🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

پخش و قیمت پودر بندکشی آجر ۵ kg

قیمت پودر بندکشی آجر

قیمت پودر بندکشی آجر در بسته بندی های ۵ Kg را میتوانید از مراکز پخش معتبر در تهران استعلام بگیرید و با آگاهی لازم نسبت به تعرفه ها برای ثبت سفارش عمده اقدام نمایید.

استفاده از آجر ها به خصوص آجرهای نما در سال های اخیر در صنعت ساخت و ساز بسیار رواج پیدا کرده بر همین اساس واحد های تولید کننده مصالح ساختمانی برای بند کشی مناسب آنها پودر بندکشی آجر را تولید و به بازار های فروش عرضه نموده اند.

پودر های بندکشی آجر از پلیمر های پودری، سیمان، سنگدانه های مناسب و همچنین افزودنی های شیمیایی مجاز تولید شده‌اند و از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند‌.

قیمت پودر بندکشی آجر قهوه ای

قیمت پودر بندکشی آجر قهوه ای به صورت روزانه در این وب سایت اطلاع رسانی میگردد مشتریان برای دسترسی به فایل لیست قیمت می‌توانند از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت اقدام نمایند.

پودر های بندکشی در رنگ بندی متنوع به بازار های فروش عرضه شده‌اند تا پاسخگوی همه سلیقه ها باشند و معمولاً بر پایه رنگ های طبیعی تولید شده‌اند تا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین تابش مستقیم آفتاب دچار تغییر رنگ نشوند.

سطح کیفیت و همچنین قیمت خرید مواد اولیه بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری پودر بندکشی خواهند داشت و به همین دلیل مجموعه های مربوطه با بررسی همه شرایط تاثیرگذار قیمت نهایی را تصویب و از طریق مجموعه های مختلف به اطلاع متقاضیان خواهند رساند.

پخش پودر بندکشی آجر نسوز

پخش پودر بندکشی آجر نسوز

با استفاده از پودر بندکشی آجر نسوز میتوان حد فاصله میان آجر های نصب شده که بند نامیده می شود را به راحتی پر نمود و به دلیل قابلیت هایی همچون پیشگیری از نفوذ رطوبت و پذیرش انبساط و انقباض سطحی و توزیع آن به طور یکنواخت در نما ساختمان بسیار پرطرفدار می باشد.

پخش پودر بندکشی آجر نسوز به صورت مستقیم از واحد تولید کننده در نمایندگی تهران انجام خواهد شد با حذف واسطه ها بهترین شرایط خرید در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

شایان ذکر است که هدف اصلی این گروه حاصل نمودن رضایتمندی خریداران می باشد بر همین اساس به استحضار می رساند قیمت نهایی ارائه شده در این مجموعه با توجه به حجم سفارش دهی متغیر خواهد بود و طبیعتاً هرچه میزان سفارش عمده بالاتر باشد از درصد تخفیفات بیشتری بهره مند خواهید شد.

خرید پودر بندکشی آجر نما

خرید پودر بندکشی آجر نما

از مهمترین ویژگی های پودر بندکشی آجر نما که توجه فعالان در صنعت ساخت و ساز را به خود جلب نموده شامل عدم تغییر رنگ، خواص ضد باکتریایی، رنگدانه های کاملا طبیعی، مقاومت مکانیکی، ضد شوره و سفیدک، جلوگیری از ترک، مقاومت عالی در برابر اشعه های uv و… می شوند.

خرید پودر بندکشی آجر نما از فروشگاه های آنلاین بسیار  رایج شده است لذا از مهمترین مزیت های خرید غیر حضوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پرداخت قیمت کف بازار
  2. دریافت محصول با کیفیت تضمین شده
  3. برقراری ارتباط مستقیم با خط تولید
  4. ارسال سریع به سراسر ایران
  5. تنوع بالای برندهای با کیفیت
  6. امکان سفارش عمده
  7. ارائه تخفیفات ویژه
  8. دریافت مشاوره تخصصی در رابطه با نحوه استفاده

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بدانیم؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بدانیم؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بدانیم؟ به این صورت می باشد که بعد از نظافت و پاک کردن سطح مورد نظر از گرد و غبار مرطوب نمودن سطح و اضافه کردن ۱۵ درصد آب نسبت به پودر بندکشی در ظرف مناسب آنها را با میکسر برقی هم زده تا ملات یکدست حاصل شود به کمک قلم بندکشی ملات را در بندهای عمودی از بالا به پایین و بندهای افقی از چپ به راست اعمال نمایید.

برای ثبت سفارشات عمده خود فرصت را از دست نداده و هم اینک با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره و فروش


🔹 مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که چسب باکیفیت می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.