🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی در تهران

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی در بازار بزرگ تهران با در نظر گرفتن معیارهای زیادی تعیین و به اطلاع متقاضیان خواهد رسید جهت استعلام قیمت روز این سایت فروش را دنبال نمایید.

نصب نمودن کاشی و سرامیک بر روی دیوار ها و کف در مورد های مرطوب و خشک یکی از مهمترین بخش ها در ساخت و ساز محسوب می‌شود که در گذشته با استفاده از ملات های سنتی ماسه و سیمان انجام می‌شد اما در چند دهه اخیر چسب های کاشی جایگزین آنها شده اند.

چسب کاشی به دو صورت خمیری (آماده) و پودری (نیمه آماده) تهیه و به بازار عرضه گردیده که به دلیل ویژگی ها و قابلیت های بالا همچون قدرت چسبندگی زیاد و پیشگیری از نفوذ آب بسیار پر طرفدار می باشد.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی خمیری

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی خمیری با توجه به برند تولیدکننده متفاوت می باشد و بدون شک برندهای داخلی مانند ساروج به دلیل حذف هزینه های واردات از قیمت مناسبتری برخوردار هستند و جایگاه ویژه‌ای در بازار فروش ایران خواهند داشت.

چسب کاشی خمیری از توانایی‌های بسیاری برخوردار است که مهمترین آنها پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب می باشد به همین دلیل در محیط های در معرض رطوبت دائم نظیر سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه بسیار کارآمد خواهد بود.

اگر قصد خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول را به صورت عمده از درب کارخانه دارید کافیست از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مدیر فروش در ارتباط باشه تا شما را راهنمایی سازد.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی عمده

قیمت چسب کاشی ساروج 25 کیلویی عمده

کارخانه تولیدی ساروج یکی از برندهای معتبر و تخصصی در زمینه تولید چسب های ساختمانی از جمله چسب‌ کاشی می باشد که توانسته با بهره مندی از مرغوب ترین مواد اولیه و امکانات و دستگاه‌های مجهز با رسیدگی افراد متخصص این محصول را با کیفیت جهانی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

همانگونه که در بالا اشاره شد  چسب های کاشی در انواع مختلف به تولید رسیدند که یکی از آنها چسب کاشی پودری می باشد که با توجه به مواد تشکیل دهنده  و فرمولاسیون خاص تولید و از مزیت هایی همچون چسبندگی بالا، طول عمر و ماندگاری زیاد، نیروی تحمل وزن ،خاصیت ضد آب بودن و… برخوردار است.

قیمت چسب کاشی ساروج ۲۵ کیلویی عمده در این مجموعه با تخفیف های زیادی همراه خواهد بود که موجب کسب بیشترین حاشیه سود برای خریداران خواهد شد.

قیمت چسب پودری کاشی ضد آب

قیمت چسب پودری کاشی ضد آب

قابل توجه خریداران گرامی از هشدارها و توصیه ها برای نگهداری صحیح این محصول باید عرض نمایم که از قرار دادن بسته بندی در دمای زیر ۱+ و بیشتر از ۳۰+ درجه جلوگیری نمایید و به دور از تماس مستقیم با تابش نور خورشید قرار بگیرد.

قیمت چسب پودری کاشی ضد آب را می توان از مجموعه های مختلفی مانند فروشگاه‌های آنلاین، نمایندگی ها و دفاتر پخش مرکزی استعلام بگیرید البته در سال های اخیر رایج‌ترین شیوه مراجعه به فروشگاه های اینترنتی بوده است.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پومکس

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی پومکس

شایسته است بدانید که در خرید غیر حضوری از مزیت های بی شماری همچون تحویل سریع و به موقع در سراسر ایران، تخفیفات ویژه، خدمات پس از فروش و قیمت و کیفیت تضمین شده بهره مند خواهید شد.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پومکس در بازارهای فروش ثابت نمی باشد بنابراین پیشنهاد گردیده  قبل از سفارش برای استعلام قیمت روز اقدام نمایید.

در این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته ام تا متقاضیان را با انواع چسب کاشی آشنا نماییم لذا برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توانید از مشاوران  فروش که  آماده پاسخگویی به شما هستند راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.