🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و فروش چسب کاشی در ایران

فروش چسب کاشی

فروش چسب کاشی با قیمت و کیفیت ضمانتی در مراکز پخش معتبر رواج پیدا کرده و مشتریان از اقصا نقاط ایران میتوانند جهت سفارش دهی غیرحضوری آنها اقدام نمایند.

چسب کاشی از جمله محصولات کاربردی در ساختمان سازی به شمار می رود که برای نصب کاشی و سرامیک های مختلف بر روی سطوح گوناگون به کار برده خواهد شد.

چسب کاشی دارای انواع متنوع می‌باشد که به طور کلی می‌توان همه آنها را در دو گروه چسب های پودری و چسب های خمیری تقسیم بندی نمود برای اطلاع از برندهای معتبر این محصول در کشور با ما در این وبسایت همراه باشید.

فروش چسب کاشی پودری

فروش چسب کاشی پودری در فروشگاه های آنلاین بسیار رواج پیدا کرد و مشتریانی که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی ها را ندارند می توانند به راحتی نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام فرمایند.

چسب کاشی پودری که از جنس سیمان پلیمری می باشد دارای قابلیت های گسترده ای بوده و معمولاً برای نصب کاشی و سرامیک در کف مورد استفاده قرار خواهد گرفت  و به دلیل قابلیت بالا در برابر نفوذ آب برای محیط های در معرض رطوبت نیز مناسب می باشد.

چسب کاشی پودری محصول به صورت نیمه آماده می باشد که برای استفاده باید با میزان مشخصی آب ترکیب شود تا ملاتی همگن و یکنواخت حاصل شود که برای نصب کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و.. مورد استقبال ویژه پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته است.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

چسب کاشی خمیری محصول آماده به مصرف خواهد بود که برای استفاده نیاز به ترکیب شدن به ماده دیگری را ندارد به همین دلیل سرعت اجرای آن بسیار بالا و سریع می باشد و به تخصص و مهارت ویژه ای در زمان اجرا نیاز نخواهد داشت.

چسب کاشی خمیری در برند های متعددی با بسته بندی های با حجم های مختلف به بازارهای فروش عرضه داشته شده است که مشتریان برای انتخاب محصول باکیفیت می توانند به فروشگاه های رسمی که به صورت حرفه ای در حوزه عرضه این محصول فعال هستند مراجعه نمایند.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری با در نظر داشتن سطح کیفیت و همچنین برند تولیدکننده تعیین خواهد شد در نتیجه در بازارهای فروش ثابت نمی باشد مشتریان برای دسترسی به فایل لیست قیمت می‌توانند از طریق فضای مجازی اقدام نمایند.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

از مهمترین موارد مصرف چسب کاشی خمیری در زمینه ساخت و ساز می توان به موارد زیر خاطرنشان کرد:

  1. نصب نمودن کاشی های کوچک و سنگ های آنتیک طبیعی و مصنوعی
  2. امکان ترمیم موضعی انواع کاشی، سرامیک و سنگ
  3. مناسب برای نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی
  4. امکان نصب بر روی سطوح مختلف از جمله آجری، سیمانی، بلوک
  5. امکان نصب نمودن مصالح بر روی دیوار پیش ساخته

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری در این شرکت بازرگانی بسیار کاهش یافته و تنها علت آن حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصول از درب کارخانه می باشد.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ارزان

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ارزان

چسب کاشی پودری و خمیری در انواع بست برای با حجم های مختلف به بازار عرضه شده پرفروش ترین برند های داخلی و خارجی آن شامل ساروج، شیمی ساختمان، لیمو فیکس، هنکل، پومکس، آکام گستر، آلچیبای و… می شوند.

مشتریان جهت دریافت قیمت چسب کاشی یک کیلویی ارزان می‌توانند هم اینک با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشند و سفارشات عمده خود را به ثبت رساند تا در اولین فرصت از طریق شرکت‌های حمل و نقل برایشان به سراسر کشور ارسال گردد.

همچنین جایز است بدانید که رضایت مشتریان اولویت اصلی و مهم ما به شمار می رود در نتیجه اگر محصول به دستتان رسید و از هر نظر معیوب بود بدون نگرانی آن را برگشت بزنید تا سریعاً تعویض و ارسال گردد.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.