  خواهد بود که ابتدا سطح مورد نظر را از آلودگی و چربی تمیز نمایید سپس چسب عمده آماده مصرف را با کمک کاردک دندانه دار بر روی سطح اعمال نمایید لازم به ذکر است که میزان مصرف این محصول بستگی به هموار بودن سطح کار خواهد داشت تقریباً ۲ تا ۳ کیلوگرم برای هر متر مربع نیاز است.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی در بازار در صورت خرید عمده از نمایندگی ها از تخفیفات چشمگیری برخوردار خواهد بود به موجب بیشترین سود دهی برای خریدار خواهد شد.

بهترین شرایط نگهداری این محصول در محیطی با شرایط متعارف و به دور از گرما و تابش مستقیم آفتاب به مدت شش ماه می باشد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.