🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نمایندگی و قیمت درزگیر کاشی و سرامیک در سایت

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک را می توانید در نمایندگی ها و سایت های فروش به صورت روزانه استعلام بگیرید تا با مقایسه تعرفه ها خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

یکی از کاربردی ترین و بهترین ابزارها برای بندکشی و درزگیری سطوح مختلف مانند کاشی سرامیک خمیر درزگیر می باشد که امروزه با کیفیت های متفاوت در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته است.

در محیط های مرطوب کننده نظیر سرویس های بهداشتی به دلیل استفاده از مواد شوینده قوی و استفاده از آب گرم و سرد درزهای میانه کاشی ها به مرور زمان سست شده و از بین خواهد رفت بهترین روش جایگزینی آن‌ها استفاده از خمیر درزگیر می‌باشد.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک در سایت

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک در سایت دکاردن نازلترین قیمت بازار خواهد بود و تنها علت آن کوتاه کردن دست دلالان و همکاری مستقیم این مجموعه با واحد تولیدی می باشد.

با نفوذ آب و رطوبت به زیرساخت ها  خسارات جبران ناپذیری به سازه وارد خواهد شد یکی از مهمترین بخش هایی که موجب نفوذ رطوبت به ساختمان میشود محیط های مرطوبی است که با کاشی و سرامیک آب بندی شده اند اگر بندکشی میان آنها از بین رفته باشد آب به راحتی نفوذ خواهد کرد بهترین پیشنهاد برای جلوگیری از این مشکل استفاده از خمیر در زیر می باشد.

بهترین خمیر درزگیر با قیمت عمده

بهترین خمیر درزگیر با قیمت عمده

از مهمترین معیار ها در قیمت گذاری خمیر درزگیر که هر کدام به نحوی تاثیر گذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کیفیت نهایی محصول
  2. کارخانه تولید کننده
  3. نوع و حجم بسته بندی
  4. خرید جزئی و عمده
  5. شرایط اقتصادی کشور
  6. نوسانات قیمت دلار
  7. هزینه های تولید و خرید مواد اولیه

بهترین خمیر درزگیر با قیمت عمده را از نمایندگی پایتخت جویا شوید متقاضیان می توانند جهت سفارش به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایند و از مزایای ارزنده خرید آنلاین بهره مند شوند.

شایان ذکر است که جلب رضایت و اعتماد خریدار از اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود به همین دلیل برای مشتریان عمده تخفیفات فوق العاده را در نظر گرفته‌ایم که موجب کاهش چشمگیر قیمت نهایی می گردد‌.

خمیر درزگیر چیست؟

خمیر درزگیر چیست؟

از مهم ترین مزایای خمیر درزگیر که توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده می توان به قابلیت ضد آب بودن، مقاوم در برابر حرارت و انواع تنش های فیزیکی، خاصیت آنتی باکتریال، قابلیت رنگ پذیری، قیمت به صرفه، قدرت چسبندگی بالا، دارای خاصیت کشسانی و… اشاره داشت.

خمیر درزگیر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید عرض نماییم که یکی از محبوب ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز امروزه خمیر درزگیر می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد از جمله پیشگیری از نفوذ رطوبت و جلوگیری از تخریب کاشی بسیار کاربردی می باشد.

چنانچه قصد سفارش عمده این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مشاوره فروش مراجعه نمایید.

نحوه استفاده از درزگیر نانو چطوره؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو چطوره؟

خمیر درزگیر نانو که با بهره‌مندی از فناوری نانو و مواد اولیه با قابلیت های فوق العاده به تولید رسیده است در بازار های فروش بسیار پر طرفدار می باشد.

نحوه استفاده از درزگیر نانو چطوره؟ ذکر است که این محصول به صورت آماده بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد و افراد بدون مهارت خاصی می توانند به راحتی آن را انجام دهند فقط کافیست قبل از استفاده محل مورد نظر به خوبی تمیز شود سپس چسب را به خوبی تکان داده و در بند ها اعمال کنید و در آخر با استفاده از کار در کشور و با پارچه قسمتهای اضافی خمیر را تمیز نمایید فراموش نشود که باید چند ساعت از محل استفاده نشود تا به خوبی خشک شود.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.