🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

مرکز خرید چسب بتن در نمایندگی تهران

خرید چسب بتن

خرید چسب بتن را می توانید از نمایندگی تهران به دو شیوه حضوری و اینترنتی انجام دهید تا با حذف واسطه ها سود قابل توجهی را از آن خود کرده باشید.

در چند دهه اخیر شاهد تحولات بسیار گسترده ای در صنعت تولید مصالح ساختمانی بودیم که یکی از پرکاربردترین آنها چسب بتن می باشد که در دو نوع مختلف تولید و در دسترس پیمانکاران قرار گرفته است.

هر یک از انواع چسب بتن برای محیط های مخصوص کاربرد خواهد داشت به عنوان مثال چسب بتن لاتکس معمولاً در سایت های که به صورت دائم در معرض رطوبت و مواد شیمیایی قرار دارند استفاده خواهد شد.

خرید چسب بتن در تهران

خرید چسب بتن در تهران از مراکز معتبر بسیار رواج پیدا کرده زیرا متقاضیان از اقسام نقاط کشور که به دنبال کیفیت و قیمت تضمین شده این محصول هستند معمولاً به فروشگاه های پایتخت مراجعه می نمایند.

در صنعت گسترده بتن چسب بتن یکی از مهم‌ترین افزودنی ها محسوب می‌شود که در کارخانجات مجهز و از پلیمرهای مخصوص به صورت مایع تشکیل شده است در نتیجه دارای قدرت چسبندگی و آب گریزی بسیار بالایی می باشد.

چنانچه قصد خرید غیر حضوری از فروشگاه های تهران را دارید فرصت را از دست نداده و هم اینکه از قسمت مشاوره و فروش سفارشات خود را به ثبت رساند تا محصول در اولین فرصت برایتان ارسال گردد.

قیمت چسب بتن یک کیلویی ساروج

قیمت چسب بتن یک کیلویی ساروج

کارخانه ساروج که در زمینه تولید انواع چسب های ساختمانی مانند چسب بتن فعال هست این محصول را با کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی تولید و در سطل هایی با حجم های مختلف بسته بندی و به بازار عرضه نموده است.

قابل توجه خریداران گرامی نسبت اختلاط چسب بتن در آب با توجه به محل کاربرد متفاوت خواهد بود برای مثال برای استفاده به عنوان پرایمر باید این چسب را با نسبت ۱ به ۱ با آب رقیق نمایید این میزان تقریباً برای ۱۰ الی ۱۲ متر مربع سطح کفایت می‌کند.

قیمت چسب بتن یک کیلویی ساروج با در نظر گرفتن معیارهای بسیاری از جمله سطح کیفیت محصول، روش تولید، هزینه های تولید، قیمت خرید ترکیبات اولیه، تحولات اقتصادی کشور و… تعیین و به صورت روزانه به اطلاع خریداران خواهد رسید.

قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس

قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس

از کاربردهای گسترده چسب بتن استحکامی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مورد استفاده برای اتصال بتن جدید به قدیمی
  • آب بندی سازه های آبی همچون استخر ها و مخازن آب
  • استفاده در کاشی کاری و بند کشی
  • افزایش چسبندگی و کاهش نفوذ پذیری در کاشی کاری
  • استفاده در ساخت ملات های آب بند در سطوح مختلف

جهت استعلام قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس می توانید از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا از قیمت روز انواع مختلف برندها مطلع گردید

تاریخ انقضاء این محصول در بسته بندی اولیه یک سال می باشد لذا در زمان نگهداری دقت نمایید که از سرما و یخبندان و گرما و تابش مستقیم نور خورشید دور بماند.

فروش انواع چسب بتن در تهران

فروش انواع چسب بتن در تهران

همانگونه که در بالا گفته شد چسب بتن در دو نوع لاتکس و اپوکسی به تولید رسیده که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند برای شناخت بهتر آنها از مشاوره فروش سایت راهنمایی دریافت نمایید.

فروش انواع چسب بتن در تهران با نازلترین قیمت بازار صورت می پذیرد زیرا با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با کارخانجات تولیدی همچون ساروج و لیمو فیکس محصول با قیمت خط تولید در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در سال های اخیر بیشترین سطح سفارش متعلق به فروشگاه آنلاین می باشد زیرا متقاضیان از اقسام نقاط ایران با حذف هزینه های گزاف و بیهوده و همچنین صرفه جویی در زمان محصول مورد نظر را سفارش و در شهر خود تحویل خواهند گرفت.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.